Hop til indhold
7400

Læder og støvler, hvor???

Recommended Posts

Hej folkens

Hvem skal jeg besøge hvis jeg vil have en times blide former med en dejlig pige der er pakket ind i ægte læder/skind og læderstøvler. Tøjet kan evt. byttes ud med lak eller latex. 

Der er desværre mange piger der siger de har, men når man kommer har hverken støvler eller tøj været i nærheden af en ko. Ofte er det blot wetlook stof der skinner og billig plastik/kunstlæder støvler. 

Når man forinden har spurgt specifikt om det er ægte læder de har og fået ja, så er det ganske frusterende at blive mødt af det modsatte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@7400

Har oplevet det samme problem, det er så møg hamrende irriterende.. i værste fald er det en skinnende gymnastik dragt, og hvis man er **heldig** .. så er det et eller andet wetlook wannabe latex/læder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Si si si silikone præcist. At man kan tro er det er læder kan ikke passe. Det lugter mere af at man vil have en kunde ind koste hvad det vil. 

Har du erfaringer med piger som faktisk har ægte læder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 44 minutter siden:

Hej folkens

Hvem skal jeg besøge hvis jeg vil have en times blide former med en dejlig pige der er pakket ind i ægte læder/skind og læderstøvler. Tøjet kan evt. byttes ud med lak eller latex. 

Der er desværre mange piger der siger de har, men når man kommer har hverken støvler eller tøj været i nærheden af en ko. Ofte er det blot wetlook stof der skinner og billig plastik/kunstlæder støvler. 

Når man forinden har spurgt specifikt om det er ægte læder de har og fået ja, så er det ganske frusterende at blive mødt af det modsatte. 

Hvad er vigtigst her, at pigen er en bestemt type som du tænder på, eller at pigen har investeret i en dyr lædergarderobe ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvad er vigtigst her, at pigen er en bestemt type som du tænder på, eller at pigen har investeret i en dyr lædergarderobe ?  

Hej @TheVoice

 I og med læder og støvler tænder mig, så er det jo netop med til at jeg tænder på pigen. Så påklædningen har meget sige, men selvfølgelig skal der også være kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, Lige nu:

Hej @TheVoice

 I og med læder og støvler tænder mig, så er det jo netop med til at jeg tænder på pigen. Så påklædningen har meget sige, men selvfølgelig skal der også være kemi. 

For mit vedkommende har de kvinder jeg tænder på nogenlunde samme størrelse, så de gange jeg gerne har villet se dem i noget specielt, som ikke er en del af garderoben, har jeg såmænd blot købt det.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

For mit vedkommende har de kvinder jeg tænder på nogenlunde samme størrelse, så de gange jeg gerne har villet se dem i noget specielt, som ikke er en del af garderoben, har jeg såmænd blot købt det.   

@TheVoice Det var også en mulighed. Men i og med at et par gode læderstøvler koster fra 2.000 kr. og opefter og et outfit tilsvarende så bliver det hurtigt en dyr omgang. 

Derfor var det nemmere hvis der faktisk var en pige der havde garderoben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 1 time siden:

Hvem skal jeg besøge hvis jeg vil have en times blide former med en dejlig pige der er pakket ind i ægte læder/skind og læderstøvler

Hvad med @Lady Cherie her er hun i lædertøj http://cherie.dk/dominans/galleri3.htm disse billeder er fra hende domina side, men hun er også til det blide.

jeg synes det er nogle go'e billeder, specielt hendes lange læderfrakke, synes jeg hun ser skide godt ud i, som hun står der.

der er 2 læder gallerier mere

Hun har også mange gode anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, 1 time siden:

@TheVoice Det var også en mulighed. Men i og med at et par gode læderstøvler koster fra 2.000 kr. og opefter og et outfit tilsvarende så bliver det hurtigt en dyr omgang. 

Derfor var det nemmere hvis der faktisk var en pige der havde garderoben. 

Det bliver jo også hurtigt en dyr omgang for pigen.  Man er jo nok nødt til at acceptere, at det ikke er standard udstyr i det blide univers.  Her bruges der nok flere penge på lækkert lingeri.  Der er nok ej heller basis for at hæve priserne, da største delen af markedet er kendetegnet ved, at man forventer en pokkers masse til billigst mulig pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice jeg forstår ikke helt hvorvidt vil hen? Jeg spørger om der er nogen der kender piger der tilbyder det, da der helt sikkert er det. 

Hvad er det du gerne vil sige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 8 timer siden:

Hvad med @Lady Cherie her er hun i lædertøj http://cherie.dk/dominans/galleri3.htm disse billeder er fra hende domina side, men hun er også til det blide.

jeg synes det er nogle go'e billeder, specielt hendes lange læderfrakke, synes jeg hun ser skide godt ud i, som hun står der.

der er 2 læder gallerier mere

Hun har også mange gode anmeldelser

Tak @leo kbh det vil tage et kig på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 27 minutter siden:

@TheVoice jeg forstår ikke helt hvorvidt vil hen? Jeg spørger om der er nogen der kender piger der tilbyder det, da der helt sikkert er det. 

Hvad er det du gerne vil sige?

Du skriver at du er frustreret over, at selvom pigerne siger det har noget læder, så er det typisk noget look-alike.  Derfor foreslog jeg såmænd bare, at du selv købte det, og medbragte det til dine besøg.   Dernæst fortalte jeg blot, at der næppe er mange i de blide segment, der har den slags.  Hvis du derimod søger i SM universet er det nok mere udbredt.  Her er udfordringen så nok modsat, er der så nogen her, der tilbyder alm blid sex.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...