Hop til indhold

Recommended Posts

Min debut i naturen også med nemtøs:)

 

Efter i lang tid kun og have været “lurer” herinde, har jeg fået oprettet en profil,

I forbindelse med dette også fået opstartet kontakt med nemtøs, hende som jeg det sidste år har både drømt og fantaseret at opleve.

 

Aftalen bliver lavet helt ukompliceret.

Dagen var kommet hvor mødet skulle være, jeg ankommer til det aftalte sted, og ifølge aftalen sender jeg besked om at jeg er ankommet, hurtig svar retur at hun er der og hun er klar, bliver bedt om at stå ud af min bil, nerverne sidder helt uden på tøjet og jeg er sikker på hun kan mærke hvordan mit hjerte slår meget hurtig da jeg giver hende et knus, den ellers så selvsikre forretningsmand er virkelig på overarbejde med at kontrollere sig selv og vejrtrækningen.

 

Vi går stille og roligt til stedet hvor hyggen skal foregå og snakker om både løst og fast, jeg er allerede der ikke i tvivl om hvilken oplevelse jeg skal til og igennem, men jeg må virkelig arbejde for at kontrollere mig selv, jeg står der med hende nemtøs ansigt til ansigt, kigger på hendes kønne ansigt, stille og roligt mødes læberne, jeg er solgt, jeg er i himmelen, alt det jeg har drømt og fantaseret om er lige der ved mig, mine hænder begynder og gå på opdagelse, mens jeg modtager det ene våde kys efter det andet, jeg kan dufte hende, mens der stille og roligt bliver åbnet for alle godterne. 

Hun tænder mig så meget. 

 

Selve akten holder jeg mellem nemtøs og jeg, men jeg kan roligt sige at hun fik pillet alt nervøsitet ud af min krop. 

Siden mødet har jeg siddet med et fantastisk dejligt smil på mine læber, og en pik der er malket til sidste dråbe. 

 

 @Nemtøs Du er virkelig skøn tak for en virkelig lækker og fræk hyggestund. 

 

Herfra på den gamle skala som vi bruger i min alder kan jeg bare sige ren 13 tal i alt.

jeg håber på når chancen er der og skal have flere frække møder med hende.

Mvh hapsen

Redigeret af Hapsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  din  ros  - du  er  en  skøn  mand at  være  i selskab  med.

Jeg  nød  i stor  stil  tiden  sammen  med  dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nemtøs lyder godt nok spændende og yderst interessant. Tror endnu ikke jeg har læst en anmeldelse, der ikke har været rosende og dampende af en hed sensuel kvinde :)

 

Vi må jo overbevise hende om, at Sjælland også rummer flotte, dybe og fredsfyldte skove :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Never to late skrev, for 13 minutter siden:

 

 

Vi må jo overbevise hende om, at Sjælland også rummer flotte, dybe og fredsfyldte skove :)

Gribskov - Danmarks næststørste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Never to late skrev, for 4 timer siden:

@nemtøs lyder godt nok spændende og yderst interessant. Tror endnu ikke jeg har læst en anmeldelse, der ikke har været rosende og dampende af en hed sensuel kvinde :)

 

Vi må jo overbevise hende om, at Sjælland også rummer flotte, dybe og fredsfyldte skove :)

Jeg har mødt henne nogle gange og var på ingen måde tilfreds - men det kun min egen præstation jeg var utilfreds med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 7 timer siden:

God anmeldelse. Jeg giver dig ret i alle dine udtalelser. Hun er et fantastisk væsen. :)

 

Tak for det, 

ja det er hun.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hapsen skrev, den 2/8/2019 at 14:24:

 

Selve akten holder jeg mellem nemtøs og jeg, men jeg kan roligt sige at hun fik pillet alt nervøsitet ud af min krop. 

Siden mødet har jeg siddet med et fantastisk dejligt smil på mine læber, og en pik der er malket til sidste dråbe.

 @Nemtøs Du er virkelig skøn tak for en virkelig lækker og fræk hyggestund.

Jeg synes nu godt at enten du eller @Nemtøs kunne sætte lidt detaljer på oplevelsen. Bare for at vi der ikke har været der kunnet få lidt del i det. Godt at høre at i har nydt hinandens selskab.

warmgun skrev, den 2/8/2019 at 15:43:

Gribskov - Danmarks næststørste.

Det lyder som en fængslende oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes nu godt at enten du eller @Nemtøs kunne sætte lidt detaljer på oplevelsen. Bare for at vi der ikke har været der kunnet få lidt del i det. Godt at høre at i har nydt hinandens selskab.

Det lyder som en fængslende oplevelse.

På ingen måder fængslende!!

det var en helt fantastisk oplevelse og møde @Nemtøs 

 

Redigeret af Hapsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hapsen skrev, for 8 minutter siden:

På ingen måder fængslende!!

det var en helt fantastisk oplevelse og møde @Nemtøs 

 

@Hapsen vil  du  komme  nærmere  ind på  hvad  vi  lavede  og  hvordan  du  oplevede  mit  selskab?

