jada 35 Skrevet 31. Juli, 2019 Har i dag været på besøg hos sweetheart Barbie, efter en god ferie sydpå. Har besøgt hende op til flere gange før, og ej heller denne gang er jeg gået forgæves for mit forehavende, dejlig afslappet og hyggeligt kæreste sex, så jeg glemte alt omkring mig, dejlig blid pige velduftende og med på noderne. Helt sikkert jeg kommer igen for jeg følte igen at hun var en der kunne lude hendes job, og servicen var helt i top. mvh jada 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jada 35 Skrevet 31. Juli, 2019 jada skrev, Lige nu: Har i dag været på besøg hos sweetheart Barbie, efter en god ferie sydpå. Har besøgt hende op til flere gange før, og ej heller denne gang er jeg gået forgæves for mit forehavende, dejlig afslappet og hyggeligt kæreste sex, så jeg glemte alt omkring mig, dejlig blid pige velduftende og med på noderne. Helt sikkert jeg kommer igen for jeg følte igen at hun var en der kunne lude hendes job, og servicen var helt i top. mvh jada Svalereden. eu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetHeart Barbie 72 Skrevet 31. Juli, 2019 Søde @jada tusind tak for de rosende ord og dit altid behagelige selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rick14 8 Skrevet 31. Juli, 2019 Bliver lige nødt til at give mit besyv med her. Jeg besøgte SweetHeart Barbie som en af de (for mig) allerførste. Udover at hun jo er både smuk og fræk, var hun også sød og empatisk. Professionel på den gode måde, vil jeg sige. Vi savner hende lidt, her i Århus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg