Hop til indhold
Giggity

Sara Aalborg (Aalborg Babes)

Recommended Posts

Har haft fornøjelsen af at besøge Sara hos Aalborg Babes. Billederne er umiddelbart af hende - vil nok sige de 3-4 sidste ligner mest hende man møder. De første er nok også hende på en "god dag". 

Hun taler desværre meget lidt engelsk, hvilket jeg synes er lidt kendetegnede for de GP'er man møder på Aalborg Babes. Så det er selvfølgelig et klart minus, da det ikke er fedt, at meget skal oversættes via mobiloversætter. 

Når det så er sagt, så er hun en frækkert på lagnerne. Dejlig indlevelse i kyssene, og det franske mestrer hun også til ug. Berøringsvenlige naturlige bryster og et smukt ansigt og krop.

Så en klar anbefaling herfra :)

Hun bliver i Aalborg 1 uge og derefter Randers 1 uge. Kommer måske igen om 3 måneder. Hun kommer fra Rusland - Moskva.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anbefaling herfra også. flot krop, mere almindeligt ansigt.

kunne ikke snakke så meget med hende pga. hendes dårlige engelsk, men det gik ok vha fagter osv. 

Sex’en var fin. ikke blandt de allerbedste seancer jeg har haft men dog pænt over min gennemsnitlige oplevelse.

/ungersvend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...