Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt der er flere tråde vedr. navnet Meena, men da beskrivelserne ikke passer med denne Meena

https://annoncelight.dk/showad/279721

tror jeg ikke det er samme pige.

Fik aftalt en tid med hende for et par dage siden (i en af de velkendte klinikker i byen).

Vi aftalte en time FP, og som altid med en ny pige er det spændende hvordan de fortolker det. Der blev lagt ud med en rimelig massage af hele bagsiden, men ind i mellem blev den noget pirrende. Herefter fulgte den bedste, og længste, B2B jeg har fået, både på bag- og forsiden :) , og hun var absolut berøringsvillig, med de skønneste mellemstore, bløde bryster.

Hele tiden var hun glad og med på noget sjov, og toppen var næsten at få lov at massere hende efter afslutningen (hun har den skønneste krop).

Det sjove og berøringsvillige fortsatte efterfølgende i badet - og hvis ikke det var fordi jeg er dobbelt så gammel som hende, havde jeg sq giftet mig med hende på stedet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne Meena er bestemt ikke samme Meena som huserer i Fredericia.

Var forbi hende for nyligt, og var slet ikke imponeret. Hun tænker ren og skær sex og mersalg. - har ikke en dyt med massage at gøre.

Jeg blev vist ind af mutter, og lå mig til rette. Først der kom Meena ind i rummet, og straks gik hun i gang med mersalg. Jeg forsøgte at gøre det klar for hende, at jeg ønskede massage og måske et handjob - men hun blev ved og ved med at sige b2b til 1000 og fuld package til 1200. Jeg insisterede på massage og hj. Det kostede så 800kr for en time. WTF

Hun var ikke ret god til engelsk, og det gjorde hele forhandlingen/forklaringen endnu mere bøvlet.

NÅ, men fik langt om længe detaljen omkring massage og hj på plads. 40 minutter 600kr, og der skulle betales forud.

Massage kan hun ikke finde ud af - det er bare gnide gnide og masser af olie. Totalt ligegyldigt. Masser af pirring. Midtvejs i massagen skulle der forsøges mersalg igen igen, men jeg blev ved med at sige nej til mere end jeg allerede havde betalt for.

Så konklusionen - er man til fuldpakke, får man måske noget ud af det, men hun vil altså helst ikke sælge mindre end ting til 1000kr+

Nu skriver hun ikke i annoncen hvor hun holder til i Vejle, men jeg har været der flere gange før med andre piger, og kvaliteten bare falder og falder for hver gang. Så nu må jeg hellere totalt blackliste stedet, som jeg har truet med før, for det bliver bare ikke bedre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...