Hop til indhold
FredericiaManden

Hold jer væk fra Fredericia - Jessik!

Recommended Posts

Kommer lige derfra og er utrolig skuffet. Aldrig har jeg oplevet noget så ringe.

Jeg aftalte tid med Jessik over sms og 30min for 800 dask. Jeg møder op og hun virker sød nok selvom hun nok vejer 20-25kg mere end på hendes billeder.

Vi går igang jeg får kondom på med det samme og akten starter dog efter 5 minutters tid hapser hun kondomet af mig og siger det var det.

Jeg spurgte selvfølgelig efter om vi ikke bare kunne sætte et nyt på og køre videre men ifølge hende havde hun ikke flere kondomer.

Jeg blev sendt derfra narret for mine 800kr....

 

https://annoncelight.dk/showad/280270

Redigeret af Stabilizer
Læs vores regler, 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har hun jo ikke en en jordisk chance for at forsvare sig og er formentlig heller ikke interesseret i det....men men men....bare det, at den kære "Fredericiamanden" skriver adressen herinde til at starte med og som senere helt korrekt er blevet fjernet af admin - er jo helt godnat....og leder jo tanken hen på at der er måske en grund til, at pigen har afkortet tiden en smule....Uanset hvad så skal man styre sit temperament og skrive et sobert indlæg og kan man ikke det så gå hen og pis af i hjørnet.

Jeg har besøgt pigen og det var til kryds og slange.....men er dog stoppet med at anmelde pigerne herinde...de bedste holder jeg for mig selv...men intet ondt om denne pige herfra og kan anbefale hende.....så er du utilfreds så køb en dukke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

dentaknemmelige skrev, den 5.8.2019 at 23:09:

Nu har hun jo ikke en en jordisk chance for at forsvare sig og er formentlig heller ikke interesseret i det....men men men....bare det, at den kære "Fredericiamanden" skriver adressen herinde til at starte med og som senere helt korrekt er blevet fjernet af admin - er jo helt godnat....og leder jo tanken hen på at der er måske en grund til, at pigen har afkortet tiden en smule....Uanset hvad så skal man styre sit temperament og skrive et sobert indlæg og kan man ikke det så gå hen og pis af i hjørnet.

Jeg har besøgt pigen og det var til kryds og slange.....men er dog stoppet med at anmelde pigerne herinde...de bedste holder jeg for mig selv...men intet ondt om denne pige herfra og kan anbefale hende.....så er du utilfreds så køb en dukke.....

Nu er det jo ikke første gang der er advaret om hende hvilket vel må give det noget ekstra troværdighed, at telefonnummer samt vejnavn bliver skrevet er da en super hjælp i den her tid hvor bagmændene sidder og følger med og laver annoncer samt indlæg bevist for at snyde folk. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den 9.8.2019 at 15:23:

 

Nu er det jo ikke første gang der er advaret om hende hvilket vel må give det noget ekstra troværdighed, at telefonnummer samt vejnavn bliver skrevet er da en super hjælp i den her tid hvor bagmændene sidder og følger med og laver annoncer samt indlæg bevist for at snyde folk. 

Vej navn er IKKE ok at nævne.. jeg bruger også det sted men har INTET med pigen at gøre og ej heller har jeg bagmænd eller noget...stedet der bliver lejet privat ud! Ønsker ikke at jeg skal sættes i forbindelse med "dårlighed" fordi en anden pige, fucker op... Så nej... ingen vej navne...... tak:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...