Eller  forbliver  det  mellem  os? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

@Hapsen vil  du  komme  nærmere  ind på  hvad  vi  lavede  og  hvordan  du  oplevede  mit  selskab?

Eller  forbliver  det  mellem  os? 

Ja hvis du siger ok til det vil jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hapsen skrev, for 10 minutter siden:

Ja hvis du siger ok til det vil jeg.

Du  har  frie  hænder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så fortsætter vi hvor jeg slap i anmeldelsen.

Der bliver som nævnt åbnet for gotterne. 

Nemtøs får brysterne ud i frie danske natur, jeg når lige at tænke hvilken barm da jeg kigger på dem, men i samme sekund modtager jeg et dybt vådt kys, hun mestere kys som jeg aldrig har modtaget før, hendes læber er helt fantastiske, jeg begynder og kærtegne hendes barm, med mine hænder og fingre. Jeg leger med dem begge, begge mine hænder er i gang, de er flotte og det føles så skønt at rører dem, jeg løsriver min hendes læber skønt jeg gerne var blevet ved med st kysse hende, men. Min tunge og mine læber skriger til mig at jeg skal smage på hendes brystvorter, jeg sætter mig godt til rette på knæ på hendes tæppe så jeg rigtig kan arbejde, nu har jeg fået mine hænderne fri så de har et blødt men solidt greb på hendes baller. Det føles skønt og sidde der på knæ med denne dejlige kvinde, min ene hånd finder vej til hendes trusse. Og jeg hjælper kærligt min hånd indenfor, jeg leger med hendes klitoriris, inden nemtøs fører min hånd længere ned og jeg kan mærke hun er våd, jeg kommer tættere og tættere på himlen mine hænder flyver rundt på hendes krop og jeg tænker jeg må bare slikke hende. 

Nemtøs lægger sig ned på tæppet og er nu uden både trusser og BH vidunderligt, jeg leger lidt mere med hendes bryster, inden jeg bevæger mig stille ned over hendes krop og begynder at slikke hende, det er så lækkert og ligge der og hører hendes vejrtrækningen ændre sig, jeg leger længe med både mine fingre og tunge, mens hun siger bliv ved. Jeg sætter mig op, jeg kan mærke min egen liderlighed, jeg får bukserne ned og hun begynder at lege med min pik, nu er det min tur til at lægge ned, og hun slikker min pik op, op og ned ad skaftet, hun leger med den, jeg tager selv ved den, da mine hænder siger ok til at løsrive sig fra hendes patter, jeg tænder meget på at være med til st spille pik mens der bliver suttet. Jeg kan godt mærke det presser sig på, så jeg må op og stå nemtøs knæler foran mig, det er et virkeligt smukt ansigt jeg kigger ned på. Og hun sutter på min pik, jeg er stadig selv med i legen, med min hånd, og jeg kan mærke den vokser så nu er det ved at være tidspunktet hvor jeg skal have min orgasme, jeg kigger på hende og spørger hvor hun vil have mig, hun rækker tungen ud og jeg er ikke i tvivl, jeg eksplodere og bliver suttet helt ren, min krop sitre og vores blikke mødes meget intens, jeg har lige haft min bedste oplevelse nogensinde, 

@Nemtøs det var så vidunderligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hapsen skrev, for 6 minutter siden:

Jamen så fortsætter vi hvor jeg slap i anmeldelsen.

Der bliver som nævnt åbnet for gotterne. 

Nemtøs får brysterne ud i frie danske natur, jeg når lige at tænke hvilken barm da jeg kigger på dem, men i samme sekund modtager jeg et dybt vådt kys, hun mestere kys som jeg aldrig har modtaget før, hendes læber er helt fantastiske, jeg begynder og kærtegne hendes barm, med mine hænder og fingre. Jeg leger med dem begge, begge mine hænder er i gang, de er flotte og det føles så skønt at rører dem, jeg løsriver min hendes læber skønt jeg gerne var blevet ved med st kysse hende, men. Min tunge og mine læber skriger til mig at jeg skal smage på hendes brystvorter, jeg sætter mig godt til rette på knæ på hendes tæppe så jeg rigtig kan arbejde, nu har jeg fået mine hænderne fri så de har et blødt men solidt greb på hendes baller. Det føles skønt og sidde der på knæ med denne dejlige kvinde, min ene hånd finder vej til hendes trusse. Og jeg hjælper kærligt min hånd indenfor, jeg leger med hendes klitoriris, inden nemtøs fører min hånd længere ned og jeg kan mærke hun er våd, jeg kommer tættere og tættere på himlen mine hænder flyver rundt på hendes krop og jeg tænker jeg må bare slikke hende. 

