Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Linda dagen før min ferie, men har ikke haft tid til at skrive anmeldelsen før nu. Hun har vist nok har været på Holstebro kanten tidliger  - p.t. i Struer https://annoncelight.dk/showad/275562.

Havde aftale om tid og dato. Ved ankomst optaget og vent 30 minutter - her burde jeg bare være kørt, men ventede tålmodigt og meddelte at så skulle der ekstra service på, inden vi startede, hvilket var ja, ja - men ---- mere kedelig og uinteressant massage og efterfølgende "sjov" skal der ledes længe efter - der var absolut intet liv i makrellen så gentagelses fare er lig 0,00. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig helt denne beskrivelse - besøgte hende på Gården v. Minkfarmen uden for Holstebro. Hun var totalt fraværende, ind og ud fra rummet og til sidst vil du have et bad, ja tak men det var så også det sidste jeg så til hende før hun låste døren uden farvel og tak for besøget. Nej tager hellere forbi Vejle hvor der stadig kan findes god service og til de samme priser, hvis det er der focus er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, det er det mest intetsigende jeg til dato har prøvet. Er så glad for jeg kun tog en halv time.

selvom jeg er fra Holstebro, kører jeg glædeligt til Vejle istedet for kvalitet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Vil gerne bidrage med en kort fortælling om mit besøg hos Linda, fra et par måneder siden.

 

Billederne passer og hun mødte mig smilende og virkede til at være oplagt. Jeg behandler altid pigerne med respekt og smil, nogle gange gengælder de og hvis ikke ved jeg de ikke yder ordentlig service.

 

Vi aftalt hvad der skulle ske og jeg startede med at bede om et bad, det var varmt den dag, og vil ikke give et indtryk af at jeg ikke går op i hygiejne og for at vise min respekt for pigen. Havde også været i bad inden jeg kørte, men det var som sagt en varm tur.

 

Vil ikke sige at hun er massør men hun ved vist godt at den del ikke er det jeg kom for.

 

Selve agten vil jeg også betegne som amatør agtigt, forstå mig ret, jeg fandt det faktisk lidt ophidsende fordi:

1. Hun har bøjle på tænderne

2. Hun er lille petit og ung

3. Genert og usikker

Følte jeg var sammen med en lille uerfaren teen (over 18år)

 

Så kan forstå jeres andres oplevelser med hende, og har også kun besøgt hende den ene gang. Måske vil jeg besøge hende igen, men der er jo mange andre som kan levere mere. Kan ikke anbefale hende til dem der søger god massage eller erfaring/ høj service niveau, men vi kan håbe hun får det.

Måske hvis man var stamkunde ville hun blive mere tryg og måske leve sig mere ind i det og kunne levere gfe???

 

Så alt i alt en okay oplevelse, men ikke en 100% dedikeret pige som fx Kat (har dog ikke selv prøvet - blot læst anmeldelserne)

 

Håber dette lille indlæg kan være til nytte og hører gerne fra nogen som kan berette om evt. Succesfulde oplevelser hos Linda.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hmm spekulerer på at møde hende i næste uge

Sutter hun godt pik??

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Hmm spekulerer på at møde hende i næste uge

Sutter hun godt pik??

I don’t know her.... but if you manage to book a time, a good tip is to make sure you shave.... you don’t want to get stuck in her braces:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
traveren skrev, den 6.8.2019 at 14:22:

Hej

 

Vil gerne bidrage med en kort fortælling om mit besøg hos Linda, fra et par måneder siden.

 

Billederne passer og hun mødte mig smilende og virkede til at være oplagt. Jeg behandler altid pigerne med respekt og smil, nogle gange gengælder de og hvis ikke ved jeg de ikke yder ordentlig service.

 

Vi aftalt hvad der skulle ske og jeg startede med at bede om et bad, det var varmt den dag, og vil ikke give et indtryk af at jeg ikke går op i hygiejne og for at vise min respekt for pigen. Havde også været i bad inden jeg kørte, men det var som sagt en varm tur.

 

Vil ikke sige at hun er massør men hun ved vist godt at den del ikke er det jeg kom for.

 

Selve agten vil jeg også betegne som amatør agtigt, forstå mig ret, jeg fandt det faktisk lidt ophidsende fordi:

1. Hun har bøjle på tænderne

2. Hun er lille petit og ung

3. Genert og usikker

Følte jeg var sammen med en lille uerfaren teen (over 18år)

 

Så kan forstå jeres andres oplevelser med hende, og har også kun besøgt hende den ene gang. Måske vil jeg besøge hende igen, men der er jo mange andre som kan levere mere. Kan ikke anbefale hende til dem der søger god massage eller erfaring/ høj service niveau, men vi kan håbe hun får det.

Måske hvis man var stamkunde ville hun blive mere tryg og måske leve sig mere ind i det og kunne levere gfe???

 

Så alt i alt en okay oplevelse, men ikke en 100% dedikeret pige som fx Kat (har dog ikke selv prøvet - blot læst anmeldelserne)

 

Håber dette lille indlæg kan være til nytte og hører gerne fra nogen som kan berette om evt. Succesfulde oplevelser hos Linda.

Jeg har været sammen med hende 4 gange nu og tager engang til på lørdag 

Der vil jeg udnytte hendes dejlig krop med hænder og tunge så sex og så gør det samme en gang til(i en time) uden massage

synes hun er en dejlig asiatisk pige det eneste har ikke fundet ud af om hun kysser

Hun gør et stort arbejde på at gøre den stiv igen efter være kommet første gang(hvis man har en time)

Det nok også spørgsmål om kemi 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende både på minkfarmen, I Sønder Nissum og i Struer.

Hun er ikke så god til massage, men det var heller ikke det jeg kom for.

Hun har en dejlig krop og let til smil og vil gerne kysse.

Man kan få hende til det meste faktisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...