Hop til indhold
Guest bombardier

Rafaela - Odense

Recommended Posts

Guest bombardier

Så har jeg været på besøg hos Rafaela i Odense. Hendes announce kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/279334

Jeg bestilte 30 minutter til 800. Kommunikationen gik uden problemer og hun svarede hurtigt tilbage på mine beskeder. Rafaela er en flot brasiliansk milf, som bestemt også er samme pige fra hendes billeder. Hun har i øvrigt stadig sine tydelige tan lines, som passer utroligt godt til hendes krop. Billedet som passer bedst er nok hende med sort-rødt lingerie.

Oplevelsen startede med et blowjob med masser af øjenkontakt. Det udviklede sig til, at hun red mig både i cowgirl og reverse med masser af lyd fra hende. Hun kan tydeligvis godt lide dirty talk, hvilket også tændte mig vanvittigt. Til sidst afsluttede jeg i doggy style mens hun stønnede.

Selvom tiden faktisk var overskredet, faldt vi i snak i noget nær 15 minutter. Rafaelas engelsk er ikke fantastisk, men hun er meget snakkesalig og giver ikke op på trods af lidt sprogbarriere. Hvis man snakker spansk, portugisisk eller Italiensk kan man komme rigtigt langt.

Super oplevelse. Hvis man er til milfs med rigtig flotte kroppe, kan hun godt anbefales. Eneste negative er lokationen, som ikke er særlig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombardier
fyrender skrev, for 37 minutter siden:

hvorfor kalder du hende en milf?:)     hvorfor er lokationen ikke diskret?

Milf er måske en forkert betegnelse. Hun er vel 35+, så kan man selv vurdere om det er milf i ens verden.

Lejligheden ligger ud til en befærdet vej, men den ligner naturligvis en almindelig lejlighed udefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombardier skrev, for 11 timer siden:

Milf er måske en forkert betegnelse. Hun er vel 35+, så kan man selv vurdere om det er milf i ens verden.

Lejligheden ligger ud til en befærdet vej, men den ligner naturligvis en almindelig lejlighed udefra.

Hvor I odense C ligger lejligheden ? jeg spørger da jeg muligvis har en aftale med hende ? senere Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombardier
Thekingisback skrev, for 7 minutter siden:

Hvor I odense C ligger lejligheden ? jeg spørger da jeg muligvis har en aftale med hende ? senere Mvh.

2km øst fra gågaderne

Er i øvrigt værd at bemærke, at lejligheden åbenbart har en bagdør som er diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombardier skrev, for 1 time siden:

2km øst fra gågaderne

Er i øvrigt værd at bemærke, at lejligheden åbenbart har en bagdør som er diskret.

jeg tænkte nu mere bydel men ellers mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrender skrev, 1 time siden:

idiot kan du læse det her?

Ja hvis du læser fra starten står der O D EN SE...….Desuden er det IKKE tilladt at oplyse pigens adresse, prøv at sætte dig ind i reglerne, og så skriv i et pænere sprog, men det er sikkert for meget forlangt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også besøgt Rafaela i Odense. Hun var lige så lækker som sidst i Vejle, men lejligheden klasser over. Ret lækker også, faktisk - og ja, det synes jeg betyder noget.

Diskret? Tjah, hoveddøren ligger ud til en befærdet vej, endda tæt ved et vejkryds. Men hvor mange af de forbipasserende ved hvad der gemmer sig bag døren? Næppe mange. Og jeg gik ud af bagdøren - dén er diskret! Så diskret, at den nok vil være svær at finde på vej ind :-).

Jeg fik denne gang en halv time med den fulde pakke - alt var godt: Fransk uden og anal med fornøjelse. Anbefales igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 23 timer siden:

Jeg har nu også besøgt Rafaela i Odense. Hun var lige så lækker som sidst i Vejle, men lejligheden klasser over. Ret lækker også, faktisk - og ja, det synes jeg betyder noget.

Diskret? Tjah, hoveddøren ligger ud til en befærdet vej, endda tæt ved et vejkryds. Men hvor mange af de forbipasserende ved hvad der gemmer sig bag døren? Næppe mange. Og jeg gik ud af bagdøren - dén er diskret! Så diskret, at den nok vil være svær at finde på vej ind :-).

Jeg fik denne gang en halv time med den fulde pakke - alt var godt: Fransk uden og anal med fornøjelse. Anbefales igen!

Lækkert. Tog hun din cook dybt? Både anal og i hals?

virkede hun til og være en kinky type?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anal var så dybt som jeg kunne komme, ja - og hun opfordrede mig endda til at give den mere gas. Det var rigtigt godt. Fransk var som jeg husker det pænt dybt, men ikke deep throat. Ved ikke om hun kan det, for jeg prøvede ikke at gå dybere.

Om hun er en kinky type? Hmm, egentlig ikke som sådan: Hun er som beskrevet både flot og sød. Men hun er pivfræk at se på og også under sexen, så jeg fornemmer at hun kan mere end det blide - annoncen siger da også både soft domination og water sports. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Nu har jeg lavet en aftale med Rafaela på mandag :biggrin: så håber de flotte ord om hende holder vand :P

Skal nok lave et lille skriv om min oplevelse ;)

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...