Hop til indhold
deralte

Aggersundvej 303 Fjerritslev

Recommended Posts

Det må du vist være den bedste til at berette om da du har en anmeldelse fra 2018 på pigen. i en anden annonce henviser hun med dette link  eroguide.dk/forum/topic/91933-dejlige-victoria-hobro-landevej-98/?tab

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter H skrev, for 16 timer siden:

Det må du vist være den bedste til at berette om da du har en anmeldelse fra 2018 på pigen. i en anden annonce henviser hun med dette link  eroguide.dk/forum/topic/91933-dejlige-victoria-hobro-landevej-98/?tab

Hej Peter H. Det er ikke den samme victoria.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Peter H. 

Nu har jeg  igen været på den side du henviser til.   Der henvises til en  Shira Jones. U forståeligt --- Kan den henvisning være sat ind senere? Jeg erindrer helt klart at der blev henvist til en anden pige, der slet ikke lignede, men var en flot brunette, der for mig havde det rette forhold mellem at være slank og samtidig have former. Underligt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter H skrev, for 5 timer siden:

Så må du afsted og tjekke om det er samme pige som i Nr. Vinge i 2018

 

Det er ikke den samme piger, men om de bruger billeder fra samme sted, kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...