Guest Servicesboy Skrevet 2. August, 2019 Hej med jer jeg er lige blevet single - gensidig aftale med min kone, ingen panik eller ballade ,men hvor leder jeg efter en ny veninde, hvis det skal være på en seriøs datingside? jeg har ingen hastværk og finder måske en i nærmiljøet,men det kunne være intersant og høre jeres bud på et godt sted/ site kh servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4421 Skrevet 2. August, 2019 Servicesboy skrev, for 9 minutter siden: Hej med jer jeg er lige blevet single - gensidig aftale med min kone, ingen panik eller ballade ,men hvor leder jeg efter en ny veninde, hvis det skal være på en seriøs datingside? jeg har ingen hastværk og finder måske en i nærmiljøet,men det kunne være intersant og høre jeres bud på et godt sted/ site kh servicesboy Scor eller dating.dk er vel de 2 eneste seriøse og med bare nogen lunde udbud (antal).....men hver sin smag selvfølgelig. Hold dig i hvert fra de mindre der virker som om de bare er maskinoversat og som lover guld og grønne skove for kun en lille andel af din månedsløn Held og lykke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 9907 Skrevet 2. August, 2019 Jeg kender flere, der har fundet livsledsagere på dating.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. August, 2019 Jeg bruger også Dating.dk og er selv overrasket over hvor mange jeg møder. Jeg finder så ikke noget, men det er nok fordi jeg er kræsen over evne, eller bare lidt små sær... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 11081 Skrevet 2. August, 2019 Jeg vil foreslå dig at begynde at dyrke noget sport, hvor der er mange kvindelige deltagere - f.eks. mountain-bike, kajak-roning mm. Enten møder du herigennem nogle aktive kvinder - og/eller du får far-maven væk og bliver mere attrativ i andre sammenhænge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 5835 Skrevet 3. August, 2019 Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: Jeg vil foreslå dig at begynde at dyrke noget sport, hvor der er mange kvindelige deltagere - f.eks. mountain-bike, kajak-roning mm. Enten møder du herigennem nogle aktive kvinder - og/eller du får far-maven væk og bliver mere attrativ i andre sammenhænge Jeg vil foreslå yoga. Hvis jeg blev single var den den sti jeg ville gå ned af. Der ligger et yogasted lige overfor vores kontorbygning. De madammer der tripper ind og ud af den dør er åndsvagt lækre, når de kommer der med deres sammenrullede måtter i stramme tights. Og når jeg en sjældent gang ser en mand deltage, kommer han ud med jordens største smil på læben. Namaste, siger jeg bare 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 5. August, 2019 Tak for jeres gode råd, jeg har endnu ikke kastet mig ud i aktiv søgning, men kan godt lide og være forberedt det kunne jo også være en af jer havde en velholdt søster der trængte til et godt otium kh servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 524 Skrevet 6. August, 2019 Når du skriver en ny veninde, er det så en bolleven eller kæreste du søger? I begge tilfælde kunne swingerklub være en ide? Jeg har haft mange gode oplevelser sådanne steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg