Hop til indhold
reno

pris for en uge med en thai i thailand ?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
reno skrev, for 2 minutter siden:

er der nogen der har erfaring med , hvad prisen ca er for at være sammen med en thai i thailand i en uge er ?

hej reno velkommen til forrum, jeg tror du får mere kvalificerede svar på din spørgsmål, i anmeldelser udland under efterlysninger.

vh

Alko 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en grund til, at du vil holde dig til en enkelt pige?
Hvad vil I foretage jer? Er det kun sex du tænker på? Og er det 24/7?

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
reno skrev, for 29 minutter siden:

er der nogen der har erfaring med , hvad prisen ca er for at være sammen med en thai i thailand i en uge er ?

Jeg talte med en fyr som betalte 2500 bath i døgnet, plus bar fine (afgift) til baren, kost, drinks, og det løse. Så det kan nemt løbe op i 3200 bath i døgnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 1 time siden:

Jeg talte med en fyr som betalte 2500 bath i døgnet, plus bar fine (afgift) til baren, kost, drinks, og det løse. Så det kan nemt løbe op i 3200 bath i døgnet.

Du får det til at lyde helt vildt :D 3200 baht er vel ca. 700 kr. i døgnet, det kommer man ikke langt for herhjemme :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 1 time siden:

Jeg talte med en fyr som betalte 2500 bath i døgnet, plus bar fine (afgift) til baren, kost, drinks, og det løse. Så det kan nemt løbe op i 3200 bath i døgnet.

Så hvis man regner højt 3700 bath i døgnet * 7..25900 = 5700 kr for 1 uge..:shock:, men så er hun sikkert også gudeskøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

 

stump skrev, for 2 timer siden:

Jeg talte med en fyr som betalte 2500 bath i døgnet, plus bar fine (afgift) til baren, kost, drinks, og det løse. Så det kan nemt løbe op i 3200 bath i døgnet.

 

reno skrev, for 3 timer siden:

er der nogen der har erfaring med , hvad prisen ca er for at være sammen med en thai i thailand i en uge er ?

 

Lad mig foreslå, at du ikke vælger en pige fra en bar, hvor du også skal betale bar fine for en uge ;-). Der er masser af andre og billigere muligheder. Du kunne f.eks. også forsøge at få kontakt allerede hjemmefra med thaicupid.com eller et andet site. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Lad mig foreslå, at du ikke vælger en pige fra en bar, hvor du også skal betale bar fine for en uge ;-). Der er masser af andre og billigere muligheder. Du kunne f.eks. også forsøge at få kontakt allerede hjemmefra med thaicupid.com eller et andet site. 

Du må sikkert gerne foreslå det, men at lave en aftale med en kvinde du ikke har mødt ansigt til ansigt, det er for mig det rene vanvid, blot for at spare i følge danske forhold ganske få penge. Mit råd som bygger på mange års erfaring, nej Tzatiki, min far var ikke større end din far, er at ankomme, se di omkring, og så tag en pige mere eller mindre for én aften ad gangen. Ofte falder de i øvrigt meget hurtigt af på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville foreslå dig at shoppe lidt rundt - og så finde en pige, der arbejder et sted, hvor hun godt kan undlade at møde op i baren/massageklinikken en uges tid/nogle dage - og hvor du så ikke behøver betale bar-fine. Normalt kan de få fri, hvis de siger de f.eks. skal på familiebesøg - men de forskellige steder kan have deres egne kringlede regler - kun på Coconut-bar kan du være nogelunde sikker på at undgå barfine - men det kan være lidt sværere at finde hende igen, hvis hun løber med din pung.

Min "faste" pige i Pattaya arbejder om dagen i en gentlemans-bar, der lukker tidligt - og vi kan så gå ud at høre lidt musik eller andet sammen, før vi tager hjem og hygger os - det er ren win-win - jeg behøver ikke betale bar-fine - og hun behøver ikke køre helt hjem til forstaden - og vi går ikke op ad hinanden hele dagen, men vi kan alligevel tage på lidt oplevelser sammen om formiddagen og om aftenen - og jeg har eftermiddagen fri til lidt anden sjov. Normalt betaler jeg hende 2000 bath/nat - men når vi ses i længere tid, er hun god til at give rabat og hun forlanger ikke at jeg bruger kondom ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
ppd skrev, for 2 timer siden:

Så hvis man regner højt 3700 bath i døgnet * 7..25900 = 5700 kr for 1 uge..:shock:, men så er hun sikkert også gudeskøn.

Man skal ikke hyre mere end en nat/ dag ad gangen de første dage.  Altså efter min beskedne mening.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ville foreslå dig at shoppe lidt rundt - og så finde en pige, der arbejder et sted, hvor hun godt kan undlade at møde op i baren/massageklinikken en uges tid/nogle dage - og hvor du så ikke behøver betale bar-fine. Normalt kan de få fri, hvis de siger de f.eks. skal på familiebesøg - men de forskellige steder kan have deres egne kringlede regler - kun på Coconut-bar kan du være nogelunde sikker på at undgå barfine - men det kan være lidt sværere at finde hende igen, hvis hun løber med din pung.

