Hop til indhold
Helot

Sexy Rafaela / DK - ægte billeder

Recommended Posts

Denne her må jeg skrive. 

Besøgte i går Rafaela  i vejle. Som der står er det ægte billeder. Store runde, dog ikke ægte, bryster som man meget gerne må røre ved.

Jeg købte en udvidet halv time til 1200,- for den røv måtte jeg tage under kærlig behandling, især med de "tan lines" hun har. Fantastisk. Hendes deep throat var i den rigtige gode ende. 

Sød pige, der også gerne vil snakke før og efter. Kan kun anbefale hende ;-)

Hvorfor skrev jeg så "Denne her må jeg skrive"... Rafaela mente jeg lignede Daniel Craig meget - tak for det Rafaela. Daniel Craig er nok min ynglings JB, så det varmede jo lidt at kunne gå derfra med "license to kill" efter at den var skudt af i hendes 2'er :wub:

Fortsat god sommer

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, for 21 minutter siden:

@Helotog folk troede at jeg lavede en falsk anmeldes om hende først og anden gang... Hun er top class og det er gode priser!

Ja det er ikke nemt med alt det sikkerhedspersonale ;-) spørg bare NSA, FBI, CSI mf - fortolkningen af rigtig og forkert, morale og etik og ikke mindst hvor går min beføjelser til er ofte meget forskellige :-) lad den ligge og nyd at jeg i hvert fald er 100% enig med din oplevelse.... god sommer

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem der var i tvivl, og ikke fik nået Rafaela inden hun forlod Aalborg;)

Nu håber jeg bare på, at hun vender tilbage på et tidspunkt - og så er jeg klar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 1.8.2019 at 20:04:

Jeg er en af dem der var i tvivl, og ikke fik nået Rafaela inden hun forlod Aalborg;)

Nu håber jeg bare på, at hun vender tilbage på et tidspunkt - og så er jeg klar :)

Hun er tilbage i aalborg nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...