Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle lige prøve http://www.voksenlisten.dk/julie30

Har nu været forbi hende, fik et BJ med slug, og nej det er ikke verdens klassse selv om hun skriver det, men middelmådigt kan det vel lige slæbe sig op på, hun har taget noget på i forhold til billederne på VL.

Gentagelse: ve søren snart ik, så skal lige være fordi at jeg er godt og grundig tyk bag øerne :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv pernille/rosa i odense N hun er bare dejlig.

der går du ikke forgæves.

jeg har været ved Julie, da hun var i odense, der var blow over middel, men måtte ikke røre hende.

Skulle lige prøve http://www.voksenlisten.dk/julie30

Har nu været forbi hende, fik et BJ med slug, og nej det er ikke verdens klassse selv om hun skriver det, men middelmådigt kan det vel lige slæbe sig op på, hun har taget noget på i forhold til billederne på VL.

Gentagelse: ve søren snart ik, så skal lige være fordi at jeg er godt og grundig tyk bag øerne :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også prøvet hende, hun har skønne smukke faste ægte bryster en dejlig røv, sutter lidt for hårdt til mig, men skøn at kneppe - måske lidt for meget focus på pengene, men vil gi hende et 7 tal på 10 skalaen

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for disse oplysninger.

har mange gange inden for de sidste år forsøgt at komme i kontakt med Julie, uden held.

har tidligere mærket hendes læber og tunge på mit lem,og været i trusserne på hende,

dengang, i Odense var det ude mærket.

Men det er jo også en del år siden.

har læst i avisen at politiet var på besøg, hos Julie, da kunde ikke ville betale for den dårlige ydelse hun leverede.

men det lyder som om det er spild af penge?? at aflægge et besøg, hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg besøgte hende i slutningen af 2012 i Kværndrup. Fik kun blow, 15 minutter - som bestemt ikke var verdensklasse. Jeg synes ikke, at hun er særlig attraktiv og indlevelsen var minimal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om at jeg skal være glad, for at hun er så svær at få fat på.

Jeg har prøvet at komme i kontakt med hende flere gange, men efter jeres oplevelser, tror jeg at jeg springer over ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hun har et forbrug kan jeg ikke sige noget om, men hun er en stor pige, billederne er i hvert fald langt fra opdateret.

Da det lykkedes og få en aftale, var vel også højde punktet på den oplevelse, blow var lige så interessant som og se græs gro, ved ikke om hun skulle forsøge og redde et dårligt job, men fik en kommentar om den ikke var så stor?! :shock: okay ingen John Holmes, men det fordre ikke oplevelsen bliver bedre eller man bare skyde kanonen af, så kunne man tror at den kommentar reflektere på resten af oplevelsen, men vil nu fast holde en våd klub havde været bedre, måtte flere gange bede om, at bollerne også fik lidt opmærksomhed, som de så fik i 10 sekunder..

Gentagelse faktor = aldrig.

Julie 2/10, 2 fordi brysterne stadig er ok, men også det eneste positive der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hende har jeg besøgt og det bliver ikke gentaget. Hendes lokaler er ikke rene og hun vil overhovedet ikke røres ved for det skal jo være sterilt.

Nu er jeg er meget velsognieret gentleman, og faktisk rimeligt godt udseende, og jeg ved ikke hvad I mener, men jeg går ikke til en prostitueret for at de skal fortælle mig, at deres krop er steril. Jeg vil sku ha hele damen. Faktisk spekulerede jeg på om hun var gravid, men vist bare fed.

Jeg skred midt i seancen, det var sku for kedeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...