Hop til indhold
rotcod

Par udenfor Odense - er der nogen med erfaringer?

Recommended Posts

KKlaus skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er lige blevet brændt af. De meldte afbud 5 min før med den begrundelse at hun stadig var syg. Aftalen blev lavet samme dag 2 timer før.

Det var sgu da mere end træls....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er blevet slettet - og ny lavet, jeg ved ikke hvorfor. Her er den nye https://annoncelight.dk/showad/285434

Jeg har haft en fin korrespondance med dem. Han skriver og virker meget reel, men jeg har ikke besøgt dem, da jeg synes prisen er i overkanten. 

Jeg hører gerne andres erfaringer omkring et møde med dem. 

Redigeret af Bryan Mills
Nationalitet fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 5 timer siden:

da jeg synes prisen er i overkanten

I overkanten er vist en underdrivelse. Prisen er WAY OFF efter min mening, men nu er jeg jo nok også bare en gammel sur og nærig mand...Men når det så er sagt skal det lige kommenteres at hun er VILDT flot... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

I overkanten er vist en underdrivelse. Prisen er WAY OFF efter min mening, men nu er jeg jo nok også bare en gammel sur og nærig mand...Men når det så er sagt skal det lige kommenteres at hun er VILDT flot... 

Der er da ikke anført pris. Ja hun er rigtig pæn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Der er da ikke anført pris. Ja hun er rigtig pæn

Nej, men der er anført både tlf-nummer og mail-adresse, så gæt dig til hvor jeg kender prisen fra. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 13 minutter siden:

Nej, men der er anført både tlf-nummer og mail-adresse, så gæt dig til hvor jeg kender prisen fra. ;-) 

Det er for meget at forlange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 cm - når du skriver hun er vildt flot går jeg ud fra, at du tænker på billederne, for det lyder ikke på dit indspark til at du har besøgt hende - eller hvad?

Jeg håber godt nok, der er nogen, som har været på besøg og vil dele oplevelsen her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 10 timer siden:

22 cm - når du skriver hun er vildt flot går jeg ud fra, at du tænker på billederne, for det lyder ikke på dit indspark til at du har besøgt hende - eller hvad?

Nej, jeg har ikke besøgt hende da hendes priser efter min mening er alt alt for høje. Jeg har set nogle andre billeder end dem der er i annoncen, derfor kan jeg sige som jeg gør.
Og inden der er nogen der begynder at fritte for flere oplysninger om priser eller andet kan jeg sige at dem giver jeg ikke videre. Hvis I vil vide mere kan i skrive til dem. Og billederne får i slet ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtyfyncouple

For det første undskylder vi, hvis vores dansk ikke er god. Vi bruger Google translate, og selvom det er godt, er det langt fra perfekt :(

For det andet en massiv tak til moderatoren Bryan for at have fjernet vores nationaliteter fra det tidligere post, uden at vi behøver at bede ham. Det er netop fordi vi ikke ønsker oplysninger, der kan identificere os, der gøres offentligt tilgængelige, at vi forsøger at holde en meget lav profil online.

Af denne grund siger vi meget lidt i vores Announcelight-profil. Vi afskrækker også vores gæster fra at gennemgå os online, selvom vi er temmelig sikre på, at alle de dejlige herrer, vi har mødt ved at gøre dette, har nydt deres besøg.

Også af denne grund reagerer vi normalt ikke på indlæg i dette forum. Selv når de fremsætter helt falske beskyldninger om, at vi er en 'useriøse' profil, 'brænder' vores kunder eller annullerer aftaler 'med 5 minutters varsel'. Vi foretrækker, at tråden bare dør ud end videre diskussion på nettet.

