gry 298 Skrevet 2. August, 2019 Oplever i andre glædespiger også at jeres tlf er ret tavse for tiden. Jeg har ikke oplevet lignende før og forsøgt alt for og ændre det. Ny helst nye billeder nye priser med gode tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 2. August, 2019 Holidays, vacation...... people tend to soend time with their families and wifes Just give it a couple of weeks and you’ll see that your phone will be active again. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. August, 2019 gry skrev, for 52 minutter siden: Oplever i andre glædespiger også at jeres tlf er ret tavse for tiden. Jeg har ikke oplevet lignende før og forsøgt alt for og ændre det. Ny helst nye billeder nye priser med gode tilbud Nej det gør jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 2. August, 2019 Og det skyldes ikke du har fået onlinebooking? Ja ja jeg er træt! åndsvag kommentar, jeg ved det godt godnat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 2. August, 2019 Var lige inde og læse din annonce - og må sige at den at den rent sprogligt ikke rigtigt fanger. Den mangler lidt fantasi og lidt magi. Den må gerne udtrykke noget lyst, begær og dampende erotik og få os potentielle kunder til at dagdrømme om, hvordan en times måtte være i dit selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 3. August, 2019 Vi har brugt pengene på ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 3. August, 2019 Det er helt almindeligt at der er mere stille i skolernes sommerferie, folk bruger pengene på ferie og er sammen med familien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 487 Skrevet 3. August, 2019 Det er ret stille for tiden. Så du er ikke den eneste MH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 3. August, 2019 Synes kun det har været denne uge der har været lidt stille.. Men så er livet beriget med andre ting... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. August, 2019 gry skrev, for 11 timer siden: Oplever i andre glædespiger også at jeres tlf er ret tavse for tiden. Jeg har ikke oplevet lignende før og forsøgt alt for og ændre det. Ny helst nye billeder nye priser med gode tilbud Gry hvis du indirekte efterlyser feed back, på din annonce, hvorvidt den skræmmer kunder væk, eller rettere "ikke tiltrækker kunder" så ville det være en fin ide at lægge et link ind, jeg tror alle brancher har "ferie tomgang" i denne periode - og varer nok en uge til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 4. August, 2019 Måske er det din alder som afskrækker, kan se du er født i 1876. Spøg til side, hvor kan man finde din annonce? synes ikke der kommer noget på annoncelight når jeg søger på Gry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 4. August, 2019 Fra en kundes synspunkt, så virker det til, at markedet er oversvømmet med østeuropæiske og thailandske piger, hvor priserne som regel ligger cirka 25% under. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 18. August, 2019 Aner helt ærlig ikke hvordan jeg linker til min profil på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. August, 2019 gry skrev, for 6 minutter siden: Aner helt ærlig ikke hvordan jeg linker til min profil på annoncelight Hvad er din overskrift ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. August, 2019 gry skrev, for 11 minutter siden: Aner helt ærlig ikke hvordan jeg linker til min profil på annoncelight Vælg Profil oppe i højre hjørne, og derefter Rediger profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugolm 17 Skrevet 18. August, 2019 gry skrev, for 24 minutter siden: Aner helt ærlig ikke hvordan jeg linker til min profil på annoncelight Er dette dig? https://annoncelight.dk/showad/277981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 19. August, 2019 Men de badebilleder der er på din profil, forstår jeg godt, at din telefon er tavs. Det er altså sex, med en sexet kvinde de fleste mænd går efter, når de besøger en GP. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 19. August, 2019 gry skrev, for 17 timer siden: Aner helt ærlig ikke hvordan jeg linker til min profil på annoncelight Sådan gør du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. August, 2019 Først var der jo sommerferie, og nu har alle brugt pengene i sommerferien. Der kommer nok lidt mere knald på fra fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. August, 2019 Emmalie skrev, for 14 minutter siden: Først var der jo sommerferie, og nu har alle brugt pengene i sommerferien. Der kommer nok lidt mere knald på fra fredag Nemlig, så er det jo lønningsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. August, 2019 TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Nemlig, så er det jo lønningsdag Ja, så har man lige et par dage at bruge penge i, inden regningerne bliver trukket mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest påfuglen Skrevet 26. August, 2019 Jeg kan kun tale for mig selv, men er lige kommet hjem fra 3 ugers ferie så jeg har ikke haft min "hobby" telefon tændt i lang tid. Så har ikke ringet til nogen af jer 100% jeg kommer til dig igen @Emmalie... Når jeg har fået løn altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. August, 2019 Liv skrev, den 3.8.2019 at 07:20: Det er helt almindeligt at der er mere stille i skolernes sommerferie, folk bruger pengene på ferie og er sammen med familien. Pletskud! Det kan være svært at smutte væk fra familien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. August, 2019 påfuglen skrev, for 58 minutter siden: .... 100% jeg kommer til dig igen @Emmalie... Når jeg har fået løn altså .... ellers kan det være, at du f.eks kan gøre rent eller vaske op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg