Hop til indhold

Recommended Posts

I det varme danske vejr kan man sagtens trænge til en kold "soda". Men man kan også finde sig en varm en af slagsen - og det valgte jeg at gøre. Varm er nok lidt en underdrivelse, da jeg fandt hende ualmindeligt hot!

Hun har annonce på "light" og kan søges frem med Soda. Der er lige skiftet billeder på annoncen og som en anden har skrevet herinde, ser det ud til, at det er gamle billeder af hende. Da jeg var der, var det nyere billeder og jeg må indrømme, at dem kunne jeg bedre lide. Det klæder hende meget at have fået lidt sul på kinderne ;)

Havde en dejlig snak med hende, der var meget personlig og følte mig rigtig godt tilpas der. Af hensyn til det personlige vil jeg undlade at citere derfra :)

Massere kan hun sagtens, men vi havde lidt mere fokus på andet, da det var det jeg primært var kommet for. Men hun kan godt tage fat og hun kan kærtegne yderst blidt. Efter hendes opvarmende øvelser - inkl B2B - var der i hvert fald varmet op i værktøjet...

Vil ikke gå i detaljer med selve akten, men jeg kan - yderst glædeligt - oplyse, at hun sutter pik til UG - hun rider fantastisk - hun smager godt - og hun er lækker at kneppe. Hendes krop falder ualmindeligt godt i min smag. Petit uden at være for slank. Dejlige bryster. Har læst i anden anmeldelse, at de er "hjulpet". Men jeg synes ikke, at jeg mærkede til det. Hun er køn, skønt smil, lækre bryster, skøn krop, lækker røv og en våd og velsmagende fisse.

Med hendes sødme (vores snak - samt hendes service og berøringsvenlighed) kunne jeg snildt forelske mig i hende, hvis jeg tilbragte meget tid med hende. Men rent professionelt ville det blive dyrt, så jeg må hellere besøge hende i afmålte doser ;) Er i hvert fald ikke sidste gang.

Stedet er placeret i industrikvarter og i hverdagene må der være mange i nærheden. Jeg så en bekendt med motorcykel lige ved siden af. Tror ikke han så mig ;) 

 

Mine dybeste anbefalinger til Soda. Jeg er fan!

 

PS hendes søster sad i lokalet, da jeg kom ind. 2 havde da været interessant, men hun fik anden kunde kort tid efter, så det var ikke på paletten på det tidspunkt. Soda er dog i min optik den klart smukkeste af dem... Men søsteren... jeg ku' godt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...