sunkist1 330 Skrevet 3. August, 2019 Hej kære brødre, nogen som har erfaringer med dette par? https://annoncelight.dk/showad/280295 kunne først og fremmest godt tænke mig at vide om de er seriøse nok, hvordan tyk er pigen? Osv osv håber at hører fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. August, 2019 Det ser ud, som om det var i går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 3. August, 2019 warmgun skrev, for 6 minutter siden: Det ser ud, som om det var i går. Det er korrekt, men er i kontakt med dem, og med lidt held osv får jeg lov at mødes med dem mandag formiddag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 4. August, 2019 Slet ingen erfaringer ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 4. August, 2019 Hvordan får i kontakt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 4. August, 2019 Mikkel34 skrev, for 31 minutter siden: Hvordan får i kontakt? Via den mail som er oplyst i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løjtnanten 7 Skrevet 4. August, 2019 Ud fra billede og beskrivelse kan jeg berette følgende: Jeg er blevet tilbudt hende kvit og frit forleden på et datingsite, på et af de tidspunkter som har været annonceret som ledige. Det var et no show, så ville ikke forvente den store seriøsitet. E-mailen ser også ud til at være redigeret væk fra annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg