Hop til indhold

Recommended Posts

Det er altså ikke billeder af Jenny - hun havde tidligere ægte billeder, men har nu valgt at have modelbilleder.

Jenny er dog umådeligt smuk og samme type, så langt de færreste vil blive skuffet.

Hun har også en super stram meget trænet krop - med ok silikone bryster. Meget sød og servicemindet uden at rigtig det bliver til GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh - det ville nu være synd at “blackliste” hende - medmindre man har noget imod meget smukke, trænede piger med flotte silikonebryster;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad har hun mistet enormt meget omsætning ved at have falske billeder på sin profil. Hvis hun er så lækker, som folk skriver, så havde et anonymt billede (Uden ansigt eller med delvist ansigt) med et ekstra blad i hånden 5 doblet hendes omsætning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den Jenny jeg tænker på, fatter jeg ikke hvorfor hun bøffer andres billeder. Hun er sq lækker nok. Og har da også kørt med egne billeder tidligere. 

Hvis det havde været hende som der er billeder af nu, havde jeg tømt min bankkonto....det er så noget helt andet. For hold da kæft, for en snack :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner,

 

Vi opnår kun noget ved at stå sammen, og sige fra over for dem der lyver, giver dårligere service end det de siger de gør. Ellers har vi ikke en chance, hver gang billederne ikke passer, hvis prisen og servicen ikke er, hvad man kan forvente, så skal vi sige fra og name og shame! Det er fuldt tilladt at sælge et dårligere produkt, men det må man stå ved!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fireman skrev, for 6 timer siden:

 - behøver jeg sige mere?

Du behøver altså ikke sige mere !!! Start en general debat om ægtebilleder og købeloven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ét er, at de lyver overfor os som kunder. Det er alene nok til at få mig til at gå fra stedet, når jeg opdager det, men jeg synes det er endnu værre for den, de stjæler billederne fra. Hvad siger hende på billederne til at være bragt i denne situation? Hun er sikkert ikke dansker, men det er jo ikke ensbetydende med, at hun ikke kan havne i en situation, hvor hun skal forklare, hvad hun laver på en dansk madras til 2000 kroner i timen med en eller flere mænd oppe i sig. Det er ikke sikkert, hun synes, det er et helt vildt fedt scenario.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min pointe er - det er fint lige at fortælle hun bruger falske billeder, og måske at to brugere gør det en gang, men at det kommer til at fylde for meget i en anmeldelse er spild af plads og tid, overblik. Der er et specifik forum vi kan anmelde og diskuterer sådanne ting, 'Falsk markedsføring'.

Men hvad er retningslinierne fre eroguide? @Administrator ??? Dette her sker for tit.

Jeg vil meget hellere vide noget om en pige, hendes service, trods at hun bruger falske billeder, end at høre en masse moral og pegen fingre af at hun har gjort det. Hvis jeg får det behov er der massere af opkast i andre forums, specifikt til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være hun har problemer med nogle venner fra hendes hjemland som har set hendes originale billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...