Min "faste" pige i Pattaya arbejder om dagen i en gentlemans-bar, der lukker tidligt - og vi kan så gå ud at høre lidt musik eller andet sammen, før vi tager hjem og hygger os - det er ren win-win - jeg behøver ikke betale bar-fine - og hun behøver ikke køre helt hjem til forstaden - og vi går ikke op ad hinanden hele dagen, men vi kan alligevel tage på lidt oplevelser sammen om formiddagen og om aftenen - og jeg har eftermiddagen fri til lidt anden sjov. Normalt betaler jeg hende 2000 bath/nat - men når vi ses i længere tid, er hun god til at give rabat og hun forlanger ikke at jeg bruger kondom ;-)

Kære Jernsvin. Er vi enige om at vi forsøger at hjælpe en nybegynder? Manden skal stille og roligt i gang. Med lidt held får han sig noget positivt erfaring og lidt af det negative, så han bliver klædt på til at få mange gode oplevelser i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 4 minutter siden:

Kære Jernsvin. Er vi enige om at vi forsøger at hjælpe en nybegynder? Manden skal stille og roligt i gang. Med lidt held får han sig noget positivt erfaring og lidt af det negative, så han bliver klædt på til at få mange gode oplevelser i Thailand.

På mit første besøg startede jeg også med at date en pige fra Thai-friendly, som jeg havde skrevet med i længere tid - men efter bare et par dage blev hun noget kedelig - enten ville hun spille på sin smartphone - eller "Me sleep" + hun var noget bozzy - så vi blev enige om at jeg gav 1000 bath for at slippe af med hende igen. Dagen efter traf jeg så min "faste" pige, som altid er rigtig sød og opmærksom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg personligt foretrækker, at være sammen med den samme pige, hele ferien.

Afregner dog dag for dag, ja det er lidt dyre på den måde, tilgengæld kan man jo hurtig skifte hende ud, hvis der bliver for meget bøvl.

Sidst jeg var afsted 2017 betalte jeg 2000 bath plus barfine 400 bath.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gode råd.

1: Lav kun en aftale når du har prøvet pigen først dvs du har fundet ud af om I har kemi

2: Betal altid per dag eller i intervaller og aldrig forud.

3: Prisen skal være aftalt upfront og du skal huske du betaler for alt andet imens I er sammen så 1.000 til 2.000 baht max per dag til pigen.

Eventuelt kan fortælle pigen her er den sum penge der skal holde hele ferien jo mere guld, tøj og sko jeg skal købe til dig jo mindre kolde kontanter er der til dig når det er slut. Summen skal nemlig dække hendes løn og alle de ting I skal lave sammen.

Det er sjovt hvor sparsommelig en thai pige lige pludselig bliver og du får stadigvæk super oplevelser da hun ikke gider sidder på hotellet og kigge men hun finder på ting I kan lave som er enten gratis eller billige. Det er meget effektivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, den 3.8.2019 at 02:26:

Jeg personligt foretrækker, at være sammen med den samme pige, hele ferien.

Afregner dog dag for dag, ja det er lidt dyre på den måde, tilgengæld kan man jo hurtig skifte hende ud, hvis der bliver for meget bøvl.

Sidst jeg var afsted 2017 betalte jeg 2000 bath plus barfine 400 bath.

Jeg lægger normalt også 2000 bath under hendes taske hver morgen, mens hun er ude at nette sig - men man skal ikke være bange for at spørge til rabat, de sidste dage - evt. betale forud, mod at få rabat, hvis det er en pige, man har tillid til - for pigerne er det lidt en investering i, at du kommer igen ;-)

400 bath barfine hver dag igennem flere uger for den samme pige, ville jeg dog ikke betale - her må det være muligt for pigen at komme med en historie om sin syge moster til "the big båt" - men jeg ved godt, der kan være kamp om barstolene og det kan være en kamp, blot at få en enkelt fridag, uden at betale barfine. Nogle steder - f.eks. Soi 6 i Pattaya, skal pigerne opfylde en kvote med  et vist antal antal barfines og/eller ladydrinks, for at få lov til at fortsætte.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ca 3 år siden fandt jeg en smuk pige i BKK som jeg købte fri i en uge. Startede med barfine for 2 dage ( 600 bath ) og så holdt hun ferie fra stedet. Hun fik selv 10 tusinde bath for den uge, plus selfølgelig from kost og logi. Vi boede lidt dyrt rundt omkring og fløj også 2 X som jeg selvfølgelig betalte. Udover det fik hun gaver, så som solbriller og bikini og undertøj. Hvad det så løber op i pr nat ved jeg sku ikke, men det var det tætteste på en GF experince jeg har haft i Thailand. Hun har nu skiftet job, men vi har stadig kontakt og vores møder er blevet gratis ;-)

Tror hvis du er pæn i tøjet og galant kommer du ret langt for pengene, men pas på dit hjerte, det ligner kærlighed men som regel er det ikke 

// banditten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 13 timer siden:

Tror hvis du er pæn i tøjet og galant kommer du ret langt for pengene, men pas på dit hjerte, det ligner kærlighed men som regel er det ikke 

Den sætning er vigtig, læsning især for første gangs besøg til thailand.

Man kan hurtig blive små forelsket i disse skønne kvinder. Det kan blive dyrt, taler lidt af erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...