Hop til indhold
Julle26

Ubehagelige mails.

Recommended Posts

Har modtaget nogen noget ubehagelige mails fra denne mail: [email protected]

Synes jeg har set en bruger herinde, med lige præcis det navn? 
Og vile bare høre om hvis det er dig, hvorfor du skriver så grimt til mig ?
Eller andre der har oplevet det fra denne mail?
Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mailen er ikke fra borendex,  den skal ligne den er fra ham.

Det er derfor den hedder borendex2.

Den er fra en der hedder Bjarne,  der generer alle piger og kunder.

Søg Bjarne på eroguide

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg gætter på, at “Bjarne” har en ret slap penis siden hans eneste glæde i livet er at genere primært glædespiger :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, 1 time siden:

Har modtaget nogen noget ubehagelige mails fra denne mail: [email protected]

Synes jeg har set en bruger herinde, med lige præcis det navn? 
Og vile bare høre om hvis det er dig, hvorfor du skriver så grimt til mig ?
Eller andre der har oplevet det fra denne mail?
Kh

 

Prøv og se denne tråd vist den samme som person som du er stødt på 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar, det var da ekstremt ubehageligt, må indrømme jeg har følt mig lidt utilpas den seneste uges tid men det er rart at vide han er blevet ved mails og beskeder så det giver da en lidt ro på at han så ikke dukker op som gæst eller andet, tusinde tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke mere end nogle måneder siden, denne personage sendte en lignende mail til en anden GP i Borende X’ navn. Det lyder som om Lord Voldemort er på spil igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 6 timer siden:

Mange tak for svar, det var da ekstremt ubehageligt, må indrømme jeg har følt mig lidt utilpas den seneste uges tid men det er rart at vide han er blevet ved mails og beskeder så det giver da en lidt ro på at han så ikke dukker op som gæst eller andet, tusinde tak <3

Han er heldigvis en impotent stakkel, en kujon og en tosse :)

Dem er der desværre nogle stykker af, ignorer ham - så stopper det sjove hurtigt for ham. Det ville være min fremgangsmåde :)

Han læser ret sikkert med herinde - gør du ikke også lille Bjarne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer nu igen med mine 3 gode råd:

1. IGNORER HAM

2. IGNORER HAM

3. IGNORER HAM.

 

Så har han ikke krudt til sine sygelige ubehageligheder. Det er nemlig ikke rart at blive ignoreret.

Ha' nu en god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 19 timer siden:

Jeg kommer nu igen med mine 3 gode råd:

1. IGNORER HAM

2. IGNORER HAM

3. IGNORER HAM.

 

Så har han ikke krudt til sine sygelige ubehageligheder. Det er nemlig ikke rart at blive ignoreret.

Ha' nu en god weekend.

Desværre går han jo mest efter de unge og uerfarne piger, som endnu ikke er hærdede nok til at sige fra/gennemskue hans taktik -  han har jo også sine metoder til at lokke personlige oplysninger ud af dem ved at foregive at optræde som en gavmild kunde - og når han så først har fået foden indenfor, slår han til , evt. fra en anden profil/tlf. nummer og rammer pigerne på deres ømme punkter, så de ikke tør fortsætte videre ind i erhvervet.

Hvad han personligt får ud af det - kan vi desværre kun gisne om, men vi kan kun opfordre nystartede glædespiger, til at holde kortene tæt ind til kroppen, bruge en arbejdsmobil, der ikke er connected til deres facebook, whatsapp mm.  og kun udlevere personlige oplysninger til kunder de kender virkelig godt - og som de selv har lidt på. Evt. burde nogle mere erfarne glædespiger lave en manual til nystartede glædespiger.

Et fif herfra til at undgå "Bjarne" typer kunne være ikke at bruge vendinger som: "absolut nystartet" i sine annoncer, men derimod give indtryk at man er rimelig erfaren og ikke sådan at løbe om hjørner med - når man så har fået mere erfaring - så kan man bruge ovennævnte udtryk til at lokke husarerne ind ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Desværre går han jo mest efter de unge og uerfarne piger, som endnu ikke er hærdede nok til at sige fra/gennemskue hans taktik -  han har jo også sine metoder til at lokke personlige oplysninger ud af dem ved at foregive at optræde som en gavmild kunde - og når han så først har fået foden indenfor, slår han til , evt. fra en anden profil/tlf. nummer og rammer pigerne på deres ømme punkter, så de ikke tør fortsætte videre ind i erhvervet.

Hvad han personligt får ud af det - kan vi desværre kun gisne om, men vi kan kun opfordre nystartede glædespiger, til at holde kortene tæt ind til kroppen, bruge en arbejdsmobil, der ikke er connected til deres facebook, whatsapp mm.  og kun udlevere personlige oplysninger til kunder de kender virkelig godt - og som de selv har lidt på. Evt. burde nogle mere erfarne glædespiger lave en manual til nystartede glædespiger.

Et fif herfra til at undgå "Bjarne" typer kunne være ikke at bruge vendinger som: "absolut nystartet" i sine annoncer, men derimod give indtryk at man er rimelig erfaren og ikke sådan at løbe om hjørner med - når man så har fået mere erfaring - så kan man bruge ovennævnte udtryk til at lokke husarerne ind ;-)

Har netop nemlig fået beskeder om at hvis jeg ikke slettede min annonce ville han  anmelde mig til politiet, og at jeg er en klam narkoluder og jeg fortjener at blive voldtaget.

Men ja, tænkte bare hvis du gør det så viser jeg dem sgu bare hvad du har skrevet, burde nok også anmelde det alligevel,  men magter ikke rigtig alt det i mit liv hvis han dog ikke er farlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VDI

Han er bare en ynkelig mandsperson der kun kan markere sig i livet ved at intimidere pigerne. 

Mit gæt er at den eneste kvinde i hans liv, er hans gamle mor der stadig laver mad og vasker tøj for ham, imens han sidder på sit værelse hjemme hos forældrene og pløjer dagens annoncer igennem for at sende platte beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En venlig sjæl har gjort mig opmærksom på at Bjarne nu har oprettet en mailkonto, med mit nick, Aarhuselsker. 

Så piger, når i modtager post med den afsender skal i bare arkivere lodret. 

Hvis jeg vil lave aftale med nogen af jer, vil det være via min private mail, og ikke en der hedder noget med Aarhuselsker, Århuselsker eller lignende :)

Måtte hans røv klø og hans arme være for korte. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, den 3.8.2019 at 00:50:

Mange tak for svar, det var da ekstremt ubehageligt, må indrømme jeg har følt mig lidt utilpas den seneste uges tid 

Når du skriver sådan noget, så ansporer du idioten. Han tænder på at chikanere og hvis han får tegn på at det virker, så fyrer det bare op under ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, den 2.8.2019 at 23:08:

Har modtaget nogen noget ubehagelige mails fra denne mail: [email protected]

Synes jeg har set en bruger herinde, med lige præcis det navn? 
Og vile bare høre om hvis det er dig, hvorfor du skriver så grimt til mig ?
Eller andre der har oplevet det fra denne mail?
Kh

Som der står i tråden, har dette billige plagiat intet med mig at gøre. Det er en – har jeg ad omveje fået at vide – der hader mig som pesten, og på denne måder både prøver at genere både mig og en del piger. En ren win-win-situation set fra hans side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...