Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Jomfruen 64

Hej jeg er ny her. Er en frisk fyr på 54 ÅR gamle. Har ikke så meget sex I mit liv.. Så jeg prøver om I kan hjælpe mig her. Jeg søger efter en thai pige. Som. Vil møde en søde fyr. Der altid respekt en kvinde. Hilsen jomfruen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Jomfruen 64 skrev, for 12 minutter siden:

Hej jeg er ny her. Er en frisk fyr på 54 ÅR gamle. Har ikke så meget sex I mit liv.. Så jeg prøver om I kan hjælpe mig her. Jeg søger efter en thai pige. Som. Vil møde en søde fyr. Der altid respekt en kvinde. Hilsen jomfruen 

Skulle nok være placeret under efterlysninger- dette er anmeldelser.

Men hvor i Jylland skal det være.

Lige et spørgsmål hvor kommer tallet 64 fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er i Vejle området, er det bare at læse anmeldelserne herinde. Har ikke selv været der, men Vejle er fantastisk med hensyn til thaierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Hej ja undskyld. Men det forkerte feltet. Jeg søger i Vejle eller Ahus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Jeg tenker på Rose fra Vejle. Men er lidt skeptisk over hin. For jeg tror hun vil blive sur på mig. Nå jeg ikke er så god I seng heee 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Men jeg er en flot fyr på 54 ÅR gamle. Men det siger jo ikke at gøre det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes jo thai-massage klinikker overalt - så hvad er problemet?

Du kan jo altid starte med kun at bestille en ½ eller hel times massage, nyd det og sig nej til mere - næste gang du kommer - hvis altså du har kemi med pigen, kan du jo bestille lidt mere - f.eks en håndtrold - og sådan efterhånden mere og mere, som du I nu lærer hinanden bedre at kende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jomfruen 64 skrev, 1 time siden:

Men jeg er en flot fyr på 54 ÅR gamle. Men det siger jo ikke at gøre det 

Jeg vil anbefale dig at søge et sted ud som du finder tiltalende (læs evt. anmeldelser af thai-steder her på siden)

Bestil en tid. Evt. bare til lidt massage for at se det hele lidt an. Hvis du mener at det skal være stedet så prøv at bestille igen. Evt. med den samme pige så I ikke er helt fremmede for hinanden :)

Held og lykke og god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Hej DK. Ja det vil jeg prøve. Muske pp gip I Århus god weekend til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Jomfruen 64 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tenker på Rose fra Vejle. Men er lidt skeptisk over hin. For jeg tror hun vil blive sur på mig. Nå jeg ikke er så god I seng heee 

Så sku du da blive den første, hun blev sur på, pga sex'en :rolleyes: det tror jeg næppe vil ske, uanset hvem du måtte vælge :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Hej Thai mig. Ja moske. Jeg er ellers en rigtig sød fyr. Det siger piger ud i byen Hee 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Det er rigtigt lenge sinde at jeg har været sammen med en. Jeg tror det er 12 år site 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Jomfruen 64 skrev, for 33 minutter siden:

Tak for du skriver til mig 

Er det kun mig der undrer sig en del over dette opslag? Er det én som tager gas på EG og dets medlemmer? Ja- du gættede rigtigt. Det tror jeg at det er.

God weekend.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 3 minutter siden:

Er det kun mig der undrer sig en del over dette opslag? Er det én som tager gas på EG og dets medlemmer? Ja- du gættede rigtigt. Det tror jeg at det er.

God weekend.

 

Dav Stump(y) Long time no heard. Har du det godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

Dav Stump(y) Long time no heard. Har du det godt :D

Jeg har det fint. Tak. Har med den daværende "moderators" tilladelse brugt en anden profil, for at kunne være lidt i fred. Men jeg har det fint. Det var ret ubevidst at jeg kom til at bruge denne profil, jeg svarede bare på notifikationer som kom ind på min "Stump" emailadresse. God weekend.

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jomfruen 64

Wow det er det ikke. Må man lige hvad er tak. Bare fordi du ikke faler noget. Så betyder det ikke at der er andre der gør 

Jo jeg lyver ikke tak for det søde ven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Jomfruen 64 skrev, for 24 minutter siden:

Wow det er det ikke. Må man lige hvad er tak. Bare fordi du ikke faler noget. Så betyder det ikke at der er andre der gør 

Jo jeg lyver ikke tak for det søde ven 

Jeg kan være sød, men jeg er ikke din ven. Er det almindeligt at mænd bruger udtrykket "søde" ? Og det var så de bemærkninger fra mig i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jomfruen 64 skrev, for 4 timer siden:

Det er rigtigt lenge sinde at jeg har været sammen med en. Jeg tror det er 12 år site 

Så skulle du måske hellere starte med en dansk pige, så du lige kan komme ind i gamet igen og ikke starter med en dårlig oplevelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...