Hop til indhold
Aidan1

Sonia - smuk, slank og liderlig

Recommended Posts

Det er ægte billeder, Sonia er en smuk pige med øjne man forsvinder i.

Sonia er en meget slank pige, så hvis man er til nips - er Sonia et fremragende bud.

Sonia har ægte bryster, der sidder ganske fremragende, og det er en fin lille håndfuld, som er meget berøringsvenlig.

Sonia leverer en rigtig god GFE, hvor hun samtidig er med på at give den lidt gas, når der er “varmet” op.

Hun var på hele vejen - også efter 15-20 minutter blev der kigget med liderlige øjne og stønnet sødt mens hun fint skubbede imod hvad hun fik;)

Afslutning var et fantastisk blow hvor hun tog afslutningen i munden  (men spytter ud efterfølgende).

Hun taler engelsk til husbehov, men ikke til dybe samtaler - men fint til søde kommentarer og komplimenter fra hendes side og lidt dirty talk. Hun er en rigtig sød pige, meget opmærksom og lykkedes fint med at følge mine ønsker/direktioner.

Så en meget stor anbefaling herfra - specielt hvis man er til smukke øjne, slanke piger og nærværende GFE - der er hun exceptionel - Prisen matcher bestemt kvaliteten.

Sonia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - tjah - Høvdingen - måske har du ret... måske ikke... ;) 

Men fedt du kommer med din fornemmelse så alle andre kan få glæde af den - det er sådan nogen indlæg, der giver eroguide værdi.

Og samtidig er indlægget virkelig inspirerende for mig - det giver mig bestemt lyst til at skrive flere anmeldelser.

2000 kr for en time er helt sikkert en del, så det kan bestemt være grund til at vælge Sonia fra og 30 minutter giver ingen mening til 1500 - så en time var for mig minimum.

Det var med bad sammen, tungekys, super og mega... med en smuk pige med ægte billeder - tænker prissætningen for den fornøjelse efter min vurdering ikke er helt skæv og ikke kan findes meget billigere - så jeg var i hvert fald tilfreds.

Men det er selvfølgelig i konkurrence med piger som Julia, red Lilly og Exchange student hun så befinder sig... Dem kan du bestemt også vælge i stedet for - hvis du vil have en sublim oplevelse;)  Der går man heller ikke galt i byen.

Hvis jeg havde været i humør bare til “normal” sex uden extras - vil jeg mene en time med samme “kvalitet” kan fås for 1.200-1.500. Så ville jeg ikke vælge Sonia.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aidan1 skrev, for 3 timer siden:

Hehe - tjah - Høvdingen - måske har du ret... måske ikke... ;) 

Men fedt du kommer med din fornemmelse så alle andre kan få glæde af den - det er sådan nogen indlæg, der giver eroguide værdi.

Og samtidig er indlægget virkelig inspirerende for mig - det giver mig bestemt lyst til at skrive flere anmeldelser.

2000 kr for en time er helt sikkert en del, så det kan bestemt være grund til at vælge Sonia fra og 30 minutter giver ingen mening til 1500 - så en time var for mig minimum.

Det var med bad sammen, tungekys, super og mega... med en smuk pige med ægte billeder - tænker prissætningen for den fornøjelse efter min vurdering ikke er helt skæv og ikke kan findes meget billigere - så jeg var i hvert fald tilfreds.

Men det er selvfølgelig i konkurrence med piger som Julia, red Lilly og Exchange student hun så befinder sig... Dem kan du bestemt også vælge i stedet for - hvis du vil have en sublim oplevelse;)  Der går man heller ikke galt i byen.

Hvis jeg havde været i humør bare til “normal” sex uden extras - vil jeg mene en time med samme “kvalitet” kan fås for 1.200-1.500. Så ville jeg ikke vælge Sonia.

 

Solidt svar; takker herfra …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest yobz
jensen6 skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor betale kr. 2.000,- for en time med hende? - lyder dyrt!

Hvorfor linker hendes annonce til en anden? https://www.eroguide.dk/forum/topic/107687-bia-new-in-town-luxury-location/?do=findComment&comment=1008056

hvorfor ikke bare tage 2 timer for 3000 - det er ikke galt for hvad du får ;-)  Jeg har ikke besøgt hende men hvis hun bare minder en anelse om Bia i nærvær og GFE så er det det hele værd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I was going to create a post for her but since there is one now, I'll just add some comments.

Photos are definitely of her, I think she looks only slightly tanner right now. When we met, she had light makeup and looked great. Now, I can see that she added a new photo (the one in the car) and I might have trouble recognizing her like that :) Otherwise,  Aidan1 already gave a good overview of her physique.

For me, what stood out with her was that she was able to read what kind of experience I was looking for and was very good at delivering it. I would definitely recommend spending a generous amount of time with her, if you are looking for GFE. If you are looking for something else, it's probably best to clear that while making an appointment. The ad on the link is not very detailed on what she would be comfortable with or not.

Hope that helps some of you guys, as your reviews helped me in the past :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saw her also. She started a bit shy but quickly warmed up and seemed to get turned out. She got very in to it. Definitely more the gentle GFE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i landsdelen befinder hun sig? Østerbro, Vesterbro eller andet sted?

Nogen der forresten har prøvet begge piger sammen?

 

Nye

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...