Hop til indhold
TPN

Tulstrupvej 24, Ikast

Recommended Posts

Nogen der ved om det er helt lukket???

Har ihvertfald ikke set stedet annonceret længe - forsøg hellere privat/diskret i Bording

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ihvertfald ikke set stedet annonceret længe - forsøg hellere privat/diskret i Bording

Var i den del af byen i går i andet ærinde.....stedet er lukket.....TOTAL lukket=jævnet med jorden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, sådan går det. For mange år siden fik jeg jævnligt taget trykket i det lille hus lidt væk fra vejen. Der var sgu hyggeligt derinde. Kom der på mange forskellige tidspunkter af døgnet, både en tidlig lørdag formiddag og hverdagsaftener.

Min første dame derinde var Jannie, tror jeg hun hed. Hun var en voksen dame, og det var guf for en ungersvend som mig. Hun suttede dejligt (jeg havde knapt prøvet andet) og havde nogle ordentlige kasser. Desværre fik hun dem lavet større og så forsvandt det naturlige.

Kan ikke huske så mange andre derinde fra, men har haft mange hyggestunder derinde med forskellige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var derinde for et par år siden, men det var så mørkt at jeg knapt kunne se pigen - spurgte om ikke hun kunne tænde lidt mere lys - men det kunne ikke lade sig gøre, så jeg gik igen - jeg vil have noget for mine penge og gider ikke mørkekammersex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det sted har været der i 18 år.

Det er mange år siden jeg var der og husker for noget lidt snusket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...