Hop til indhold
Guest Thomas N.

Andreea - Aalborg midtby

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Sidst Andreea var her besøgte jeg hende i en skummel kælderlejlighed i Vestbyen. Det skrev jeg lidt om, som en kommentar på en efterlysning om “ Andrea”. Hun staves dog med dobbelt e. 

Kan huske hun var vildt lækker, men desværre også lidt forhastet med det hele. 

https://annoncelight.dk/showad/231721

Hun befinder sig nu på mit foretrukne sted ved Mølleplads, så tænkte hun skulle have en chance til og jeg skrev lidt frem og tilbage med hende. 

Jeg ville prøve noget hurtigere og mere kinky med hende, da jeg synes hun indbyder til det og hun er vild med at dominere og snakke frækt. Desuden tænkte jeg, at hvis hun igen vil have mig gjort færdig på 15 min efter køb af 30, så ville jeg ikke hoppe på den igen. Så vi aftalte en lille rollespil agtigt ting til 500 for 15 min. 

Ved ankomst var hun faktisk lækre end jeg huskede og hun trives tydeligt bedre det nye sted. Tror faktisk det lykkedes mig, at få et par smil frem på hende smukke ansigt. 

Andreea er en lille petit lyshåret model. De 21 år skal nok passe. Hun har en lille bette røv og nogle flotte velsiddende silikonebryster. Meget veltrænet krop og jeg synes hun er virkelig lækker og så har hun et flot ansigt også. 

Sidst var hendes bryster lige blevet lavet og hun var lidt øm over dem. Nu er de “faldet til” og sidder virkelig godt. 

Det var en ok oplevelse med en lækker model, men igen trak det ned, at hun forhastede lidt. Gik ikke mange minutter før hun begyndte med, at hun ville se min sperm. Jeg trak tiden lidt og det lykkedes da også at få hende til at slappe lidt af, men hun er lidt utålmodig og midt i det hele skulle hun også lige tjekke sin telefon.

Tror jeg var ude af døren efter samlet 12-13 min. 

Lavede en halv aftale med hende om, at ses i næste uge til en halv time med helt alm. sex og kan godt finde på det på trods af ovennævnte kritik. 

Hun bliver nok aldrig GFE, men kunne hun dog bare acceptere, at hun skal time det hele efter den tid man nu har købt, så kunne hun sgu ryge direkte ind i min top 3. Hun har alt det ydre på plads, måske hun med tiden lærer det. 

 

Er der andre der har mødt hende denne gang? Hun er her lidt under 14 dage endnu. 

 

Andreea er iøvrigt fra Tyskland og hun minder meget om veninden Chris, som hun linker til på annoncen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 9000manden

Jeg har også været fordi Mølleplads og stedet ligger meget diskret.

Kan kun tilslutte med beskrivelsen af pigen, billederne er 100% ægte hun er ung, har en virkelig flot og lækker solbrun krop og en dejlig rund og blød numse, og et flot ansigt.

MEN..... for mig var det "desværre" et besøg ved en udenlansk pige når de var værst. 

Jeg har ingen illusioner om at pigerne gør det fordi de er konstant liderlige og bare elsker deres job, men syntes man kan forlange bare en smule indlevelse, det var tydeligt fra starten af det her bare var noget som skulle overståes. Jeg købte en ½ time forbi jeg tænkte at næsten udanset for meget og lidt hun var med, ville 2 ture men sådan en flot pige slet ikke være så ringe, men ak. Jeg var ude af døren igen 20 min senere efter blot en tur.

Det er rigtigt at for 2 måneder siden havde  fået lavet bryster, og hun klagede stadig over de var ømme så måtte knap nok røre dem eller og slet ikke sutte slikke dem, og der fra gik det kun ydligere ned af bakke, hun brugte vel 5 min på et meget ud inspirende blow job med ryggen til mig (som nævnt i anmeldelse er hun lidt kinky så kunne godt lide at slå på nossere). Så til selv akten uanset hvilken position vi havde holdt hun hele tiden sin hånd imellem hendes mis og min pik, jeg forsøgte flere gange at flytte hånden men den kom straks tilbage, efter godt og vel 10 min havde jeg indset det var en tabt kamp og mistede gjesten og sagde jeg var klar til at komme - så spille hun den hurtigt af på mig til jeg kom.

Ikke rigtig nogen grund til at bruge de sidste 10 min på endnu en omgang "hånd-sex" med hende, så jeg tog hurtigt mit tøj og gik.

Måske meget godt det var en skidt oplevelse fordi hvis sexen havde levet op til stedet og hendes udseende så var jeg blevet en meget fattig mand efter hendes tid i her i aalborg

 

Stedet: 8/10

Pigen: 11/10

Sex: 1/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

@9000mandenjeg kan sagtens følge dig og vores første besøg mindede meget om hinandens. Et hurtigt blow og efter en lang slikketur til hende ville hun kun ride. Det gjorde hun så helt i bund, men med 180 i timen for at få mig til at komme hurtigt og det lykkedes. 

Men skal hun have lidt ros der, så var det uden glidecreme for hun var drivvåd. 

Det var under det besøg, at jeg fandt ud af, at hun er ret dominerende. Ikke noget jeg normalt tænder på, men hun var så kinky fræk ig hun var ret kommenderende under min fransk til hende m.v. 

