Hop til indhold

Fræk thaimassage til par

Featured Replies

Skrevet

Vi er et par, som søger fræk thaimassage med happy ending til begge. Vi er kun interesseret i kvindelige massører. Nogen herinde som kan anbefale et sted?

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Dokkun Thaimassage i Glostrup: https://www.dokkunmassage.dk/.

Jeg har været der sammen med min kone og vi fik den helt store tur med sauna først, sammen med 2 nøgne, lækre thai piger, derefter massage og happy ending til os begge i et rum med to brikse sat helt tæt sammen, og til slut en tur i deres jacuzzi med lidt mere massage og noget godt at drikke + frisk frugt.

Ikke en helt billig oplevelse, men vi gik begge derfra med et stort smil om munden, og havde nydt de 1½ time vi var der i fulde drag ;) 

Skrevet

Tak for svar, Kanonen006  - det vil vi undersøge nærmere.

Skrevet

andre steder?? 

Søger også et sted, hvor man måske får en ½ time i par rum og derefter har lokalet for os selv i ½ time ? Tvivler på at fruen/kæresten/elskerinden vil have happy ending og jeg får nok heller lov når hun er i nærheden.. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.