Hop til indhold
Store Brune Øjne

"En på opleveren" - Julie K (Hobro/Viby)

Recommended Posts

Jeg fik i dag bekræftet at Julie er både klar på og godt til noget mere lige på og hårdt, ganske som formodet i min sidste anmeldelse af hende.

Jeg bestilte tid til 45 minutter et par dage i forvejen, om formiddagen for at undgå den værste varme. Vi skrev sammen en times tid før, og jeg fik værelsesnummer. Hun mødte mig i stilletter, selvsiddende strømpebukser, trusser og bh, alt i sort. Hun virkede til at kunne huske mig ret godt selv om det var 3½ måned siden vores første møde. Vi kyssede mens jeg lod hænderne vandre, tog tøjet af, kyssede og kælede lidt mere, og derefter satte hun sig på knæ ved siden af sengen og tog mig i munden. Blødt, vådt, glat, og nærmest overraskende varmt omkring min pik. Hun behøvede ikke blive ved specielt længe før jeg var klar til at få kondom på, men jeg nåede at danne mig et indtryk af hendes sutte teknik som værende engageret, ivrig og insisterende. Tætsluttende læber der gled op og ned af skaftet, en forholdsvis legesyg tunge, og fræk øjenkontakt når hun kunne komme til det.

Kondom på og lidt glidecreme, hvorefter hun på min anmodning satte sig med at ben på hver side af mig og forsøgte at føre mig op i sig, men jeg havde mistet nok af erektionen ved påsættelse af kondom til at det gjorde det besværligt. Jeg bad hende sætte sig på alle fire med røven ved kanten af sengen så jeg kunne trænge op i hende bagfra stående... Og så skete der ting og sager. Vi kneppede som beskrevet af to omgange, afbrudt af missionær og hende liggende på siden med mig på knæ. God tid til at nyde hende i hver stilling.  Efter den anden omgang stående bagfra kravlede hun op på sengen så jeg kunne sidde på knæ og tage hende bagfra, med hendes ben samlede og foldede sammen under hende så hendes røv kom længere ned mod madressen. Den stilling kan jeg rigtig godt lide, og jeg endte med at få en lang, intens orgasme oppe i hende. Så lang at hun fik sagt "Det var dejligt!" inden den var helt færdig. Mit eneste kritikpunkt, men en meget lille ting. Nu ved hun at jeg har lange orgasmer til næste gang :) 

Et par gange bad jeg hende gøre eller sige noget for mig, og hver gang leverede hun. Da jeg spurgte om jeg måtte tage fat om hendes hår lød hun helt glad da hun sagde ja, som om hun havde håbet og ventet på at jeg ville spørge. Hendes støn virkede ægte og indlevende, og når jeg tog godt fat om hendes slanke talje og trak hendes krop op og ned over min pik lød det som om hun nød det næsten lige så meget som mig. På trods af at temperaturen udenfor nådigt begrænsede sig til omkring 22 grader, endte jeg alligevel med sved dryppende af krop og ansigt efter min slutspurt mod orgasmen, og måtte have en kold skyller i bruseren inden jeg gik.

Der var absolut ingen kiggen på klokken eller hastværk over nogen del af det, men alligevel passede det næsten 100% præcist med 45 minutter. Det er omkring 8 timer siden jeg var hos Julie, og følelsen af at have spist mig mæt i intense, dejlige sanseindtryk sidder stadig i kroppen. Alt i alt en virkelig god oplevelse. Dejlig kvinde, varmt anbefalet (men lov mig at være god ved hende, det fortjener hun!) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Jeg har også besøgt Julie K.

Hun er en fantastisk kvinde, som jeg på det varmeste kan anbefale.<3

Hvis man er til GFE fåes det ikke meget bedre.

Så Julie K, hvis du læser med,: Du er en ener.:wub:

Kh

NF ("Tyggegummi manden")

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...