Hop til indhold
Brandsprøjten

Sia & Sif – Mon-Cherie – en meget hed coctail.

Recommended Posts

Mon ikke de fleste fyre kunne tænke sig at ”mødes” med 2 babes i en seng. Det blev virkeligheden for mig hos Mon-Cherie. Vi snakker om de 2 babes

Sia:

https://mon-cherie.dk/uncategorized/sia/

Og

Sif:

https://mon-cherie.dk/uncategorized/sif/

 

Dkk 1000 for begge piger i en cocktail lyder næsten for godt til at være sandt. Men det var sandt.

Begge piger er super dejlige og søde. Og smækre. UHA. Og når man først bliver ”overmandet” skal man nok ikke lide af et svagt hjerte. Selv om det ville være en smuk død. Jeg fik fransk af begge piger. Super. Og Sia kan bare UBESVÆRET tage den helt til roden. Dernæst dansk med Sia. Fedt.

I det hele taget super valuta for pengene. Man skal dog vide at man nok får max. 20 minutter. Hvilket dog er lang tid at ”holde ud” i det selskab. FED oplevelse. Kan klart anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 5 minutter siden:

Prisen står ikke på listen - er det specielt tilbud til dig eller er det udsalg

Jeg kunne heller ikke finde prisen. Men kunne huske Sif engang havde nævnt det tilbud. Jeg påtalte også overfor pigerne hvorfor det tilbud ikke fremgår meget mere klart. Jeg havde ikke indtryk at det kun var et tilbud de havde til mig. Så hvorfor det skal være "hemmeligt" forstår jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Drømmeduo, de to er alene grund nok til tage turen fra Jylland til Sjælland, kom nu @Sifpigen og @Sia, kan vi ikke lokke jer en tur til Jylland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke de fleste fyre kunne tænke sig at ”mødes” med 2 babes i en seng. Det blev virkeligheden for mig hos Mon-Cherie. Vi snakker om de 2 babes

Sia:

https://mon-cherie.dk/uncategorized/sia/

Og

Sif:

https://mon-cherie.dk/uncategorized/sif/

 

Dkk 1000 for begge piger i en cocktail lyder næsten for godt til at være sandt. Men det var sandt.

Begge piger er super dejlige og søde. Og smækre. UHA. Og når man først bliver ”overmandet” skal man nok ikke lide af et svagt hjerte. Selv om det ville være en smuk død. Jeg fik fransk af begge piger. Super. Og Sia kan bare UBESVÆRET tage den helt til roden. Dernæst dansk med Sia. Fedt.

I det hele taget super valuta for pengene. Man skal dog vide at man nok får max. 20 minutter. Hvilket dog er lang tid at ”holde ud” i det selskab. FED oplevelse. Kan klart anbefales.

 

Hej søde, 

Selv tak for en super hyggelig oplevelse! Det var virkelig super sjovt og ikke mindst frækt! ;)

Håber at se dig igen! 

Knus, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, 1 time siden:

Prisen står ikke på listen - er det specielt tilbud til dig eller er det udsalg

Nej den står desværre ikke nogle steder, kun på min annonce på annoncelight da dette tilbud kun gælder med mig og Sia, når vi sidder sammen mandag kl. 09.00-16.00 :)

Så hver gang I kan se mig og Sia står sammen på vagtplanen er det muligt at få en fræk cocktail m. os begge for 1.000 kr. og hvis man ønsker 30 min. med os kan man få det til 1.800 kr. :) Og det er kun fordi vi nyder og synes det er frækt, at lave trekanter sammen ;)

 

Knus og frække kys, 

//Sif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 17 minutter siden:

Nej den står desværre ikke nogle steder, kun på min annonce på annoncelight da dette tilbud kun gælder med mig og Sia, når vi sidder sammen mandag kl. 09.00-16.00 :)

Så hver gang I kan se mig og Sia står sammen på vagtplanen er det muligt at få en fræk cocktail m. os begge for 1.000 kr. og hvis man ønsker 30 min. med os kan man få det til 1.800 kr. :) Og det er kun fordi vi nyder og synes det er frækt, at lave trekanter sammen ;)

 

Knus og frække kys, 

//Sif

I burde faktisk have dårlig samvittighed over at vi kunder skal betale :mrgreen:. Det forekom mig at I tændte lige så meget på det som jeg gjorde.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...