Jeg fik heller ikke lov til at røre ved brysterne i går, men det var også en del af vores leg. Hun skulle “drille” mig og dominere mig til at lege med mig selv m.v. uden at jeg måtte røre hende. 

Det synes jeg egentlig hun var god til og hun gav lidt mere af sig selv end jeg havde turet håbe på. Begyndte at lege med missen og brysterne til sidst og så mestre hun fræk snak. 

 

Men ja, du har fuldstændig ret. Hun er sgu lidt kold og hvor er det ærgerlig. Synes dog der var en klar forbedring fra første gang til anden gang. Så kan sgu ikke rigtig blive klog på om jeg skal tilbage i næste uge. 

Kan godt være jeg så alligevel skal holde det til noget hurtigt og kinky igen, så hun ikke bare smider mig ud efter 15 min efter betaling for 30. 

Da hun i går blev lidt utålmodig tog hun også fat i mine boller og de fik også et slag. Men det kommer jeg altså ikke hurtige af, unge dame :-) 

 

Tak for din oplevelse også med den pænt kinky unge pige. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 9000manden

aner ikke om der er superfransk 

men ellers er det 500 for 15 min 800 for 30 min hun tilbyder også en kan ikke huske hvad den kostede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Giggity skrev, for 3 timer siden:

@Thomas N. Takker for en god anmeldelse. Har du også besøgt veninden "Christine", og hvis ja - er det så samme sløve "malkekosoplevelse"?

Nej, jeg har ikke mødt Christine, men hun ser også lækker ud og i følge hende selv, så skulle hun minde meget om Andreea og derfor var de rigtig gode veninder. 

Så er det jo med, hvordan vi skal tolke det. Godt eller skidt... hmm :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
kingdane68 skrev, for 3 timer siden:

De laver trekant for 2800 i timen og 1600 for en halv. Det er jeg blevet tilbudt af dem begge via SMS :)

Inden besøget var det også i min overvejelse, men hvis Christine vil have en lige så hurtigt ud af døren, som Andreea, så vil jeg godt nok være træt af det. Og må Christines bryster heller ikke røres eller slikkes, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse for en hurtig udløsning. 

Nej, Andreea har det der lidt overklasse overlegne udseende, som ikke regner en for noget særligt og måske derfor er hun super god til “rollen”, som den lidt kinky bestemte pige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lod mig desværre også friste af de flotte fotos, som nok er af pigen.

Dog vil jeg ikke gå helt op til 11 ud 10 som @9000manden har givet. På en god dag kan hun få ca. 8-9 - hendes lidt triste udtryk i øjnene trækker ned. Kroppen er dog rigtig flot.

Sexen er jeg enig i de tidligere anmeldelser i - nemlig at denne er ringe. Hvis man absolut skal besøge hende, skal man tage kontrollen. Jeg overlod desværre styringen til hende, hvilket resulterede i at hun fik mig til at komme alt for hurtigt.

Hun siger at hun er fra Tyskland, men hendes accent afslører at hun nærmere er fra Østeuropa. Jeg vil gætte på Polen eller en af de baltiske lande.

Det mest positive ved besøget var at parkeringen af bilen kunne klares for under en 10-er.

Der bliver ikke til nogen gentagelse herfra.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Rocksolid skrev, for 4 timer siden:

Jeg lod mig desværre også friste af de flotte fotos, som nok er af pigen.

Dog vil jeg ikke gå helt op til 11 ud 10 som @9000manden har givet. På en god dag kan hun få ca. 8-9 - hendes lidt triste udtryk i øjnene trækker ned. Kroppen er dog rigtig flot.

Sexen er jeg enig i de tidligere anmeldelser i - nemlig at denne er ringe. Hvis man absolut skal besøge hende, skal man tage kontrollen. Jeg overlod desværre styringen til hende, hvilket resulterede i at hun fik mig til at komme alt for hurtigt.

Hun siger at hun er fra Tyskland, men hendes accent afslører at hun nærmere er fra Østeuropa. Jeg vil gætte på Polen eller en af de baltiske lande.

Det mest positive ved besøget var at parkeringen af bilen kunne klares for under en 10-er.

Der bliver ikke til nogen gentagelse herfra.

Jeg kan godt genkende det lidt triste blik i hendes øjne, men det var mere ved mit første besøg. 

Sidste gang, synes jeg hun virkede friskere og havde glimt i øjnene. 

Jeg tror hun er en af dem, der bare kører sig selv for hårdt, jo flere kunder jo flere penge og så er hun blevet kold af det, og jo hurtigere vi smutter efter at have lagt pengene jo bedre. 

Hun er nok ved at være brændt ud nu!

 

Det er sgu en ommer for et ellers godt sted. 

Jeg havde egentlig planer om at give hende chancen igen, men faldt jo så over gudinden Rosa, som vi er en del der har rost til skyerne på en anmeldelse tråd særligt i dag. 

 

Havde Andreea dog haft bare lidt af Rosas venlige og imødekommende facon kunne det være blevet godt. 

Tror i øvrigt ikke det er muligt, at blive den styrende part hos Andreea. Det vil hun slet ikke være med til, tror jeg. Nå, ærgerligt...

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...