Hop til indhold
Guest Husslaven

Herskerinden Ilsa i Randers

Recommended Posts

Guest Husslaven
Jeg har besøgt Ilsa flere gange, faktisk, mange gange, og det må meget gerne blive til flere. Min første anmeldelse overhovedet.
 
Jeg kan starte med Ilsa's udseende, udover at proportionerne er i orden, så er jeg vild med Ilsa's størrelse, altså det at herskerinden har stort set samme højde som mig og når der er hæle på fødderne, så kigger Ilsa ned på mig også når jeg står ret. Det tænder mig enormt, når jeg står og kigger ned i gulvet og Ilsa løfter mit ansigt ved en næsten ubemærket berøring og jeg kigger ind i et par smukke mørke øjne. Så smiler Ilsa, på den sødeste måde og jeg ved nu at  jeg er til glæde for Ilsa. Men jeg ved også at bag smilet, er der en domina, og med et ord "stå" så står jeg helt stiv og afventer. Helt som en hund eller et andet dresseret dyr ville gøre. At være Ilsa's hund er nok mere et privilegium, end en ulempe. Ilsa er god ved dyr. I modsætning til hunden så får jeg cola i et glas med isterninger, så selvom det er varmt og jeg arbejder hårdt, så er det svært ikke at føle sig forkælet.
 
Ilsa finder passende tøj til mig. Endnu engang må jeg udtrykke min taknemmelighed, for den frække underkjole Ilsa har valgt. "som er du fin" siger Ilsa med et smil, og hun har ret. (som altid) Jeg føler mig fin og klar til hvad Ilsa måtte bede mig om, men først skal jeg have pikken klemt inde i en pikring med pigge. Sidst jeg havde sådan en på var det ren tortur, hvilket jeg virkelig ikke brød mig om, fordi pik blev holdt stiv i næsten en time. Hos Ilsa skulle jeg blot arbejde med den på dvs. mine tanker kunne jeg tvinge væk fra Ilsa's skønhed og alt det der gør mig liderlig. Men det var vanskeligt at holde smerten væk, udover at det var meget varmt, gjorde det for det meste undt, især når jeg tænkte på hvem jeg arbejder for, hvilket var for det meste.
 
Alene tanken om at skulle op og banke på døren, eller som da jeg ankom, at jeg skulle stå nøgen foran døren og vente. Men måske er det noget af det der betyder mest for mig; at Ilsa bestemmer, som det mest naturlige i verden og jeg står nøgen og venter i flere minutter. Jeg har aldrig en ide om hvor lang tid og det eneste jeg tænker på er at være lydig, så Ilsa ved at der står en slave og venter på hende, det gør der fordi hun vil have det på den måde, og intet andet behøver jeg at vide.
 
Da jeg blev sendt efter cigaretter, var beskeden også klar behold pikring og kjole på under mit almindelige tøj. Da jeg gik ud af bilen regnede det kraftigt og min T-shirt blev våd og stopperne på underkjolen kunne tydeligt ses igennem T-shirten. Et øjeblik tænkte jeg at det ikke går hvis den unge ekspedient i brugsen ser mig sådan. Men efter denne tanke tænkte jeg igen at lydighed er vigtigere, end om der er en der undre sig over min påklædning og heldigvis, bed jeg ydmygelsen i mig og Ilsa fik sine cigaretter.
 
Nogle gange stiller jeg mig selv spørgsmålet om hvor fedt det er at få opgaver der kan vare en eller flere timer uden der forventes andet end ydmyghed og at opgaven udføres som krævet. På dette området synes jeg Ilsa er noget nær perfekt, for det første ved man ikke noget om hvornår der kommer opsyn eller om der gør, men som slave optræder man som om det var hos godsejeren eller den fine frue. Kun hvis det er allerhøjest nødvendigt forstyrre man med sine spørgsmål. Ellers ringer man med sin klokke eller banker på døren for at fortælle at man er færdig og klar til inspektion eller til næste opgave.
 
Det er ofte at jeg forsøger at lave mindre end jeg bør, så kan jeg f.eks. spørge: "er det hele bedet der skal luges". det er selvfølgelig fordi det er en stor opgave at luge hele bedet, og fordi, hvis det nu kun er en del af bedet, så vil jeg nødigt bruge min energi forkert. Men dejlige Ilsa, svare prompte "ja, det er det hele", med en stemme føring der ikke efterlader nogen form for tvivl.
Denne anmeldelse kunne haft fokus på meget andet, Ilsa er en alsidig kvinde i al sin magt og skønhed.
 
Det er skønt at have en tydelig og sød herskerinde, der kan lide at have magt og bestemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke helt forstå det kun er Ny bruger der laver anmeldelser af havde være på besøge ved Ilsa!! Det virker som det enden er noget de skal gøre efter et besøg!! Har ikke ses noget fra ikke er nye bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Jeg har besøgt mange forskellige domina i min tid også Ilsa, det har hun ikke eller andre  domina aldrig  spurgt om. Jeg kan sagtens se en ny bruge giver så positiv anmeldelse lugter lidt underligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Husslaven

Hvorfor lugter det underligt? Bør man som ny bruger altid komme med en negativ anmeldelse? Jeg fortæller bare hvad der er min oplevelse, når det er en god oplevelse. Jeg har ingen intentioner om at skrive om mine dårlige oplevelser hos herskerinder rundt i landet. Næste gang jeg anmelder, bliver det endnu en god oplevelse, jeg håber det bliver med Ilsa i hovedrollen. Men hvem ved

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...