GenerationX 118 Skrevet 3. August, 2019 (edited) Var lige forbi denne dejlige kvinde igår aftes og ja jeg troede jeg havde haft en fantastisk GFE før men jeg tog fejl. @smukke Sara var bare noget helt vidunderligt. Fuld indlevelse, fuld opmærksomhed og bare mig i centrum hele vejen igennem. De saftigere detaljer skal jeg lade være til fantasien, men må på det kræftigste opfortre til et besøg hos hende hvis du ønsker kvalitet for hver en øre. Hvis du læser dette så tusind tak for en fantastisk aften der gav det største smil som stadig er lige så stort Og tak for dine pointers de er taget til eftertanke, det er dejligt at lære så længe man lever AL: https://annoncelight.dk/profile/smukkesara Redigeret 3. August, 2019 af GenerationX Glemte lige AL link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 294 Skrevet 3. August, 2019 Er helt enig med GenerationX, dejlig kvinde. Besøgte hende for et par år siden til dominans, hun kan sit kram. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smukke Sara 323 Skrevet 13. August, 2019 Tak, hvor er i søde. Har først set det her nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg