Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Byens bedste massage - Erica.

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hun er anmeldt tidligere så her en second opinion:

Efter at have set det ene billede på annoncen, blev jeg positivt overrasket hendes ungdommelige ydre på trods af de 43 år. Jeg valgte en times sportsmassage med svensk finale. Den "rigtige" massage var god, dog kun den næstbedste jeg har oplevet, da jeg er heldig at have en skrap massør til når det skal være uden det frække. Til gengæld var håndjobbet i top. God opvarmning og teknik gjorde at hun som den første massagepige(har prøvet en del happy end) kunne klare jobbet uden min hjælp, og jeg kom på ca. 3 min. Skal klart se hende igen snart til fransk afs(l)utning. Link på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Det var ikke så godt alligevel. Overdrev i teksten, og en såret kæreste får det bedre hvis jeg skriver dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke så godt alligevel. Overdrev i teksten, og en såret kæreste får det bedre hvis jeg skriver dette.

Er det mit spørgsmål om Cristie du svarer på her i tråden om Erica??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det var ikke så godt alligevel. Overdrev i teksten, og en såret kæreste får det bedre hvis jeg skriver dette.

Nej, Undskyld. Nu er du sgu for ynkelig, Knuden. Erkend dine syndere og tag straffen - og hvis du virkelig vil redde dig selv ud af kniben, så skulle du nok starte forfra uden eroguide.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Undskyld. Nu er du sgu for ynkelig, Knuden.

I det mindste er hans profilnavn da velvalgt.

(Undskyld, men det var fristende. Kan godt se det nok ikke er en sjov situation)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Jeg forstår ingenting af de sidste indlæg.

Jeg har selv overejet at besøge Byens bedste massage :) er der andre der har erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ingenting af de sidste indlæg.

Bruger 'Knudens' kæreste/kone opdagede hans indlæg på eroguide og bad ham skrive, at alle hans positive kommentarer var overdrevne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har gode erfaringer med hende, hun virker da til at kunne sit kram 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende masser af gange - lige siden hun fandtes på Ungarnsgade på Amager!! Rigtig hyggelig at være til behandling hos - kan sit kram med hænderne - har ikke prøvet andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger 'Knudens' kæreste/kone opdagede hans indlæg på eroguide og bad ham skrive, at alle hans positive kommentarer var overdrevne...

LoL - mon hun overhovedet har bedt ham om det?  Mon ikke bare hun har bedt ham om at skride, og så har han i despertion skrevet dette så hun kunne læse det fordi han tror vel det er nok - 

Any , jeg har også tit tænkt på at besøge hende, men jeg hr det sådan hver 2 måned prøver jeg en af dels af økonomiske grunde, men også fordi jeg som regel tvivler nogen gange på  hvordan massagen er, jeg tar tit denne type massage frem for sex da det giver noget til kroppen også hvis man er øm osv, og jeg er altid i tvivl om det bare er ldit "tjat" "tjat" eller rent faktisk er massage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...