Torben30 0 Skrevet 1. August, 2019 Hej er der nogle der kan fortælle mig hvorfor der ikke er nogle annoncer fra di polske piger på sønderborgvej 9. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 1. August, 2019 Jeg har tænkt det samme og også spurgt tidligere herinde. Jeg håber de bare holder lang sommerferie, for bortset fra den meget synlige parkering, var/er det et af de bedste steder i det sydlige Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 1. August, 2019 Elprebsi skrev, for 56 minutter siden: Jeg håber de bare holder lang sommerferie, for bortset fra den meget synlige parkering, var/er det et af de bedste steder i det sydlige Jylland. Enig. Der har været nogle fine piger på den adresse. Har aldrig oplevet billederne ikke stemte med virkeligheden og det samme mht ydelserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VICKY Sønderborgvej 9 117 Skrevet 4. August, 2019 Hello Boys . The place is open now. We have finished small renovation and the rooms looks more better. Come and see , we are waiting for you. Tina&Sonia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 4. August, 2019 Thank you for the update the rooms are looking great. Maybe you can consider how to make your parking more discreet. I dont know how, but it is the only drawback for your place. Looking forward to visit the girls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 4. August, 2019 Fyi. Regarding Annoncelight. When putting your add in the catagori "Hele landet", your add doesn't show when browsing the catagori "Sydjylland". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg