Hop til indhold

sweetheart barbie

Featured Replies

Skrevet

Har i dag været på besøg hos sweetheart Barbie, efter en god ferie sydpå. Har besøgt hende op til flere gange før, og ej heller denne gang er jeg gået forgæves for mit forehavende, dejlig afslappet og hyggeligt kæreste sex, så jeg glemte alt omkring mig, dejlig blid pige velduftende og med på noderne. Helt sikkert jeg kommer igen for jeg følte igen at hun var en der kunne lude hendes job, og servicen var helt i top. 

mvh jada 

Skrevet
  • Author
jada skrev, Lige nu:

Har i dag været på besøg hos sweetheart Barbie, efter en god ferie sydpå. Har besøgt hende op til flere gange før, og ej heller denne gang er jeg gået forgæves for mit forehavende, dejlig afslappet og hyggeligt kæreste sex, så jeg glemte alt omkring mig, dejlig blid pige velduftende og med på noderne. Helt sikkert jeg kommer igen for jeg følte igen at hun var en der kunne lude hendes job, og servicen var helt i top. 

mvh jada 

Svalereden. eu

Skrevet

Bliver lige nødt til at give mit besyv med her.

Jeg besøgte SweetHeart Barbie som en af de (for mig) allerførste. Udover at hun jo er både smuk og fræk, var hun også sød og empatisk. Professionel på den gode måde, vil jeg sige.

Vi savner hende lidt, her i Århus ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.