Nemtøs lægger sig ned på tæppet og er nu uden både trusser og BH vidunderligt, jeg leger lidt mere med hendes bryster, inden jeg bevæger mig stille ned over hendes krop og begynder at slikke hende, det er så lækkert og ligge der og hører hendes vejrtrækningen ændre sig, jeg leger længe med både mine fingre og tunge, mens hun siger bliv ved. Jeg sætter mig op, jeg kan mærke min egen liderlighed, jeg får bukserne ned og hun begynder at lege med min pik, nu er det min tur til at lægge ned, og hun slikker min pik op, op og ned ad skaftet, hun leger med den, jeg tager selv ved den, da mine hænder siger ok til at løsrive sig fra hendes patter, jeg tænder meget på at være med til st spille pik mens der bliver suttet. Jeg kan godt mærke det presser sig på, så jeg må op og stå nemtøs knæler foran mig, det er et virkeligt smukt ansigt jeg kigger ned på. Og hun sutter på min pik, jeg er stadig selv med i legen, med min hånd, og jeg kan mærke den vokser så nu er det ved at være tidspunktet hvor jeg skal have min orgasme, jeg kigger på hende og spørger hvor hun vil have mig, hun rækker tungen ud og jeg er ikke i tvivl, jeg eksplodere og bliver suttet helt ren, min krop sitre og vores blikke mødes meget intens, jeg har lige haft min bedste oplevelse nogensinde, 

@Nemtøs det var så vidunderligt.

 

Tak  - ja  det  var  en  meget  lækker  oplevelse  med  dig. 

Dit  intense  blik  der  gjorde  mig  forlegen. 

Du  er  en  fræk  lækker  mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Tak  - ja  det  var  en  meget  lækker  oplevelse  med  dig. 

Dit  intense  blik  der  gjorde  mig  forlegen. 

Du  er  en  fræk  lækker  mand 

Tak søde:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hapsen skrev, for 7 timer siden:

Jamen så fortsætter vi hvor jeg slap i anmeldelsen.

Der bliver som nævnt åbnet for gotterne. 

Nemtøs får brysterne ud i frie danske natur, jeg når lige at tænke hvilken barm da jeg kigger på dem, men i samme sekund modtager jeg et dybt vådt kys, hun mestere kys som jeg aldrig har modtaget før, hendes læber er helt fantastiske, jeg begynder og kærtegne hendes barm, med mine hænder og fingre. Jeg leger med dem begge, begge mine hænder er i gang, de er flotte og det føles så skønt at rører dem, jeg løsriver min hendes læber skønt jeg gerne var blevet ved med st kysse hende, men. Min tunge og mine læber skriger til mig at jeg skal smage på hendes brystvorter, jeg sætter mig godt til rette på knæ på hendes tæppe så jeg rigtig kan arbejde, nu har jeg fået mine hænderne fri så de har et blødt men solidt greb på hendes baller. Det føles skønt og sidde der på knæ med denne dejlige kvinde, min ene hånd finder vej til hendes trusse. Og jeg hjælper kærligt min hånd indenfor, jeg leger med hendes klitoriris, inden nemtøs fører min hånd længere ned og jeg kan mærke hun er våd, jeg kommer tættere og tættere på himlen mine hænder flyver rundt på hendes krop og jeg tænker jeg må bare slikke hende. 

Nemtøs lægger sig ned på tæppet og er nu uden både trusser og BH vidunderligt, jeg leger lidt mere med hendes bryster, inden jeg bevæger mig stille ned over hendes krop og begynder at slikke hende, det er så lækkert og ligge der og hører hendes vejrtrækningen ændre sig, jeg leger længe med både mine fingre og tunge, mens hun siger bliv ved. Jeg sætter mig op, jeg kan mærke min egen liderlighed, jeg får bukserne ned og hun begynder at lege med min pik, nu er det min tur til at lægge ned, og hun slikker min pik op, op og ned ad skaftet, hun leger med den, jeg tager selv ved den, da mine hænder siger ok til at løsrive sig fra hendes patter, jeg tænder meget på at være med til st spille pik mens der bliver suttet. Jeg kan godt mærke det presser sig på, så jeg må op og stå nemtøs knæler foran mig, det er et virkeligt smukt ansigt jeg kigger ned på. Og hun sutter på min pik, jeg er stadig selv med i legen, med min hånd, og jeg kan mærke den vokser så nu er det ved at være tidspunktet hvor jeg skal have min orgasme, jeg kigger på hende og spørger hvor hun vil have mig, hun rækker tungen ud og jeg er ikke i tvivl, jeg eksplodere og bliver suttet helt ren, min krop sitre og vores blikke mødes meget intens, jeg har lige haft min bedste oplevelse nogensinde, 

@Nemtøs det var så vidunderligt.

 

Fedt skriv. Jeg kan nærmest se jer for mig. Hvor må det have været lækkert for jer at mødes.

Hapsen skrev, for 8 timer siden:

På ingen måder fængslende!!

det var en helt fantastisk oplevelse og møde @Nemtøs 

 

Det "fængslende" var lige en kommentar til @warmgun 's forslg om Gribskov, der er kendt for at huse et åbent fængsel (ikke at jeg har været der).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 10 timer siden:

Fedt skriv. Jeg kan nærmest se jer for mig. Hvor må det have været lækkert for jer at mødes.

Det "fængslende" var lige en kommentar til @warmgun 's forslg om Gribskov, der er kendt for at huse et åbent fængsel (ikke at jeg har været der).

Gribskov er meget andet end Horserød Hegn...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...