Hop til indhold
Ingvarinn

Ann eller Natalia i Aalborg

Recommended Posts

Ingvarinn skrev, 1 time siden:

Er der mon nogen der har lagt i at besøge en af de to her ?

Natalia

https://annoncelight.dk/showad/279482

 

 

 

Yes.. ung, lækker krop.. billederne kan godt være ægte, hun er en slank pige.. villig men små kedelig, holder til tæt ved banegården, samme sted som den gode spanske pige var for et par uger siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 13 timer siden:

Yes.. ung, lækker krop.. billederne kan godt være ægte, hun er en slank pige.. villig men små kedelig, holder til tæt ved banegården, samme sted som den gode spanske pige var for et par uger

Ja, hold da op en træls oplevelse....

first of all....lækker krop JA! Bestemt, men det er ikke hende på billederne.  Og så er alt det pæne sagt. 

Hun taler kun, som i KUN, Spansk! Og det gjorde det lidt svært at kommunikere. I SMS skrev hun både på dansk og engelsk. 

Der var aftalt 30 min. med Megafransk, men da jeg ville betale, ville hun pludselig ikke lave Megafransk, som jeg ellers får alle andre steder de tilbyder det. Nå, men det blev dog uden kondom, og da jeg så vil tage hende bagfra kunne man tydeligt mærke at hun slet ikke var interesseret, og efter kort tid vendte hun selv rundt til missionær og selv der var hun helt slap og flad. 

Det er uden sammenligning den mest umotiverede og ligeglade GP jeg har været hos. 

pris 800 for 30 min, er dog ok og BJ var ikke dårligt selvom det også osede langt væk af, at hun ikke gad. 

Men altså en flot pige og dejlig stram, så kan man leve med en levende dukke, så go ahead :)

Behøver jeg at skrive, at jeg ikke kommer igen.....? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...