Hop til indhold
Guest Servicesboy

Dating

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer

jeg er lige blevet single - gensidig aftale med min kone, ingen panik eller ballade ,men hvor leder jeg efter en ny veninde, hvis det skal være på en seriøs datingside?

jeg har ingen hastværk og finder måske en i nærmiljøet,men det kunne være intersant og høre jeres bud på et godt sted/ site

kh

servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 9 minutter siden:

Hej med jer

jeg er lige blevet single - gensidig aftale med min kone, ingen panik eller ballade ,men hvor leder jeg efter en ny veninde, hvis det skal være på en seriøs datingside?

jeg har ingen hastværk og finder måske en i nærmiljøet,men det kunne være intersant og høre jeres bud på et godt sted/ site

kh

servicesboy

Scor eller dating.dk er vel de 2 eneste seriøse og med bare nogen lunde udbud (antal).....men hver sin smag selvfølgelig. Hold dig i hvert fra de mindre der virker som om de bare er maskinoversat og som lover guld og grønne skove for kun en lille andel af din månedsløn :lol:

Held og lykke....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Jeg bruger også Dating.dk og er selv overrasket over hvor mange jeg møder. Jeg finder så ikke noget, men det er nok fordi jeg er kræsen over evne, eller bare lidt små sær...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå dig at begynde at dyrke noget sport, hvor der er mange kvindelige deltagere - f.eks. mountain-bike, kajak-roning mm.  Enten møder du herigennem nogle aktive kvinder - og/eller du får far-maven væk og bliver mere attrativ i andre sammenhænge  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil foreslå dig at begynde at dyrke noget sport, hvor der er mange kvindelige deltagere - f.eks. mountain-bike, kajak-roning mm.  Enten møder du herigennem nogle aktive kvinder - og/eller du får far-maven væk og bliver mere attrativ i andre sammenhænge  ;-)

Jeg vil foreslå yoga. Hvis jeg blev single var den den sti jeg ville gå ned af. 

Der ligger et yogasted lige overfor vores kontorbygning. De madammer der tripper ind og ud af den dør er åndsvagt lækre, når de kommer der med deres sammenrullede måtter i stramme tights. Og når jeg en sjældent gang ser en mand deltage, kommer han ud med jordens største smil på læben. 

Namaste, siger jeg bare :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Tak for jeres gode råd, jeg har endnu ikke kastet mig ud i aktiv søgning, men kan godt lide og  være forberedt

det kunne jo også være en af jer havde en velholdt søster der trængte til et godt otium :-)

kh

servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du skriver en ny veninde, er det så en bolleven eller kæreste du søger?

I begge tilfælde kunne swingerklub være en ide? Jeg har haft mange gode oplevelser sådanne steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...