Hop til indhold
Guest BM29

Gamle billeder

Recommended Posts

Guest BM29

Jeg sidder lige og kikker annoncer igennem, og falder så over denne

https://annoncelight.dk/search/bdsm?region=DK&type=any

 

Nu kan jeg godt se hvor de billeder er taget, for jeg er kommet en del i de lokaler . 

Der er bare den lille detalje at stedet har været lukket ihvertfald i 3 år, og sikkert også længere . 

De billeder må altså være mindst 3 år gamle, men kan lige så godt være 10 - 15 år gamle, og kikker man på pixeleringen, så ser billederne ikke ligefrem nye ud ? 

Jeg blev ihvertfald så mistænkelig at jeg valgte at gå videre . 

Hvor gamle må billederne i jeres verden være for at virke aktuelle ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg sidder lige og kikker annoncer igennem, og falder så over denne

https://annoncelight.dk/search/bdsm?region=DK&type=any

 

Nu kan jeg godt se hvor de billeder er taget, for jeg er kommet en del i de lokaler . 

Der er bare den lille detalje at stedet har været lukket ihvertfald i 3 år, og sikkert også længere . 

De billeder må altså være mindst 3 år gamle, men kan lige så godt være 10 - 15 år gamle, og kikker man på pixeleringen, så ser billederne ikke ligefrem nye ud ? 

Jeg blev ihvertfald så mistænkelig at jeg valgte at gå videre . 

Hvor gamle må billederne i jeres verden være for at virke aktuelle ? 

 

 

Du linker ikke til en annonce, men en hel side med annoncer :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Aarhuselsker siger må du lige have kigget på linket :D  Men for at besvare dit spørgsmål så vil jeg sige de helst ikke skulle være mere end 1-2 år og 2 er endda højt sat. Personligt foretrækker jeg "selfie" typen af billeder frem for de der professionelle model billeder så er jo ikke meget tid man lige skal finde der 1 gang om året til at forny i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne må være lige så gamle som dem du selv bruger på din tinder/dating profil lol :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 2 timer siden:

Billederne må være lige så gamle som dem du selv bruger på din tinder/dating profil lol :D

Shit. Jeg tror jeg har et som er 5 år gammelt. :O 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...