Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/279653

Som et resultat af en gange Thailand blues valgte jeg i dag at besøge Rinda I Aalborg midtby. Wow, der blev man godt nok positiv overrasket, hun er fantastisk sød og indlevende og yder en virkelig god service. Kan kun anbefale hende selv om man aller helst vil have hende for sig selv. Hun er en sjælden perle og fortjener virkelig at blive behandlet med respekt. Alt i annoncen osv passer nøjagtig på hende. Regner helt sikkert med en gentagelse når man har fået sparret sammen til en ny tur<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkong9000 skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/279653

Som et resultat af en gange Thailand blues valgte jeg i dag at besøge Rinda I Aalborg midtby. Wow, der blev man godt nok positiv overrasket, hun er fantastisk sød og indlevende og yder en virkelig god service. Kan kun anbefale hende selv om man aller helst vil have hende for sig selv. Hun er en sjælden perle og fortjener virkelig at blive behandlet med respekt. Alt i annoncen osv passer nøjagtig på hende. Regner helt sikkert med en gentagelse når man har fået sparret sammen til en ny tur<3

og forresten rimelig billigt, 1000 kr for 50 min fuldpakke:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, den 8/8/2019 at 07:10:

Hun kalder sig også for Rida eller Reda, og du kan finde mange rigtigt gode anmeldelser af hende her på siden. 

Er det den samme pige? Ligner godt nok (ude alt for meget detektivarbejde vedrørende blæk), men så er hun aktiv og opdateret i både AA og Vejle i dag :-)
Hvis det er, skulle mega, COF osv også være en mulighed? 

Nogen ide om hvad det financielle skadesomfang af ekstraservices er med hende ? 

@kingkong9000, er massage/B2B OK, jeg ville have svært ved at fordrive/holde til 50 min. med hende uden den del. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 17 timer siden:

Er det den samme pige? Ligner godt nok (ude alt for meget detektivarbejde vedrørende blæk), men så er hun aktiv og opdateret i både AA og Vejle i dag :-)
Hvis det er, skulle mega, COF osv også være en mulighed? 

Jeg er 95% sikker på at det er den samme pige. 

Jeg har aldrig købt mega eller COF hos hende, men COB er en mulighed. Jeg har kun fået en ret kort B2B af hende, men den var ganske fin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er næsten 119% sikker på at Renda og Rida ikke er samme pige - så har Rida vist fået fjernet alle tatoveringer over night.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, den 8/8/2019 at 07:10:

Hun kalder sig også for Rida eller Reda, og du kan finde mange rigtigt gode anmeldelser af hende her på siden. 

Efter nærmere feltstudier kan jeg nu afkræfte at det er samme pige :-) 

Rinda er præcis som beskrevet på annoncen (altså ca. 161cm, 52kg, c-skål). Alder, det skal nok passe (who cares, med den krop). Meget stor blæk på ryggen, men intet foran på overkrop, ej heller ikke på lår.

Ifølge hende selv bliver hun i DK i lang tid (3 md), hun er super nem at snakke med, dejlig positiv og opfylder hvad der står på hendes annonce. 

Jeg ved herfra, at der er mange dårlige erfaringer med adressen (altså stedet generelt), men tror ikke det gælder i dette tilfælde -- uden at sige for meget. 

Mine erfaringer, lidt på afstand, har været, at det har været rigtig ned ad bakke med thai i Aalborg i lang tid, og af mange årsager. Nu er der lys, så kom bare afsted boys !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...