Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften folkens.

Jeg har været forbi Belle som er i Ikast, nu kunne jeg ikke holde min nysgerrighed tilbage.
https://annoncelight.dk/showad/277538

Kort fortalt.
Fik aftalt en tid til Massage, fik adressen, kom der om. stedet er ikke så diskret da det er en lejlighed på 2 sal.
Billederne er af hende, det bekræfter tatoveringen, og det flotte ansigt man lige kan tyde gennem sløringen, men hun er nok ikke kun 29 længere og billederne er ikke helt ny,
man kan i hvert fald se, at hun har nydt den gode danske mad, da der er kommet lidt mere på maven og lår, og tatoveringen er ikke så stram længere, men ikke noget der gør det store, men først noget man finder ud af efter man har betalt, da det jo først er der hun smider kjolen.
men hun er sød og smilede og fik knus da jeg var kommet helt ind

Fik en fin massage, ikke noget hårdt og dybt, men en fin afslappede massage.
I den lidt sjover del er hun da heller ikke uden evner, faktisk nok bedre end massagen.

Hvis jeg skal komme med lidt negativt, så skulle det være at der var en anden mand i lejligheden og hun sagde vi skulle være lidt mere stille, nok manden da jeg kunne høre han snokede da jeg gik,
men det var ikke lige det fedeste for mig at man kunne høre han gik rundt i køkken og stuen.
en anden ting var at hun gerne vil ha jeg vaske mig hvis jeg skulle harve et blowjob uden, det er jo meget forståeligt, ingen problemer der, men slev der efter brugte hun lige mange vådservietter nok, selv under blowjobbet stoppede hun engang i mellem for at tørre sin tunge, det sætter lidt en dæmper på, hun undskylde med hun fik hår i morgen, nu skal det siges jeg er godt trimmet og havde gjort det den aften, og aldrig haft problemer ved andre piger før, men kan jo være jeg skal skifte blad.

Og så til det alle de jo vil høre om, prisen
Jeg havde 1000 kroner og det fik jeg 45 min FP
Massage, B2B, BJ uden, sex i de stiller jeg ville og små kys var der også.
jeg var der nok i ca 50 min, men minus bad og hvad der ellers bliver spildt tid med, så havde jeg nok ca 40 min med Belle

Et okay besøg haft bedre, men nok flere der var værre.
Besøger jeg hende igen............. det tro jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Helt enig i at hun ser rigtig godt ud på billederne, men hvad sker der for at have en mand i lejligheden mens hun arbejder...en ting er at han er der, fred med det men så burde han være i stand til at være stille. 

Jeg havde egentlig tænkt mig at se lidt nærmere på hende, men tanken om manden får sku lysten til at forsvinde igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 11 timer siden:

Helt enig i at hun ser rigtig godt ud på billederne, men hvad sker der for at have en mand i lejligheden mens hun arbejder...en ting er at han er der, fred med det men så burde han være i stand til at være stille. 

Jeg havde egentlig tænkt mig at se lidt nærmere på hende, men tanken om manden får sku lysten til at forsvinde igen. 

Til at starte med troede jeg også det måske var en anden pige, men det blev hurtigt ændret da han begynde at hoste... det var ikke særlig kvindeligt. :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Creepy, hvordan lykkedes det dig at abstrahere fra det?

Jeg havde nok bedt om pengene retur og forladt lejligheden, medmindre i selvfølgelig var begyndt på selve akten så kan det være lidt tricky...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jeg heller ikke særlig godt, vi var godt i gang med massegen inden jeg fandt ud af at det var en mand der var i lejligheden så prøve at nyde det så godt jeg kunne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...