Hop til indhold
nysgerrigefyr

Er der nogen som kender til hende/dem

Recommended Posts

Nice, lige min type. Nå ja - bemærk billede 5 :-) og tv'et :-)................

Enig hun er p... fræk og se på, - men kun en "maske"

Kigger du bag masken (tatoveringerne) se man en "skrøbelig" pige.

Konflikten ligger i det hun udstråler, kontra det hun indeholder. Det vil "formentlig" få nogen mænd til at tro, hun er en "bits" der skal tages hårdt!

"Den med" billede "fem" er godt fanget/godt set. Jeg tror hun er en meget skrøbelig pige, når man kommer ind bag hendes maske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

All!

Fint, du har en anden smag, men hvad synes du selv, den oplysning gavner efterlysningen med?

Ved du noget, som kan gavne trådstarter, så skriv det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Organizir

Lad nu være med at være så stram i i betrækket, folk har da lov

og ha deres mening uden du skal kommentere det hver gang.

venlig hilsen

Skjold

Ja kom til at skrive dit navn forkert, så en anmærkning i karakter bogen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hehe Skjold, så skulle du opleve mig, når jeg er stram i betrækket. :twisted::twisted::twisted:

Uden at dette skal køres op på et plan, hvor det ikke hører hjemme, så må det i sagens natur være sådan, at debat hører hjemme i debatsektionen og ikke under anmeldelser og efterlysninger.

Vi har alle vore præferencer, både hvad angår kvinder og alt muligt andet, men derfor er der ingen grund til at afspore en efterlysning med det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe Skjold, så skulle du opleve mig, når jeg er stram i betrækket. :twisted::twisted::twisted:

Uden at dette skal køres op på et plan, hvor det ikke hører hjemme, så må det i sagens natur være sådan, at debat hører hjemme i debatsektionen og ikke under anmeldelser og efterlysninger.

Vi har alle vore præferencer, både hvad angår kvinder og alt muligt andet, men derfor er der ingen grund til at afspore en efterlysning med det!

Jeg giver nu Skjold ret!

Jeg mener man helt har misforstået sin rolle, hvis man i flæng kommenterer indlæg, med sin administrator profil!

Hvis man ønsker at sige noget, kommentere andres indlæg, så er det helt fint, men gør det dog med din "normale" profil, som alle os andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...