Hop til indhold
Filantropen

Filantropen stempler ud med 3 "sponsorater" til GP brug af 2500,-

Recommended Posts

Filantropen stempler ud med 3 "sponsorater" til GP brug af 2500,-

Ferietid er statustid,  også på mit "fjumreår" jeg har givet mig selv i gave. Jeg har fundet ud af, at jeg har opnået det jeg ville og stempler derfor ud nu.

Lidt sjovt at mit sidste skriv for nu, bliver et hvor jeg faktisk lever op til mit nick.

@youngatheart og @Permedfler har begge hver løbet med et af sponsoraterne, mod at der kommer anmeldelser af høj kvalitet.

De er også lovet at løbe med stafetten på en konkurrence, hvor alle kan deltage. Der er pt. kun en deltager, så ods´ne er relativ gode.

Se mere her:

Hvis der er nogen tilbage, der læser videre her, så jeg jeg sige tak til alle både "lyserøde" og "brødrene" herinde i dette lille hemmelige legeunivers, som jeg har enten mødt eller skrevet med.

Jeg havde egentlig givet mig selv hele 2019 som fjumreår herinde, men da jeg allerede har oplevet og opnået langt mere end jeg havde planlagt og forventet, og fået streget det ud jeg ønskede på min bucket liste, så er der andre ting jeg vil jagte nu.

Jeg har haft nogle både vilde og ekstraordinære oplevelser, og mødt nogle fantastiske piger, hvor særligt en skilte sig ud.

Pas på vores lille legeplads herinde og vær god ved pigerne!

Filantropen.

PS. hvis jeg skulle tjekke ind igen, skulle det være pga. et eller andet ekstraordinært, som fx. at arrangere den EG julefrokost jeg har haft i tankerne. Tænker: 25 værelser, Hindsgavl Slot, 13 lyserøde og 12 brødre. Fri overnatning og fri bar til de lyserøde og så se hvad der sker........

Redigeret af Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Filantropen skrev, for 44 minutter siden:

Filantropen stempler ud med 3 "sponsorater" til GP brug af 2500,-

Ferietid er statustid,  også på mit "fjumreår" jeg har givet mig selv i gave. Jeg har fundet ud af, at jeg har opnået det jeg ville og stempler derfor ud nu.

Lidt sjovt at mit sidste skriv for nu, bliver et hvor jeg faktisk lever op til mit nick.

@youngatheart og @Permedfler har begge hver løbet med et af sponsoraterne, mod at der kommer anmeldelser af høj kvalitet.

De er også lovet at løbe med stafetten på en konkurrence, hvor alle kan deltage. Der er pt. kun en deltager, så ods´ne er relativ gode.

Se mere her:

 

PS. hvis jeg skulle tjekke ind igen, skulle det være pga. et eller andet ekstraordinært, som fx. at arrangere den EG julefrokost jeg har haft i tankerne. Tænker: 25 værelser, Hindsgavl Slot, 13 lyserøde og 12 brødre. Fri overnatning og fri bar til de lyserøde og så se hvad der sker........

Kære Filantropen,

Vi skal da helt klart lave den julefrokost som du også nævnte i en PB, og melder mig gerne til planlægnings kommite’en :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Håber lige at fange dig i en pb inden jeg stempler difinitivt ud..

Tak for "snakken" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Filantropen skrev, den 3/8/2019 at 17:04:

PS. hvis jeg skulle tjekke ind igen, skulle det være pga. et eller andet ekstraordinært, som fx. at arrangere den EG julefrokost jeg har haft i tankerne. Tænker: 25 værelser, Hindsgavl Slot, 13 lyserøde og 12 brødre. Fri overnatning og fri bar til de lyserøde og så se hvad der sker........

Jeg er totalt med på ideen, men synes da, at ser skal være mere i det for de kvindelige deltagere end det. Hvad med, at vi måske var et antal oplevelsesøkonomer, der hver især betalte for en kvinde hvor for en hel aften/nat - og så ellers så hvad det kunne udvikle sig til. Det kan jo sagtens kombineres med mad og generel hygge - og så efterfølgende råhygge. Jeg ved, at jeg ikke er lækker nok til at kunne overtale nogen med blot mad og sprut - men måske hvis økonomien er rigtig? Jeg er mere end klar. 

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg er mere end klar og hvor er det længe siden at jeg har været til en traditionel dansk julefrokost og tænke sig til denne oplevelse i disse omgivelser ( piger under the misteltenen :) ) ja enhver mands drøm :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg er totalt med på ideen, men synes da, at ser skal være mere i det for de kvindelige deltagere end det. Hvad med, at vi måske var et antal oplevelsesøkonomer, der hver især betalte for en kvinde hvor for en hel aften/nat - og så ellers så hvad det kunne udvikle sig til. Det kan jo sagtens kombineres med mad og generel hygge - og så efterfølgende råhygge. Jeg ved, at jeg ikke er lækker nok til at kunne overtale nogen med blot mad og sprut - men måske hvis økonomien er rigtig? Jeg er mere end klar. 

 

Helt enig i, at der nok skal nogle penge på bordet, hvis der skal skabes interesse.  Herunder er det nok også en god idé, at aftale hvad det indebærer, og hvordan man skal opføre sig m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...