Hop til indhold
JohnnyBeGood

Tammy Thai Shemale, anyone?

Recommended Posts

1955 skrev, for 2 timer siden:

Prøvede at ringe i sidste uge - fik oplyst, at nummeret ikke er i brug??

Sedan någon gång i förra veckan står det "STOCKHOLM SWEDEN ( Now Check in today )" i annonsen, så hon är nog inte i Köpenhamn längre...

Ni kan ju prova att ringa numret hon skriver i annonsen: "Ad me to WhatsApp here number: +46767060439"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
JohnnyBeGood skrev, for 11 timer siden:

I følge hendes profil på ShemaleWiki, så er hun én af de relativt få som tilbyder barebacking:

image.thumb.png.9e40de3c34f38442896a1d815e65087d.png

Selv hvis hun havde været i Danmark lige nu, så tror jeg derfor nok at jeg... ahem... springer over...

Men... jeg skal da ikke stå i vejen for jer andre... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
SteenN. skrev, for 13 timer siden:

Hej de foto der er i din link lige nu er af Tina

Det er godt observeret! Faktisk er der to profiler med Tina (hendes egen og den som oprindeligt linkede til Tammy Thai):

Af de to, kender jeg kun Tina, men jeg er ganske sikker på at det trejde thumbnail billede (som lige nu vises på begge profiler) er med Tina og Tammy Thai. Så de kender åbenbart hinanden. Hvilket ikke er specielt overraskende – Tina har altid haft et slæng af "tranny-veninder" (hun kan godt li' at feste...). Dét som virker en anelse mere underligt er, at hun (Tina) tilsyneladende har en veninde som barebacker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 6 timer siden:

...Dét som virker en anelse mere underligt er, at hun (Tina) tilsyneladende har en veninde som barebacker...

Hvor står det at veninden barebacker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 10 timer siden:

Det er godt observeret! Faktisk er der to profiler med Tina (hendes egen og den som oprindeligt linkede til Tammy Thai):

Af de to, kender jeg kun Tina, men jeg er ganske sikker på at det trejde thumbnail billede (som lige nu vises på begge profiler) er med Tina og Tammy Thai. Så de kender åbenbart hinanden. Hvilket ikke er specielt overraskende – Tina har altid haft et slæng af "tranny-veninder" (hun kan godt li' at feste...). Dét som virker en anelse mere underligt er, at hun (Tina) tilsyneladende har en veninde som barebacker...

Det er vel ikke så overraskende. Tina barebacker jo også selv  - desværre. 

Derfor blev det kun til ét besøg hos hende. 
Hun kneppede mig bareback uden mit vidende og aftale/accept!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LesterBurnham skrev, for 1 time siden:

Det er vel ikke så overraskende. Tina barebacker jo også selv  - desværre. 

Derfor blev det kun til ét besøg hos hende. 
Hun kneppede mig bareback uden mit vidende og aftale/accept!!! 

Trist at høre. Ifølge hendes profile på ShemaleWiki er barebacking udelukket, men hvad ved jeg...

Jeg ophørte med at besøge hende slut 2017. Men det skyldtes andre årsager. Hun var i hvertfald altid frisk på en god fest...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LesterBurnham skrev, for 1 time siden:

Det er vel ikke så overraskende. Tina barebacker jo også selv  - desværre. 

Derfor blev det kun til ét besøg hos hende. 
Hun kneppede mig bareback uden mit vidende og aftale/accept!!! 

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor visse TS'ere tager chancen hvis kunden ikke selv insistere på at det skal være uden regnfrakke. Det ville i det mindste gi' mening at de forsøgte at lave mersalg på barebacking. At derfor gøre det uden at opnå en økonomisk fordel, samt at kunden ikke selv efterspørger det, forstår jeg ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
kosteskaftet skrev, for 16 minutter siden:

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor visse TS'ere tager chancen hvis kunden ikke selv insistere på at det skal være uden regnfrakke. Det ville i det mindste gi' mening at de forsøgte at lave mersalg på barebacking. At derfor gøre det uden at opnå en økonomisk fordel, samt at kunden ikke selv efterspørger det, forstår jeg ikke...

Er heller ikke rigtig med... har oplevet det flere gange og har haft en skidt fornemmelse bagefter fordi liderligheden overtog fornuften... frygtede at "når ja jeg har alle sygdomme så må andre også lide" eller er det bare fordi alt kan behandles nu ? næsten alle transer dyrker det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LesterBurnham skrev, den 11.8.2019 at 19:05:

Det er vel ikke så overraskende. Tina barebacker jo også selv  - desværre. 

Derfor blev det kun til ét besøg hos hende. 
Hun kneppede mig bareback uden mit vidende og aftale/accept!!! 

Iøvrigt... hvad skete der så imellem jer da det gik op for dig? Hvad var hendes reaktion (på din reaktion)?

Desuden er det jo potentielt alvorligt (ulovligt) hvis en person bliver smittet med HIV som følge af "stealthing".

Redigeret af kosteskaftet
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg afbrød sexen øjeblikkeligt. Var nærmest i chock - og på trods af det forsøgte hun forsøgte at overtale mig til at "gennemføre" akten (denne gang) med kondom, hvilket jeg blankt afviste.
Forklarede min overraskelse, angst og frustration, hvilket fik hende til at tilbyde at give mig pengene retur (hvilket jeg afviste). Hun forsvarede sig med at hun havde været meget liderlig, følte sig usårlig og tændte på sex uden gummi. 

