Hop til indhold
autobahn

"Best sex" in city - "slim petite" Margarita

Recommended Posts

Ifølge Dansk Sprognævn er der 5 hovedkategorier for anvendelse af citationstegn. En af disse er ved forbehold. Citationstegnene i overskriften er i denne kategori :-) 

Trods eksisterende anmeldelse har jeg oprettet en ny, da mine erfaringer er vidt forskellige fra den forrige så man skulle tro det var forskellige piger. Men hendes billeder er af hende selv, så det må være den samme: Slim petite Margarita

Havde aftalt at besøge hende på et bestemt tidspunkt om aftenen. Da jeg skulle finde en ATM på vejen kunne jeg se at jeg ville blive nogle få minutter forsinket, hvilket jeg sendte besked om lidt inden aftalen. "No problem", blev der svaret resolut. Så dukkede på ca. 5 minutter forsinket, fik instruktionerne, op ad trappen og blev lukket ind. Kunne straks se at beskrivelsen er misvisende. Hun er ikke i nærheden af "petit" i min bog, vil skyde på min. 175 høj, heller ikke specielt spinkel eks. pænt brede skuldre og lidt hængende brystparti, men dog slank. Alder skal nok passe, hun er fra Østeuropa - altså geografisk, rigtigt langt østpå. 

Snakkede lidt i begyndelsen (broken English), hun var noget pissed over at have givet en plovmand på en taxi til city samme dag, prøvede at være sympatisk, men ingen overraskelse i Kbh!

Aftalte at 30 min stadig var OK + CIM. Et kort bad, og måtte herefter vente noget på, at hun havde slået en fingernegl (lange kunstige, som på foto) der også krævede ny lak, eller hvad ved jeg. Betød iøvrigt, at hun i resten af seancen ikke kunne bruge den hånd til noget ud over at støtte på madrassen, med konstant, og dramatisk løftet finger. Endelig klar til at starte BJ, blødt og ikke dybt, konstant med hånden på skaftet, og heller ingen opmærksomhed på nosser eller andet overhovedet. Efter 7-8 minutter foreslog jeg "fuck you", hvorefter hun satte sig inde midt på sengen til en doggy, noget stift (som på et par af billederne). Prøvede at komme til at kunne slikke hende lidt, men faldt ikke i god jord. Så gav hende 4-5 min. i denne ene stilling, og lagde mig på sengen klar til afsluttende BJ og CIM. Herefter skete noget underligt: Hun fór ned fra sengen, sagde "av-av" i egen sproglig variant, og begyndte at SMS'se med en anden. Der gik adskillige minutter, hun begyndte også at tage billeder af sit ene ben, som det nu var det hun havde ondt i. Jeg spurgte lidt deltagende undervejs om hvad der var galt. 

Efter yderligere venten på sengen, med nogen erektion stadigvæk sagde jeg at jeg ikke var færdig endnu. "30 minutes gone"! WTF! "Next time order 1 hour". Ved at kigge på uret kunne jeg konstatere at jeg havde været der i ca 22 minutter ialt - + hvis man indregner de 5-6 minutter jeg var forsinket, men accepteret på forhånd. 

Jeg havde hverken nogen mulighed for at forklare hende, at det sådan set var hendes egne ondt i først negl derefter hendes ben, som vi havde brugt det meste af tiden på, pga. sprogvanskelighederne. Men gad faktisk heller ikke, min sidste rest af begejstring var nu røget. Tog hurtigt tøjet på, og ud af døren. 

Jeg er normalt påpasselig med at give negative beskrivelser. Og måske havde hun bare en virkelig dårlig dag, og måske gjorde det ret ondt i hendes ben og eller negl. Men en virkelig nederen oplevelse - beskrivelsen af pigen passer ikke, robotagtig sex, hæmmet af ondt her og der, tiden brugt på egne problemer.  Så gik med uforrettet sag!. 

Kan se, at hun lige har tilføjet til sin annonce "Last day". Det er vist bedst for alle.

Det måtte der gøres noget ved, så brugte morgenen på at finde alternativer i samme prissegment, det må da kunne lade sig gøre, også i en sløv august. Det kunne der - besøgte i formiddags Barbie, hun var alt positivt hvad "slim petite" Margarita var negativt. Wow! Men vil give kort beskrivelse separat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var simpelthen på vej ud af døren for at besøge Margarita, og besluttede lige at tjekke eroguide først. Tak for anmeldelsen!! Hun er nu droppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...