Så til de herrer, der har mødt os: Svar ikke på nogen indlæg om os på dette forum. Hvis du vil fortælle os, at du nød din tid med os, bare SMS eller e-mail os. Og hvis du har nogen klager, så lad os vide det, før du sender det her. Vi forsøger altid at forbedre den service, vi tilbyder, så vil enhver negativ feedback af enhver art velkommen;) Også tak, fyre! Vi har haft det meget sjovt med dig, og vi ville meget gerne se jer alle sammen igen, hvis vi kan finde en tid der er praktisk for os begge :)

Til dem, der ikke har mødt os: Bare ring, sms eller e-mail, hvis du vil vide om os. Hvis du har det godt med at skrive eller tale engelsk, gør det det lettere for os. Men vi er glade for at sende eller maile på dansk, hvis det er bedre for dig. Og rolig ikke om sprogbarrieren, når vi mødes - mellem os kan vi snakke personligt på dansk, men det kan være lidt svært for os i telefon.

Vi er ikke 'eskorter' på fuld tid - vi gør dette hovedsageligt for sjov. Og vi har begge travle liv. Som et resultat ser vi meget få klienter hver måned, og vi er ikke altid nemme at aftale med. Vi prøver dog at svare på hver e-mail og SMS så hurtigt som vi kan. Og hvis du tekst en smule om dig selv, og hvad du vil gøre med os, er du meget mere tilbøjelig til at møde os, så hvis du skriver 'how much 2 fuk the gurl?' eller noget lignende.

Endelig, hvis du synes, at vores priser er for høje, er du mere velkommen til at tage et andet sted. Men prøv ikke at forhandle med os, da det ikke fungerer, og bare spilder begge vores tid. Hvis du virkelig ønsker at diskutere det, e-mail eller SMS os direkte og ikke gør det på dette forum. Vi tror, at vi fuldt ud kan retfærdiggøre, hvad vi opkræver, og noget er bestemt kun værd, hvad andre mennesker er villige til at betale for det?

Bedste ønsker,

NaughtyFynCouple xx

Redigeret af naughtyfyncouple

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2019 at 20:34:

I overkanten er vist en underdrivelse. Prisen er WAY OFF efter min mening, men nu er jeg jo nok også bare en gammel sur og nærig mand...Men når det så er sagt skal det lige kommenteres at hun er VILDT flot... 

Hvis du mener prisen er for høj, hvorfor skrive det her?

Hvis jeg skriver noget, der ikke lige gør dig tilpas, bliver jeg svinet til.

Jeg mener deres priser er fair, men har måske noget med indkomst at gøre..............

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 1 time siden:

Hvis du mener prisen er for høj, hvorfor skrive det her?

Fordi der var en generel diskution bl.a. om deres priser.
 

zx10 skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg skriver noget, der ikke lige gør dig tilpas, bliver jeg svinet til.

Jeg har aldrig svinet hverken dig eller andre til her. Jeg skriver min mening om tingene, men gør det i en pæn og ordentlig tone. Måske af og til lidt sarkastisk, men har aldrig svinet nogen til.
 

zx10 skrev, for 1 time siden:

Jeg mener deres priser er fair, men har måske noget med indkomst at gøre..............

Ja, det er da muligt at deres priser henvender sig til liebhavere inden for betalingssex og at du tjener så meget mere end andre at det ikke er et problem for dig. Jeg mener stadig bare at deres priser er alt for høje i forhold til hvad man ellers ser her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
naughtyfyncouple skrev, den 28.10.2019 at 10:42:

For det første undskylder vi, hvis vores dansk ikke er god. Vi bruger Google translate, og selvom det er godt, er det langt fra perfekt :(

For det andet en massiv tak til moderatoren Bryan for at have fjernet vores nationaliteter fra det tidligere post, uden at vi behøver at bede ham. Det er netop fordi vi ikke ønsker oplysninger, der kan identificere os, der gøres offentligt tilgængelige, at vi forsøger at holde en meget lav profil online.

Af denne grund siger vi meget lidt i vores Announcelight-profil. Vi afskrækker også vores gæster fra at gennemgå os online, selvom vi er temmelig sikre på, at alle de dejlige herrer, vi har mødt ved at gøre dette, har nydt deres besøg.

Også af denne grund reagerer vi normalt ikke på indlæg i dette forum. Selv når de fremsætter helt falske beskyldninger om, at vi er en 'useriøse' profil, 'brænder' vores kunder eller annullerer aftaler 'med 5 minutters varsel'. Vi foretrækker, at tråden bare dør ud end videre diskussion på nettet.

