Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg står med et ønske om at få mig en god omgang massage med afslutning, men jeg kender ikke "de rigtige steder" på sjælland, da jeg ikke bor her til hverdag.
Og med afslutning mener jeg HJ eller BJ. 

I den forbindelse håber jeg på, der er en venlig sjæl eller to, som vil henvise til et godt sted at besøge.

Det skal gerne være indenfor ca. 30 minuttes kørsel i bil fra Københavns centrum og gerne et sted med min. 2 piger på arbejde ad gangen.:P

MVH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Javertussen skrev, for 19 minutter siden:

Hej.

Jeg står med et ønske om at få mig en god omgang massage med afslutning, men jeg kender ikke "de rigtige steder" på sjælland, da jeg ikke bor her til hverdag.
Og med afslutning mener jeg HJ eller BJ. 

I den forbindelse håber jeg på, der er en venlig sjæl eller to, som vil henvise til et godt sted at besøge.

Det skal gerne være indenfor ca. 30 minuttes kørsel i bil fra Københavns centrum og gerne et sted med min. 2 piger på arbejde ad gangen.:P

MVH

 

Hvis du søgte det modsatte, altså uden afslutning ville du få et problem :-D Læs de seneste omtaler her på EG, eller søg ude på nettet. God jagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Javertussen skrev, 1 time siden:

Hej.

Jeg står med et ønske om at få mig en god omgang massage med afslutning, men jeg kender ikke "de rigtige steder" på sjælland, da jeg ikke bor her til hverdag.
Og med afslutning mener jeg HJ eller BJ. 

I den forbindelse håber jeg på, der er en venlig sjæl eller to, som vil henvise til et godt sted at besøge.

Det skal gerne være indenfor ca. 30 minuttes kørsel i bil fra Københavns centrum og gerne et sted med min. 2 piger på arbejde ad gangen.:P

MVH

 

Kronprinsessegade er Thaimassage i topklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 21 timer siden:

Kronprinsessegade er Thaimassage i topklasse

Jeg har ikke været på stedet i mange år..

Hvilke piger skal man gå efter? Nogen af dem fra deres annonce...på EG

Har ikke været, der siden indehaveren Jo-Jo forsvandt eller skiftet til et andet sted, måske....Hun gav ihvertfald en himmelsk B2B massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...