Hop til indhold
momo

Amata i Vejle igen

Recommended Posts

Nu hvor ferien er ved at være slut og keg igen skal til at sidde på kontoret i alt for lang tid ad gangen,  besluttede jeg mig for at få æltet kroppen igennem inden, så jeg kommer bedst muligt fra start.

I fredags tog jeg så på havnehade 27, der har jeg altid mødt kompetente piger og blev ikke skuffet denne gang.

Pigen hed Mo og var sp køn og sød. 

Hun kom i dybden med massagen og fik mig løsnet i skuldre og hofter. Jeg syntes især om at hun holdt sig helt fra det frække, til hun havde været hele min krop igennem. Det er nemlig svært for mig at slappe helt af når jeg bliver tændt.

Da hun så var færdig med at ælte mig igennem kom hun med et lille djævelsk smil og spurgte om der var anddt hun kunne gøre. 

Hun tog fat i min pik og kiggede frækt på mig og sagde på lidt ringe engelsk at hj kostede 800 i alt, jeg nikkede og hun gik i gang,

Hun havde et frækt blik i øjnene og en lækker stønnen, så der gik ikke længe før jeg fik sendt raketten afsted. 

Hun grinte af mængden og tørrede pænt op efter mig.

Jeg takkede pænt af og tog ud i det østjyske aftenliv.

https://annoncelight.dk/showad/276096

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...