På vejen hjem fik jeg kontakt til rigshospitalets infektionsmedicinske afdeling, og blev sat i profylaktisk antiviral behandling, tjekket for diverse kønssygdomme etc. 

Efter 6 mdr kan jeg heldigvis sige, at jeg ikke er blevet smittet med hverken HIV eller andet nasty. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, den 11.8.2019 at 20:53:

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor visse TS'ere tager chancen hvis kunden ikke selv insistere på at det skal være uden regnfrakke. Det ville i det mindste gi' mening at de forsøgte at lave mersalg på barebacking. At derfor gøre det uden at opnå en økonomisk fordel, samt at kunden ikke selv efterspørger det, forstår jeg ikke...

Nej, det er fuldstændig vanvittigt. 

Jeg forstår simpelthen ikke at man vil udsætte sig selv (og andre) for den risiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 2 timer siden:

Jeg afbrød sexen øjeblikkeligt. Var nærmest i chock - og på trods af det forsøgte hun forsøgte at overtale mig til at "gennemføre" akten (denne gang) med kondom, hvilket jeg blankt afviste.
Forklarede min overraskelse, angst og frustration, hvilket fik hende til at tilbyde at give mig pengene retur (hvilket jeg afviste). Hun forsvarede sig med at hun havde været meget liderlig, følte sig usårlig og tændte på sex uden gummi. 

På vejen hjem fik jeg kontakt til rigshospitalets infektionsmedicinske afdeling, og blev sat i profylaktisk antiviral behandling, tjekket for diverse kønssygdomme etc. 

Efter 6 mdr kan jeg heldigvis sige, at jeg ikke er blevet smittet med hverken HIV eller andet nasty. 

puha Der røg hun sku ud af min todo liste ..  Det er sku total respektløs og burde egentlig advares imod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Cippo skrev, for 1 time siden:

puha Der røg hun sku ud af min todo liste ..  Det er sku total respektløs og burde egentlig advares imod

Enig. Er selv stået af GP ræset da jeg på det seneste har fået en "klump i halsen" på grund af disse forlydender (også Malii er omtalt i forhold til barebacking uden samtykke i en anden tråd). Begge har jeg besøgt (hvilket jeg nu fortryder).

Beretningen fra @LesterBurnham taget i betragtning, er jeg måske lidt forundret over at Tina på hendes profil specifikt indikerer, at barebacking ikke er på "menu-listen":

image.thumb.png.93f97835c1f1c930ddfe47beecd39fe5.png

Savner måske lidt flere input ‒ hva' med @1955: du har så vidt jeg husker besøgt Tina nogle gange, korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 22 minutter siden:

Savner måske lidt flere input ‒ hva' med @1955: du har så vidt jeg husker besøgt Tina nogle gange, korrekt?

Måske ikke "desværre" når jeg læser ovenfor. - hun har længe været på min "gad godt" liste, men synes hun virker noget maskulin på sine billeder. Jeg er lige nui tvivl om jeg skal besøge Botum, Kaye eller Jenny,, fælles for de 3 er, at de ikke har bryster.....

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

OK ‒ et interessant flow af informationer. Tak til alle dem som bidrog med input.

Jeg kan dog ikke lade være med at reflektere over at denne tråd ‒ på nuværende tidspunkt ‒ har været set/læst omkring 1.700 gange. Jeg tænker at der må være nogen som har noget mere at fortælle?

Jeg kan desuden heller ikke lade være med at tænke over de problemer som "stealthing" medfører: hvis en kunde skulle blive smittet uden at vide det, så kan vedkommende jo ikke tage sine forholdsregler med sin partner derhjemme. Og derved kan det jo hurtigt blive til en grim sag. Det er virkelig skidt at det forekommer. Og situationer som disse burde ha' en bedre chance for at blive politianmeldt eller at få vedkommende black-listet (på én eller anden måde...).

Redigeret af kosteskaftet
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
LesterBurnham skrev, den 26/8/2019 at 19:00:

Jeg afbrød sexen øjeblikkeligt. Var nærmest i chock - og på trods af det forsøgte hun forsøgte at overtale mig til at "gennemføre" akten (denne gang) med kondom, hvilket jeg blankt afviste.
Forklarede min overraskelse, angst og frustration, hvilket fik hende til at tilbyde at give mig pengene retur (hvilket jeg afviste). Hun forsvarede sig med at hun havde været meget liderlig, følte sig usårlig og tændte på sex uden gummi. 

På vejen hjem fik jeg kontakt til rigshospitalets infektionsmedicinske afdeling, og blev sat i profylaktisk antiviral behandling, tjekket for diverse kønssygdomme etc. 

Efter 6 mdr kan jeg heldigvis sige, at jeg ikke er blevet smittet med hverken HIV eller andet nasty. 

hm - proyilaktysk antiviral behandling ??? for at være "barebacked" næppe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 18 timer siden:

hm - proyilaktysk antiviral behandling ??? for at være "barebacked" næppe...

Den såkaldte PEP (Post Exposure Profylaxis) behandling er nu ret meget standardbehandlingen, hvis man har været den receptive part ved ubeskyttet analsex. Især hvis partneren er hiv positiv, eller hvis der er risiko herfor (partneren er kommer fra højrisikoområder eller er meget seksuelt aktiv med skiftende partnere).

infektionsmedicinerne var i hver fald ikke i tvivl om, at jeg skulle sættes i behandling med PEP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...