Hop til indhold
Albert7

Sille Sugar Nyborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255780

Sille Sugar er en helt igennem en sød og smuk pige, Hun er meget erfaring og er super petit, som man kan se på billederne. Hun kan lide hvad hun laver og er god til det, dejlige tungekys og gerne dirtytalk - hun sutter virkelig godt pik og kan tage selv de helt store helt til roden - jeg elsker at kneppe hende bagfra  - slikke hendes lille stjerne - og derefter se mine 20 cm pik kneppe hendes lækre kusse med dybe stød, og hendes kun ca 40 kg lille krop nyder at blive kneppet dybt hårdt og længe. Hun er en pige jeg besøger igen og igen gerne mindst 45 min,  for hun kan holde til det og det er svært at blive mæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt hende, super charmende i telefonen og meget behagende måde at tackle gæsten på. 
dig ser hun noget mere slidt ud end på billederne. 
sexen var fin dog uden den var prangende. 
Jeg kommer ikke forbi igen, det var en omgang intetsigende sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 1.8.2019 at 08:03:

https://annoncelight.dk/showad/255780

Sille Sugar er en helt igennem en sød og smuk pige, Hun er meget erfaring og er super petit, som man kan se på billederne. Hun kan lide hvad hun laver og er god til det, dejlige tungekys og gerne dirtytalk - hun sutter virkelig godt pik og kan tage selv de helt store helt til roden - jeg elsker at kneppe hende bagfra  - slikke hendes lille stjerne - og derefter se mine 20 cm pik kneppe hendes lækre kusse med dybe stød, og hendes kun ca 40 kg lille krop nyder at blive kneppet dybt hårdt og længe. Hun er en pige jeg besøger igen og igen gerne mindst 45 min,  for hun kan holde til det og det er svært at blive mæt.

Kan genkende dette, dog var der lidt efterfølgende klynk over at jeg tog hende lidt for dominant.. mystisk.. for hun indbyder til virkelig at blive kneppet igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...