Hop til indhold
Troldmanden

Lisa er tilbage i topform

Recommended Posts

Lisa er en dejlig skønhed, der tidligere har besøgt en kendt thai klinik i Odense SV, og jeg mener også hun har været at finde i Fredericia, hvor hun altid har fået gode anmeldelser. Lisa er her kun i de næste 14 dage (det fremgår af hendes annonce, at sidste dag er den 14. august) https://annoncelight.dk/showad/280162

Jeg tror jeg havde fornøjelsen af, at være hendes første kunde på dette besøg, og havde bestilt en times oliemassage. Ankom til aftalt tid, og blev nemt og hurtigt lukket ind på adressen, hvor der er fine parkeringsmuligheder og en rimelig diskret indgang. Lisa arbejder i kælderen og jeg blev vist ind i et rent og køligt massagerum, hvor der er en rigtig massagebriks, som jeg klart foretrækker til oliemassage. Der lå rene håndklæder og en stor ventilator sikrede en behagelig temperatur.

De som har læst mine tidligere anmeldelser ved, at jeg er en stor fan af varm olie og dette trick bruger Lisa også :P. Så jeg afførte mig alt mit tøj og lagde mig godt tilrette på briksen, mens Lisa ordnede det praktiske. Lisa er en smuk pige med utrolig flotte kurver og billederne på annoncen er bestemt af hende. Lisa har ingen tatoveringer for dem som går op i dette :rolleyes:. Lisa har utrolig store bryster og for mig ser de ud til, at være helt naturlige. Det var faktisk unaturligt at de kunne være inde i den sorte kjole hun havde på. Lisa har langt flot hår og flotte tænder og optræder utrolig velplejet og velduftende:wub:

Massagen gik i gang, og jeg ønskede den skulle være blid hvilket Lisa viste sig at være rigtig god til. Hun spurgte ind til min tilfredshed undervejs og jeg følte hele tiden, at Lisa havde fokus på mig som kunde og mine behov :D. Lisa taler et udmærket engelsk og grinede og smilte under det meste af massagen, hvilket altid giver en god stemning. Der var en del pirring undervejs og i forbindelse med massage på mine skuldre og nakke tillod jeg, at lade mine hænder løbe lidt op og ned af hendes bløde hud på de flotte ben. Det reagerede Lisa fint på og da jeg vendte mig om, så var der flere gange hvor jeg fik hendes store bløde bryster meget tæt på mit ansigt. Lisas store bløde fortrin vil bestemt få en babsoman til at tabe besindelsen, hvilket også var ved at ske for mig. Pirringen fortsatte og Lisa gned sig rundt på mig indtil spørgsmålet om ekstra kom. Jeg afviste høfligt i denne omgang, idet jeg med vilje kun havde hævet penge til massagen, (det ligger altid en dæmper når fornuften sætter ud i sådanne situationer). Men Lisa skal da helt bestemt besøges igen, og så skal jeg have de flotte kurver til at gynge i nogen helt andre stillinger. Ingen tvivl om at man kan få det hele her, hvilket også fremgår direkte af annoncen. Jeg bemærkede, at håndklædet blev skiftet efter massagen hvilket altid har været kendetegnet for stedet. Efter massagen er der mulighed for et bad, hvilket jeg benyttede mig af, igen er der her masser af rene håndklæder.

Så hvis I er til en ung kompetent thaipige med flotte kurver og store naturlige bryster der faktisk også kan masserer, så skynd jer at bestille en tid, da jeg er sikker på at Lisas kalender bliver fyldt hurtigt.

Mvh

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA, stedet er i top hvad indretning og kvalitet angår. Dejligt med rene håndklæder og fornemmelse af det er rent og pænt.

Nu har jeg besøgt pigen, da hun var i Fredericia.  Er slet ikke enig i de "gode" anmeldelser. Og så ikke et ord mere om det :(

Ulai er en dygtig forretningskvinde og ved godt hvad der skal til. :) Og et link med en god anmeldelse skader ikke.  Hun er stilsikker i hendes indretning og ved hvordan hendes sted skal fremstå, men den sidste tid synes jeg ikke, at hendes valg af piger går i min retning. Men det kan sagtens være mig der er galt på den :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 8/8/2019 at 21:34:

JA, stedet er i top hvad indretning og kvalitet angår. Dejligt med rene håndklæder og fornemmelse af det er rent og pænt.

Nu har jeg besøgt pigen, da hun var i Fredericia.  Er slet ikke enig i de "gode" anmeldelser. Og så ikke et ord mere om det :(

Ulai er en dygtig forretningskvinde og ved godt hvad der skal til. :) Og et link med en god anmeldelse skader ikke.  Hun er stilsikker i hendes indretning og ved hvordan hendes sted skal fremstå, men den sidste tid synes jeg ikke, at hendes valg af piger går i min retning. Men det kan sagtens være mig der er galt på den :)

Ulai kender umiddelbart ikke noget til annoncen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 3 timer siden:

Skal det forstås sådan, at Ulai ikke husker Lisa - og Lisa´s annonce .?  :)

Ja da jeg ringede til hende sagde hun at hun ikke kendte til en Lisa. Så sendte jeg en sms med link til annoncen og fik svaret at det ikke var hos dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...