Hop til indhold
Brandsprøjten

Angelina Pussy Galores – hed kærestesex for viderekomne

Recommended Posts

http://www.pussygalores.dk/

Pussy Galores er efter min mening blevet det måske bedste danske sted i Storkøbenhavn.

Denne gang var der 2 skønheder:  Angelina og Jasmin. Begge super dejlige piger. Nu er jeg meget til kærestesex – så derfor valgte jeg Angelina. Men Jasmin var også en super kandidat – bortset fra at hun ikke kysser. Og her skal man ikke presse en pige til noget der overskrider hendes grænser. Nå - ½ time med Angelina blev bestilt og kors en megahed omgang.  Jeg ved godt at man betaler for den halve time – men Angelina fik mig lynhurtigt til at glemmer alt om at det var købesex – det blev lynhurtigt til kærestesex. Vel og mærke så man næsten skulle knibe sig i armen for at være sikker på at man ikke drømte. Hun var HELT oppe og ringe – og det kom jeg også. En af dem hvor man planlægger det næste møde i bilen hjem – med et MEGET stort smil på læben. Smilet sidder der stadig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...