Hop til indhold
Aarhuselsker

Århus: Laksamun, Sønderport

Recommended Posts

Efter en lidt kedelig oplevelse hos Asiatisk massage ( se anden anmeldelse) kørte jeg til Laksamun. Dejligt pænt lyst sted. Som altid dejligt varmt i rummet. Det blev Wee der skulle massere mig. Det er hun dygtig til, og hendes gode humør smittede hurtigt af på mig.

Klart anbefalesværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sidespringer

Massagen koster 300 kr. Wee er en lille slank sag, som kan sit håndværk, og er meget service minded. Hertil kommer et forrygende godt humør, som sætter prikken over I´et på total oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

har i eftermiddag været og besøge Laksamun. Blev modtaget af en lille slank thai. Hun er virkelig smuk, med langt sort hår og sødt ansigt. Mener hun sagde hun hed Gite er 38 år og snakker flydende dansk.

Nå, Hun spurgte om hvad jeg vil have og kunne få det hele, til de normale priser. Jeg sagde at nu ville have massage og vimåtte så se hvad jeg havde lyst til. Hun sagde at jeg kunne lægge mig på madrassen, og hun kom lidt efter, gik igang med massagen, eller hvad man nu kan kalde det. Hun smurte noget olie på min ryg, der var ikke meget massage i det hun fortog sig. derefter gik hun igang med mine ben, men sad helt nede ved mine fødder så der var ingen kontakt, eller berøringer. Hun brugte 80% af tiden på at smøre olie(ikke massage) på mine ben. Efterr ca 15-20 min sagde hun at jeg kunne vende mig om, hvorefter hun smurte olie på mine ben forpå. spurgte 2 gange om jeg ville have mere. På dette tidspunkt tænkte jeg at det virkede mere som et bordel, end seriøs thaimassage. Da jeg sagde at jeg denne gang bare vil have massage, gik der ikke lang tid inden jeg var færdig og kunne tage mit tøj på igen.

Jeg så at hun ikke skiftede håndklæder efter jeg var færdig, Tænkte på hvor mange der havde lagt der før mig.

Karaktere:

Pigen meget smuk 8, vil gerne prøve hele pakken med hende næste gang.

massage. 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...