Så til de herrer, der har mødt os: Svar ikke på nogen indlæg om os på dette forum. Hvis du vil fortælle os, at du nød din tid med os, bare SMS eller e-mail os. Og hvis du har nogen klager, så lad os vide det, før du sender det her. Vi forsøger altid at forbedre den service, vi tilbyder, så vil enhver negativ feedback af enhver art velkommen;) Også tak, fyre! Vi har haft det meget sjovt med dig, og vi ville meget gerne se jer alle sammen igen, hvis vi kan finde en tid der er praktisk for os begge :)

Til dem, der ikke har mødt os: Bare ring, sms eller e-mail, hvis du vil vide om os. Hvis du har det godt med at skrive eller tale engelsk, gør det det lettere for os. Men vi er glade for at sende eller maile på dansk, hvis det er bedre for dig. Og rolig ikke om sprogbarrieren, når vi mødes - mellem os kan vi snakke personligt på dansk, men det kan være lidt svært for os i telefon.

Vi er ikke 'eskorter' på fuld tid - vi gør dette hovedsageligt for sjov. Og vi har begge travle liv. Som et resultat ser vi meget få klienter hver måned, og vi er ikke altid nemme at aftale med. Vi prøver dog at svare på hver e-mail og SMS så hurtigt som vi kan. Og hvis du tekst en smule om dig selv, og hvad du vil gøre med os, er du meget mere tilbøjelig til at møde os, så hvis du skriver 'how much 2 fuk the gurl?' eller noget lignende.

Endelig, hvis du synes, at vores priser er for høje, er du mere velkommen til at tage et andet sted. Men prøv ikke at forhandle med os, da det ikke fungerer, og bare spilder begge vores tid. Hvis du virkelig ønsker at diskutere det, e-mail eller SMS os direkte og ikke gør det på dette forum. Vi tror, at vi fuldt ud kan retfærdiggøre, hvad vi opkræver, og noget er bestemt kun værd, hvad andre mennesker er villige til at betale for det?

Bedste ønsker,

NaughtyFynCouple xx

Parret ønsker altså ikke, der skal svares på indlæg her i forum, hverken ros eller brok. De må have misforstået noget, da det netop er det forum er til. 

Bortset fra det forsøger de at forsvare deres priser, og det er helt fair. Til en anden som har indlæg og som mener man ikke skal diskutere pris, da synes jeg det er meget relevant at diskutere pris, idet prisen er afhængig af kvaliteten, så de ting hænger helt naturligt sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan hilse og sige, at i forhold til hvad man får for pengene, så er det bestemt ikke dyrt overhovedet!!

Kan kun give dem mine allervarmeste anbefalinger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den 7.11.2019 at 17:13:

Kan hilse og sige, at i forhold til hvad man får for pengene, så er det bestemt ikke dyrt overhovedet!!

Kan kun give dem mine allervarmeste anbefalinger :)

kan kun give dig helt ret....de er hvad de udgiver sig for....og leverer varen og prisen er helt fair og oplysningerne om alder højde drøjde osv samt billederne stemmer 

kan også give dem de bedste anbefalingher..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
KKlaus skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har prøvet parret?

Hej @KKlaus

Ja til dit spørgsmål.

Som du kan læse i opslaget fra @naughtyfyncouple selv ovenfor, så har de skrevet ret præcist til deres gæster: "Svar ikke på nogen indlæg om os på dette forum".

Dét tror jeg man skal respektere, så jeg vil umiddelbart tro, at du vil få mere end svært ved at få et svar her i forummet. Du kan jo bare selv kontakte dem, og så kan du jo få alle de svar på alle de spørgsmål du har. Jeg vil ikke tro, at nogen vil besvare dit indlæg, for dét vil jo være brud på den gensidige respekt mellem parret og deres gæster. Så derfor dette måske nok ikke-opklarende svar fra mig til dig, men jeg håber du selv er med på, at diskretion og gensidig respekt skal overholdes.

GODT NYTÅR

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...