Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle besøge Mena for hun var rigtig søde ved mig sidste gang, men igen og som sædevenlig er der kommet nye piger ellers er de bare byttet rundt med andre steder eller byer.

Nye piger er der over alt vil jeg tror.

Nogle skrive her i EG forum om en der kalder Cici, andre skrev om en Bee og her på Helge Rhodes vej 11A er der kommet en ny pige der kalder sig Nadia.

Døren blev åbent af en køn ung pige, lukket ind i det rum med flere spejle i end den anden med bruse kabinen.

Nadia kom ind, hun har en rigtig stram krop og sexet kjole, hun måtte være mellem 19 og 21 år.

Efter et stykke tid, "Turn over please" og begyndte hun med ben massage.

Massagen forgik uden pirring, indtil hun lagte mærke til at den lillemand begyndte med at hilse på hende :) :) 

"You want?"spurgte hun, (An offer I could NOT refuse) ;);) 

Hun gik ud og kom tilbage hvornår hun begyndte med klæde sig af og vise sin smukke krop.

Kroppen      8 (ung med flot søde nums, glat barberet lille miss og naturlig stor faste lygter D til DD skål)

Sex              5 (ikke så engageret ligesom mutteren) og 69                4(hun kan godt lige at blive slikket men .... )

 

BJ                3 (med gummi på)

Anal        (IKKE TALE OM ELLER RØRE VED)

 

Alt i alt, en søde ung "ny" pige.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det på Helge Rodesvej her i Frederikshavn, man kan finde Nadia? 

Jeg holder ud for nr 11, men det ligner ikke en thaiklinik. :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 1 time siden:

Er det på Helge Rodesvej her i Frederikshavn, man kan finde Nadia? 

Jeg holder ud for nr 11, men det ligner ikke en thaiklinik. :o

Undskyld

det er sgu da I Aarhus du

:P:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, 1 time siden:

Undskyld

det er sgu da I Aarhus du

:P:P

 

Alt forladt.

Jeg sender dig mine konto oplysninger i en PB, da du skylder mig for en halv tank diesel. ;-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 3 minutter siden:

Alt forladt.

Jeg sender dig mine konto oplysninger i en PB, da du skylder mig for en halv tank diesel. ;-):-)

Hvad siger du til et par øl, og så sender du bare regningen til AarhusElsker, det er sgu da hans skyld ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, den 31.7.2019 at 14:51:

Skulle besøge Mena for hun var rigtig søde ved mig sidste gang, men igen og som sædevenlig er der kommet nye piger ellers er de bare byttet rundt med andre steder eller byer.

Nye piger er der over alt vil jeg tror.

Nogle skrive her i EG forum om en der kalder Cici, andre skrev om en Bee og her på Helge Rhodes vej 11A er der kommet en ny pige der kalder sig Nadia.

Døren blev åbent af en køn ung pige, lukket ind i det rum med flere spejle i end den anden med bruse kabinen.

Nadia kom ind, hun har en rigtig stram krop og sexet kjole, hun måtte være mellem 19 og 21 år.

Efter et stykke tid, "Turn over please" og begyndte hun med ben massage.

Massagen forgik uden pirring, indtil hun lagte mærke til at den lillemand begyndte med at hilse på hende :) :) 

"You want?"spurgte hun, (An offer I could NOT refuse) ;);) 

Hun gik ud og kom tilbage hvornår hun begyndte med klæde sig af og vise sin smukke krop.

Kroppen      8 (ung med flot søde nums, glat barberet lille miss og naturlig stor faste lygter D til DD skål)

Sex              5 (ikke så engageret ligesom mutteren) og 69                4(hun kan godt lige at blive slikket men .... )

 

BJ                3 (med gummi på)

Anal        (IKKE TALE OM ELLER RØRE VED)

 

Alt i alt, en søde ung "ny" pige.


 

Hvad var prisen?

Og var hun sådan en lille nips med store bryster eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 52 minutter siden:

Hvad var prisen?

Og var hun sådan en lille nips med store bryster eller hvordan?

Hun ville have mig giv Københavns pris men hun fik Aarhus takst og nu med tilbage blik vil jeg tror at prisen var grunden til at hun ikke var så engageret i lejen

Nej ikke så lille men slank pæn krop og hun minde mig om en ung Minh fra PP, hendes bryster passer fint til hendes krop, og hun er, vil jeg tro, 160-165 cm høj

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes nu altså også mutter på Chatt Thong leverer varen, piv fræk, godt skruet sammen, måske lige en anelse for meget silikone, men det vender mand sig til ;-) Nåh ja, så kan hun godt lide det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, den 31.7.2019 at 23:44:

Hvad siger du til et par øl, og så sender du bare regningen til AarhusElsker, det er sgu da hans skyld ;);)

Hva faen skal jeg nu blandes i jeres tågen rundt for? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 5/8/2019 at 16:02:

Hva faen skal jeg nu blandes i jeres tågen rundt for? :ph34r:

Mon ikke det er fordi thai-listen mangler !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, den 3.8.2019 at 09:15:

Hun ville have mig giv Københavns pris men hun fik Aarhus takst og nu med tilbage blik vil jeg tror at prisen var grunden til at hun ikke var så engageret i lejen

Nej ikke så lille men slank pæn krop og hun minde mig om en ung Minh fra PP, hendes bryster passer fint til hendes krop, og hun er, vil jeg tro, 160-165 cm høj

 

Kan nogen oversætte for mig, hvad henholdsvis kbh- og århuspris betyder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Studerende skrev, for 1 time siden:

Kan nogen oversætte for mig, hvad henholdsvis kbh- og århuspris betyder? 

Vil tro at århus pris er 1000 kr. for FP

København nok 1600 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 29 minutter siden:

Vil tro at århus pris er 1000 kr. for FP

København nok 1600 kr.

Jeg vil tro at hos nogle Thai piger er Aarhus pris stiget til de kr1200,-- men hos andre er det stadigvæk en tus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Citat
basba skrev, for 21 timer siden:

Jeg vil tro at hos nogle Thai piger er Aarhus pris stiget til de kr1200,-- men hos andre er det stadigvæk en tus

Du kan have ret i at nogle steder er prisen på vej op, især PP- nok fordi de har travlt- har læst at de kan finde på at tage 1500.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 timer siden:

 

Så må man begynder med at spørge om den pris (1500) er inklusiv nogle EKSTRA  f.eks. slug osv.

nogle her har råd til at give 2k for en pige nemlig dem der ikke giver svare på hvad deres "fantastisk" ture har kostet dem. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...