Hop til indhold
mijen

Gåde råd til førstegangskøbende

Recommended Posts

Jeg er først i 30'erne, gift og har vi har været sammen i mange år, og vi elsker hinanden rigtig højt. Vi har i mange år forsøgt at få børn, og været igennem et langt behandlingsforløb, det er nu endeligt lykkes og vi glæder os, MEN dette er gået ud over vores sexliv, og hun har ikke rigtigt lyst, hvilket er lidt hårdt for mig, som har en høj sexlyst. Vi har snakket om det, og vi er enige om at ingen skal tvinges til sex. Så er det, at jeg har overvejet at gå til en prostitueret for at få "hjælp". Jeg har aldrig prøvet det før, og er meget i tvivl om det er ok, men på den anden side så er det jo professionel hjælp og ikke en affære med en masse følelser. Jeg ønsker dog at hvis jeg skal prøve dette, så skal det være et sted hvor man føler sig velkommen, og en der tager sig godt tid. Det må gerne virke varmt(gfe) og pigen skal self være lækker. Hvad vil I anbefale(I Aalborg området) og er det helt forkert af mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om det er i orden er op til dig at afgøre. Jeg synes ikke at der er noget at bebrejde dig, men igen hvad jeg synes skal du ikke tage dig af. Hvad du selv synes er det vigtigste. Jeg kender ikke nogen piger i nordjylland, men måske andre gør. Se også anmeldelserne for jylland og kig lidt tilbage i arkiverne også, der kan du måske finde hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej "første gang"

Hvad du vil ift.forholdet, ved du bedst selv,

I ålborg kunne det være Denice som et forslag, på din alder, og rigtig sød, men problemet bliver nok senere for din partner, at leve op til den forventning du får!!!

http://www.sexpiger.dk/denice

Fortæl hende om din situation, og du bliver ikke skuffet. ;) - Hun er rigtig nem at snakke med.

Mit motto er: man lever kun een gang, sååee! - er også mit motto til min kone :D

Send endelig en anmeldelse af den du vælger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Når nu det er første gang, du vil have sex mod betaling, er kombinationen massage og sex måske en god begyndelse. Det vil så i de fleste tilfælde betyde thaimassage.

Der for du en introduktion, massøsen rører ved din krop når hun masserer dig, og måske spiller hun også op til dig seksuelt, mens hun masserer.

Jeg kender ikke thaimassøserne i Ålborg, men det er der måske andre der gør.

Se eventuelt også denne tråd, som jeg har oprettet, inspireret af denne tråd.

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3518

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...