deralte 2239 Skrevet 31. Juli, 2019 Så naiv er jeg heller ikke. Det er selvfølgelig ikke hende her https://massage.side6.dk/aggersundvej der åbner døren. Hvem ved noget er det en der ligner eller er det en 85 årig pukkelrygget skaldet dame, der håber, at vi alligevel tænker med pikken når vi er kommet frem. Meld friskt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter H 6 Skrevet 1. August, 2019 Det må du vist være den bedste til at berette om da du har en anmeldelse fra 2018 på pigen. i en anden annonce henviser hun med dette link eroguide.dk/forum/topic/91933-dejlige-victoria-hobro-landevej-98/?tab 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 1. August, 2019 Peter H skrev, for 16 timer siden: Det må du vist være den bedste til at berette om da du har en anmeldelse fra 2018 på pigen. i en anden annonce henviser hun med dette link eroguide.dk/forum/topic/91933-dejlige-victoria-hobro-landevej-98/?tab Hej Peter H. Det er ikke den samme victoria. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 1. August, 2019 Hej igen Peter H. Nu har jeg igen været på den side du henviser til. Der henvises til en Shira Jones. U forståeligt --- Kan den henvisning være sat ind senere? Jeg erindrer helt klart at der blev henvist til en anden pige, der slet ikke lignede, men var en flot brunette, der for mig havde det rette forhold mellem at være slank og samtidig have former. Underligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter H 6 Skrevet 2. August, 2019 Så må du afsted og tjekke om det er samme pige som i Nr. Vinge i 2018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bollebob 23 Skrevet 2. August, 2019 Peter H skrev, for 5 timer siden: Så må du afsted og tjekke om det er samme pige som i Nr. Vinge i 2018 Det er ikke den samme piger, men om de bruger billeder fra samme sted, kan være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg