Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BM29

http://www.thaiwellnesshealthy.dk/

 

http://thaiwellnesshealthy.dk/omos.html

 

 

For en gangs skyld blev jeg modtaget af en pæn og velklædt kvinde ,oftest mødes man på thai steder af kvinder der er noget sjusket påklædt,og det er altså ikke noget der tænder mig personligt .

Jeg fik ikke navnet på kvinden der var iført et par sorte bukser og en rigtig pæn mørkeblå Polo-shirt . Det virkede ved første øjekast meget professionelt, og så gjorde det ikke noget at hun talte perfekt dansk, det gør det ulige nemmere at kommunikere for os begge . 

Beklæningen var præsentabel, men hun beholdt tøjet på under hele seancen, og det var måske ikke den bedste løsning på en eftermiddag hvor temperaturen var over 25 grader , og hun havde tydelige svedperler på panden . 

Jeg var sådan set bare ude efter en hurtig omgang med 1/2 times thaimassage med happy ending . 

Men hvad er det lige ved "happy ending" jeg har misforstået , eller nogle thai steder har misforstået ? 

Efter en omgang hård og til tider ganske smertefuld ryg og skuldermassage blev jeg bedt om at vende mig - på det tidspunkt havde seancen varet i 10 minutter !

Straks gik hun i gang med at bearbejde min ikke så stive pik, og efter yderligere 3- 4 minutter var der "bonus " . 

Det har da ikke meget med "happy ending" at gøre ? 

Jeg tror ikke jeg er den eneste der fortrækker at "happy ending " kommer til at foregå i slutningen af seancen . 

Det skal retfærdigvis siges at jeg blev tørret pænt af, og fik mere nakke, ryg og skulder massage og at hele seancen kom til at vare de 30 minutter jeg betalte for. 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være nødvendigt at bede om at afslutningen, som det vist kaldes på dansk, sker til sidst i seancen ? 

Hun var skide flot og på overfladen charmerende, men jeg var ikke imponeret da jeg gik der fra . 

Mens jeg lå og kikkede op i loftet, så jeg at der var en del spindevæv i loftet - det ville ikke tage mig to minutter at fjerne det med en støvekost, men tyder alligevel på manglende hygiejne . 

Kommer jeg igen ? 

Øhhh....... Nej . 

 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror mest det er hende du har besøgt, der er problemet. Også selvom jeg er enig med dig i, at hun er virkelig flot. Hvis jeg gætter rigtigt på dit visit, så hedder hun vist nok Bee. Jeg har også haft mit enlige besøg hos hende, og der kommer ikke flere. Jeg havde ikke bestilt happy ending, men bare det der tilbud, de kørte med i foråret og starten af sommeren, som jeg ikke husker helt præcist, men mener det var 45 minutter til 300. Jeg lader oftest være med at bestille happy ending fra start, men lader det komme som et resultat af en god seance. Nogle af dem er virkelig gode til at gøre stemningen erotisk ladet, men ikke lige hende her. Det var meget mekanisk og upersonligt. Og fred være med det. Det kan jo fungere helt perfekt, hvis det kun er massagen, man er ude efter. Hun masserer imidlertid heller ikke særligt godt. Så hvis det kun er massagen man vil have, så hellere en tur omkring Dao eller en af de andre, der bare kan deres massage-kram. Alt i alt er Bee (hvis jeg husker navnet rigtigt) derfor ikke den store succesoplevelse for mig heller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, jeg har modsat den oplevelse, at hendes tilbud med tantra til 300 som så lige skal tilføjes HE fungerer rigtig godt, hvis det altså ikke er muskelinfiltrationer, men mere hudsult, man vil have lindring for. Jeg omtaler det her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 3/8/2019 at 17:17:

Men hvad er det lige ved "happy ending" jeg har misforstået , eller nogle thai steder har misforstået ? 

Efter en omgang hård og til tider ganske smertefuld ryg og skuldermassage blev jeg bedt om at vende mig - på det tidspunkt havde seancen varet i 10 minutter !

Straks gik hun i gang med at bearbejde min ikke så stive pik, og efter yderligere 3- 4 minutter var der "bonus " . 

Det har da ikke meget med "happy ending" at gøre ? 

Jeg tror ikke jeg er den eneste der fortrækker at "happy ending " kommer til at foregå i slutningen af seancen . 

Det skal retfærdigvis siges at jeg blev tørret pænt af, og fik mere nakke, ryg og skulder massage og at hele seancen kom til at vare de 30 minutter jeg betalte for. 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være nødvendigt at bede om at afslutningen, som det vist kaldes på dansk, sker til sidst i seancen ? 

 

Se det som et udtryk for betænksomhed :)

En del mænd er temmelig lang tid om at komme, så bestiller du kun 1/2 time, er det meget almindeligt, at pigerne kaster sig over lillemanden efter kun 10-15 minutter - navnligt, hvis du er lidt oppe i årene. De vil jo nødigt snyde dig for det, som du formodentligt betragter som den vigtigste del af "massagen", eller risikere at hele oplevelsen ødelægges af stress.

Nu kom du hurtigt, men det kunne hun jo ikke vide i forvejen. Hun har taget sine forholdsregler for at være sikker på at kunne levere det, som du havde betalt for. 

Vil du have et længere tilløb, må du bestille længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...