Hop til indhold
Guest stump

Sexhåndværk kontra kærlighed- sammenligning en fælde?

Recommended Posts

Guest stump

MiJen beder i en af ham oprettet tråd om tips, han vil bruge prostituerede for første gang. For at undgå at blive anklaget for at bryde trådens emne, laver jeg så denne tråd, om noget som Mijen, og andre, måske kan bruge.

Vi som både er i forhold, og samtidigt bruger professionelle sexhåndværkere, har vel alle sammenlignet vores elskedes blowjob, eller professionelle frisind.

Penge kan vel stort set skaffe adgang til alt, i den erotiske verden. Selv jeg er blevet overrasket over, hvor meget overtalelse der være i pengesedler.

Men det at begynde at sammenligne den kvinde, man er i et gensidigt kærlighedsforhold til, med de ydelser de professionelle prostituerede leverer mod den forlangte betaling, kan være en fælde. Et dybt sort hul.

Tag bare blowjob (oralsex). Jeg har i min tur rundt i kærligheds og sympatisex mødt én eneste dansk kvinde, som og ville, og tilmed elskede at lave et blowjob, som kunne konkurrere med de professionelle BJ.

Lidt det samme med analsex. Dog har der været mange danske kvinder, som jeg har kunnet dele det med, nogle af dem nød det, andre gjorde det for at prøve dét, og eller for at gøre mig glad.

Med de professionelle, har det oftest været noget andet. Der vil altid være nogle, som lover en masse, og tilmed forsøger at levere de ydelser de har lovet, men det kan eller vil reelt ikke levere varen.

Omvendt har jeg mødt nogle af, tror jeg da, verdens dygtigste sexhåndværkere. Nogle af dem endda et par gange om ugen, indtil spændingen gik af det, og så var det videre. Den næste, som måske er endnu bedre, venter helt sikkert et sted henne om et eller andet hjørne.

Den kvinde man er i et kærligheds eller sympati forhold til, venter måske også derhjemme. Med hende er der tryg velkendt, og måske også kedelig sex. Og hun går næppe ind i skaffer rollen, når det handler om at levere teknisk perfekt sex.

Men derfor kan det jo alligevel være dejligt. Og man ved at hun gør det fordi hun kan lige det, har behov for det, ja hun vil have dig, eller mig, for den sags skyld.

Så mit bud er, at man undlader at sammenligne de to vidt forskellige situationer. I det mindste prøver jeg selv at undgå den negative sammenligning.

Hvad er din erfaring. Er problemet der slet ikke?

Eller finder du en måde at sammenligne på, uden at det skader den som venter der hjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en interessant problemstilling, synes jeg. Og jeg har nok tænkt det over nogle gange. Altså hvis jeg egentlig har søgt noget bedre end hvad jeg kan få i et privat forhold. Og er kommet frem til at sådan er det ikke. Men jeg har på den anden side lidt andre erfaringer end dine. Skal jeg summere mine oplevelser har den bedste sexen været med kvinder jeg haft forhold til. Uden tvivl. Og det gælder også varianter som BJ og analsex.

Faktiskt er jeg lidt forbløffet over hvad dårlig kundskab mange profesionelle kvinder har om mandlig seksualitet. Faktiskt de fleste. Og fremfor alt; at de så ofte skær os alle over densamme kam. De værste blowjobs, handjobs, samleje vaginalt og analt har jeg definitivt haft med pros.

Måske har jeg bare været meget heldig med mine forhold, men seksuelt har jeg aldrig haft noget tilbage at ønske. Absolut ikke noget som et prof skulle kunne gøre bedre.

Så hvorfor så besøge prostituerede? Ja, det undrer jeg mig også selv over. Jeg tror det har noget med døden at gøre. Så mange kvinder og så lidt tid. Men shit hvad meget elændig sex jeg har købt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump, jeg kan kun nikke genkendende til dine erfaringer - de kunne være skrevet af mig selv :D

Jeg sammenligner ofte 2 af vores basale behov, Sex & Mad.

Den bedste mad jeg får, er den til tider lidt kedelige hverdagsmad der hjemme, den vil jeg meget nødigt undværre. Når det er sagt, holder jeg skam også meget af, at gå på restaurant og spise fine veltilberedte og velanrettede retter - og bruge en frygtelig masse penge på det.

Jeg syntes selv, at jeg får god men forudsigelig sex hjemme - det er en udløsning pakket ind i, og fremkaldt af, et kærligt samvær.

Det jeg køber er derimod en udløsning fremkaldt af spændingen ved, og resultatet af, at en ukendt kvinde giver mig en fysisk behandling og trykker på de sexnkapper jeg tænder på. Hun giver mig nogle andre ting end jeg får hjemme og jeg bruger ikke energi på at hun skal få en masse andet end penge ud af det - det sexuelle fokuserer 100% på mig..

Eksempel:

Min kone er ikke vild med analsex - hun gør det hvis jeg vil, men jeg bryder mig ikke om det, da jeg ved hun kun gør det for min skyld - og nogle gange faktisk kan føle en grad af ubehag ved det.

Det er derimod noget andet at kneppe en luder i måsen - om hun kan lide det eller føler ubehag ved det? tja, det kommer egentlig ikke mig ved - jeg må jo gå ud fra, at hun har det på menuen fordi hun er afklaret med at levere. Hun har måsen, jeg har pengene og så bytter vi :D

Kan man sammenligne Frikadeller og Foie Gras? Jeg vil ikke æde Foie Gras der hjemme og kunne aldrig finde på at bestille Frikadeller på en eksklusiv restaurant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...