Hop til indhold
f40aa

Caribiske "Candy" i Nørresundby - ADVARSEL

Recommended Posts

Hej

Hold jer langt væk fra Candy i Nørresundby. 
https://annoncelight.dk/showad/277343
Hun er svindel og humbug! 
Jeg har været der før hos en dejlig pige og jeg var godt liderlig så jeg så gennem fingre med stedet.
Pigen er ikke hende på billederne men hun så nu alligevel okay ud.
Vi aftalte at mødes til lidt blandet sjov. ½ time for 800. Straks smed hun gummi på drengen og begyndte at høvle løs på ham med hånden. Det var rart men jeg bad hende holde igen for ikke at komme for hurtigt. Hun fortsatte og sagde at jeg bare kunne komme flere gange hvis jeg havde lyst. Der gik fem minutter før jeg kom første gang. Hun rejste sig og sagde tak for nu. Da jeg fortalte hende at jeg gerne ville mere sagde hun "200 more or deal is off!". Hold nu kæft en svindler!!! 

DERFOR HOLD JER LANGT VÆK!!!
De 800 kr. er meget bedre brugt på noget andet. 
- Stedet er klamt
- Pigen er ikke hende på billederne
- Det har været "last day" i mindst(!) 2 uger nu
- Pigen er fuld af løgn og du får ikke det du betaler for

 

 

adresse fjernet

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
f40aa skrev, for 5 timer siden:

"200 more or deal is off!"

Typisk mørke piger og deres optrækkeri - hvem har ikke hørt den her: "Pay more and have better sex".

Må indrømme at jeg ikke forstår konceptet, da de jo ville kunne få mange flere velbetalende og tilbagevendende kunder, hvis de gav en ordentlig service uden snyd og bedrag.

Talte hun spansk ?- mange piger fra Ghana ved godt de bedre kan tiltrække kunder, ved at udgive sig fra at være Caribien eller sydamerika, hvorfra kvinderne har et bedre ry - men det har det har de afrikanske kvinder også efterhånden fået ødelagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Når jeg får udleveret adressen og det viser sig, at pigen opholder sig på den skodadresse, så bakker jeg ud lige med det samme. 

Sætter ikke mine ben der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 2.8.2019 at 11:58:

Typisk mørke piger og deres optrækkeri - hvem har ikke hørt den her: "Pay more and have better sex".

Må indrømme at jeg ikke forstår konceptet, da de jo ville kunne få mange flere velbetalende og tilbagevendende kunder, hvis de gav en ordentlig service uden snyd og bedrag.

Talte hun spansk ?- mange piger fra Ghana ved godt de bedre kan tiltrække kunder, ved at udgive sig fra at være Caribien eller sydamerika, hvorfra kvinderne har et bedre ry - men det har det har de afrikanske kvinder også efterhånden fået ødelagt.

Ja desværre. Man skal se sig godt for når man besøger mørke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...