Hop til indhold
dealmaker

All inklusive i Vejle

Recommended Posts

Deres reklametilbud skal du holde dig fra. Lod mig friste en dag jeg lige kom på de kanter og tiden tillod 30 min. Dårlig ide!

I hvert fald Meena gjorde en meget dårlig figur, da jeg besøgte stedet. Den "nye" kender jeg ikke. Men tænker konceptet er det samme. 

Men håber da at servicen er helt anderledes ved en time - Jeg gider bare ikke tage chancen, når der er så mange andre søde piger i øst/syd og midt Jylland og selvfølgelig på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 2 timer siden:

Deres reklametilbud skal du holde dig fra. Lod mig friste en dag jeg lige kom på de kanter og tiden tillod 30 min. Dårlig ide!

I hvert fald Meena gjorde en meget dårlig figur, da jeg besøgte stedet. Den "nye" kender jeg ikke. Men tænker konceptet er det samme. 

Men håber da at servicen er helt anderledes ved en time - Jeg gider bare ikke tage chancen, når der er så mange andre søde piger i øst/syd og midt Jylland og selvfølgelig på Fyn.

Jeg anmeldte Meena for få uger siden og har også været hos hende siden. Begge gange har hun været en glad og oplagt pige der var med på med på det hele - en B2B der var bedre end de fleste jeg har prøvet, og en afslutning hvor der var plads til diverse variationer (har dog ikke prøvet anal, men hun var med på fingerleg i 2-eren). Der har så også været tale om en time.

Jeg satser også på et besøg i morgen når jeg kommer tilbage fra ferie :) 

Jeg drager på ingen måde din anmeldelse i tvivl Måne - du plejer at virke reel i dine anmeldelser, men det viser bare hvilke variationer der er i om man rammer pigerne på den rigtige (eller forkerte) dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil heller ikke betvivle din oplevelse :)  . Måske har jeg ramt hende på en dårlig dag - måske er hun ikke enig i den deal som hendes boss reklamerer med..Mange ting kan spille ind - jeg kan også ha haft en dårlig dag og ikke ageret som hun forventede. Det er bare det der sommetider sker, når forventningerne ikke helt er afstemt.

Og nok en fælde jeg sommetider ryger i  - at jeg tænker en halv time kunne være fint. Men jeg er nok ikke en af de hurtigste. Når så pigen begynder at skynde på mig - kikker på klokken - og igen klart prøver at forcere forløbet, så sker der et og andet i mig - og alt går i stå for så at ende på en dårlig måde.

Så når alt kommer til alt er det dybest set nok hendes chef jeg er sur på - og ikke pigen.

Jeg er med på at tid er penge, men tænker alligevel, at var jeg " på den anden side" ville jeg nok ikke hænge mig for meget i 5 eller 7 min, men sørge for at kunden gik derfra med et smil på læben.

Så fik pigen en god omtale - og en kunde der kom igen.

Tid er penge, men tilfredse kunder er dem  der driver butikken videre :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 5 timer siden:

Jeg er med på at tid er penge, men tænker alligevel, at var jeg " på den anden side" ville jeg nok ikke hænge mig for meget i 5 eller 7 min

 

Du har købt 30 min og forventer 5-7 min oveni - det er trods alt 25% 

Man kan være heldig, men skal nok ikke regne med at den går. Pigen kan jo også have en næste kunde, der forventer at hun er klar til tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var måske forkert udtrykt. Jeg forventer ikke at få gratis tid. Det var bare et forkrøblet forsøg på at forklare, at hvis jeg var pigen ville jeg vurdere situationen - og måske give det et ekstra skud for at kunden går tilfreds derfra - vind vind for alle. 

Så for lige at komme de hurtige i forkøbet, så kan det være hun netop har vurderet - og tænkt, at ham skal jeg af med hurtigst muligt :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu vi er i samme "bollegade" har jeg lige en lille beretning fra et besøg neden for bakken.

Normalt kommer jeg ikke til  Vejle om søndagen, men havde den dag et ærinde.  Lod mig igen friste af et godt tilbud på b2b på et sted jeg aldrig før har været - og med en pige som jeg blot valgte ud fra et brystbillede. Husker ikke hendes navn. Prisen husker jeg heller ikke helt, men 500 eller 600 kr. for 30 min  b2b.

Jeg bliver lukket ind af en pige som jeg normalt ikke ville vælge. Lidt for stor hele vejen rundt og ikke hvad jeg vil kalde smuk . Men venlig og smilende. Så pyt tænkte jeg - jeg skal jo bare mærke hud og ha kropsmassage - og krop havde hun! Jeg skal da lige love for, at hun forstod at bruge kroppen - og jeg fik nok noget af det bedste krop/olie/krop jeg har fået. Jeg ved ikke hvad pigen tænker, men fakta er, at det udvikler sig noget anderledes jeg jeg havde tænkt og forventet. Der gik nok en 5 - 7 min over tid - og helt ud over forventning!  Det ender jo med, at jeg  synes hun var både lækker meget erotisk i hendes udfoldelser :)

Meget charmerende pige :)

Kommer jeg igen - og kan jeg anbefale hende? JA og JA  - hvis det lige falder for. Forstod at hun ikke arbejder så til - og vist mest i weekenden. KLART MIN ANBEFALING :)

Næste gang skal der afsættes en time

Egentlig bare for at understrege, at de 5 -7 min der kan smutte - bevidst eller ubevist - kan være givet utrolig godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måne du er nok inde på noget af det rigtige når du siger at det er chefen du er sur på. Stedet er såmænd meget pænt og rent. Men piger er mennesker og er forskellige og som tiden går så har der været gode piger mange steder og der har nok været flere dårlige piger end gode også i de gode klinikker. Husk det er et specielt job at uanset hvem der ringer på døren så skal du smile og lade ham udleve sine fantasier for en tusse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...